pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H&H

H&H Lid

20 mei 2017
    45
    2
    8
    Vrouw
    Hoe is het verder met jou Lieke?
    Ja het hartje klopte al. Maar dat was de laatste keer ook dus ben nog echt heel bang. Gelukkig volgende week een echo bij verloskundige en week daarna weer in ziekenhuis. Zo heb ik elke week een echo.
    Yusje: ja ze hebben me in Maastricht wel uitleg gegeven over vloktest en vruchtwaterpunctie. Maar de arts zei dat de niptest belangrijkste is omdat die vast kan stellen of er sprake is van trisomie 13. En de kans op upd 14 is bij mij minder dan 0,5% en dat is minder dan het risico die de testen met zich mee brengen. Dus ik weet nog niet wat wijsheid is.
    Ik kijk het eerst aan tot de volgende echo.
    Wat is jouw situatie als ik vragen mag?

2. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    @Lieke24 We leven met je mee, houd ons op de hoogte!

@H&H toch altijd fijn he als het hartje klopt, weer een stapje dichterbij :)

@Yusje ik hoop natuurlijk voor je dat het niet nog is nodig is maar als het dan toch moet dan maar zo snel mogelijk allemaal.. wij hebben natuurlijk met 14 weken na vlokkentest de zwangerschap af moeten breken en door de al bekende translocatie heel veel echo's gehad waarop we ons kleintje al een koprol hebben zien maken en dan hoop krijgen omdat de natuur het niet zelf afstoot.. en dan alsnog het slechtste scenario.. heb altijd gezegd dat ik pas weer echo's wilde als het goed is.. je gaat er al zo van houden:(

Mag zaterdag 15 testen :)

3. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    De hcg is goed gestegen! Dus goed nieuws. Dinsdag eerste echo!

MeisjeSera vindt dit leuk.
  4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    mooi zo Lieke. Fijn
    H en h nipt test blijft een kansberekening. Wij hebben het wel gedaan gezien mijn leeftijd. Ondanks dat het een kansberekening is is het fijn om te weten of je in de veilige zone zit
    Fijn dat de echo mooi was!

5. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik krijg plots geen melding meer als er een nieuw bericht is ?? Dus sorry dat ik er even niet was. H en H en Lieke wat super fijn voor jullie beiden goed nieuws!! Gefeliciteerd :)

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Herkenbaar probleem

7. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    @H&H
    Heeeeeel lang om hier uit te leggen, ik heb een linkje naar een andere pagina waar ik uitleg wat er is gebeurd vooraf:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/afbreken-zwangerschap-met-19-weken.653488/

En mocht je mijn bevallings verhaal willen lezen kan dat hier:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/sem-is-naar-een-betere-plek.654069/

@Lieke24
    Oh wat een goed nieuws zeg!! Ik ben zo opgelucht en super blij voor je!
    Nu afwachten tot je echo en je je kleintje voor het 1st kan zien hihi

@MeisjeSera
    Ja ik snap dat meteen! Heb zelf ook afscheid moeten nemen van mijn mannetje op 19 weken, dus weet precies hoe pijnlijk dat is! Ik voelde Sem nooit bewegen, pas vanaf het moment dat ze zeiden dat we van hem afscheid moesten nemen. Hij ging van de 1 op de andere dag als een dolle bewegen in mijn buik en toen had ik het wel heel moeilijk. Ik koesterde het moment, maar toch was ik heel verdrietig.

8. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    @H&H
    Heeeeeel lang om hier uit te leggen, ik heb een linkje naar een andere pagina waar ik uitleg wat er is gebeurd vooraf:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/afbreken-zwangerschap-met-19-weken.653488/

En mocht je mijn bevallings verhaal willen lezen kan dat hier:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/sem-is-naar-een-betere-plek.654069/

@Lieke24
    Oh wat een goed nieuws zeg!! Ik ben zo opgelucht en super blij voor je!
    Nu afwachten tot je echo en je je kleintje voor het 1st kan zien hihi

@MeisjeSera
    Ja ik snap dat meteen! Heb zelf ook afscheid moeten nemen van mijn mannetje op 19 weken, dus weet precies hoe pijnlijk dat is! Ik voelde Sem nooit bewegen, pas vanaf het moment dat ze zeiden dat we van hem afscheid moesten nemen. Hij ging van de 1 op de andere dag als een dolle bewegen in mijn buik en toen had ik het wel heel moeilijk. Ik koesterde het moment, maar toch was ik heel verdrietig.

9. Yusje

Yusje Lid

26 okt 2016
    51
    0
    6
    Vrouw
    Gastouder
    Schinveld
    Oeps, hij plaatste het bericht dubbel ^^"
    Hoe kan ik die verwijderen?

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Misschien via bewerken?

11. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Ahh mini vreugdesdansje hier!

Kon natuurlijk niet wachten tot zaterdag en voelde aan mijn lijf dat er al flink wat HCG werd aangemaakt..
    Vanmorgen getest en positief!

Gelijk aan de telefoon gehangen bij het AMC, alleen pregnyl van de punctie kan de test beïnvloeden, die heb ik al in mei gehad dus ik kan het niet geloven maar ben dus echt zwanger!

Steeds weer iets nieuws om naar uit te kijken, volgende stap 1e echo.. je leeft echt van spannend moment naar spannend moment!

Wat gun ik iedereen hier die 2 streepjes, heerlijk moment!

12. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Geeliciteerd!! Wat een super fijn nieuws :) hebben jullie al een afspraak gekregen?

13. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Dankje! Maandag worden we gebeld

14. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg!! Spannende tijd! Met 7 weken de eerste echo??

Hier dinsdag weer mini beetje bruinverlies en vandaag weer.. het word me wel moeilijk gemaakt. Volgende week echo dan wat meer duidelijkheid.

15. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Dankje Lieke! Jou geduld wordt zeker op de proef gesteld zeg! Ik vind dit al leven van spannend moment naar spannend moment, maar kijk wat jij moet doormaken:eek:

Ja ik denk met 7 weken volgens het protocol van het amc, zaterdag nog een keer het officiële testmoment uitvoeren. Deze was van vanmiddag, kon natuurlijk niet wachten:oops: (Wachtdag 12)

Bijgevoegde bestanden:

16. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    WoW wat een knaltest!! Super duidelijk!!
    Het komt goed ga voor je duimen!!!

MeisjeSera vindt dit leuk.
  17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Gefeliciteerd Sera.

Lieke wat naar dat de onzekerheid blijft

18. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Vandaag de officiële testdag, de test van het ziekenhuis duurde 5-10 min! Toch maar mijn vertrouwde test van de action erbij gepakt, weer positief en donkerder dan 2 dagen terug :D

Las ik het nou goed dat je dus 2 weken cadeau krijgt net als met normaal zwanger raken? Wat zou betekenen dat ik nu in mijn 5e zwangerschapsweek zit? Hoop het zo, kan niet wachten op de echo, krijgt iedereen een bloedtest om de hcg waarde te bepalen?

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    yep je krijgt 2 weken cadeau. Je bent 4 weken zwanger en in je 5e week. Net zoals babies die zijn 0 maar zitten in hun eerste levensjaar

20. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Wat super meisjesera!! Nee geloof dat hcg bloedtest weinig word gedaan in nederland. Ik kreeg de verwijzing van het buitenland. Maar jou testen zijn zo mooi! Spannende tijd tot de echo.

Deel Deze Pagina