pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelam1984

Angelam1984 Actief lid

30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ervaringen-osteopaat.394442/

Tel: 0113 25 15 16

2. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hoi Angela, wat fijn dat jullie kinderwens is uitgekomen! En bedankt voor de link. Het is altijd fijn om eens na te vragen.

Hier vanmorgen nog steeds een witte test. Heb met het zkh gebeld. We hebben een afspraak op 26 oktober. We willen dan informeren naar de vierde en vijfde poging en ondertussen het natuurlijk proberen.

Ondertussen nog aan de utro voor het laatste sprankje hoop tot donderdag. Al heb ik ee echt geen goed gevoel meer over. Ben nu oo het punt dat het ook wel klaar mag zijn. Dan nog liever de menstruatie dan deze onzekerheid. Donderdag gaan we de laatste keer testen, dan stoppen met de utro en dan even een maandje rust tot de afspraak. Daarna kijken we weer verder..

3. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

cindy wat balen!!!! dikke knuffel. al die onzekerheid. verschrikkelijk.
    Denk rustig na en bespreek 4e en 5e optie. je betaald vrij hoge zorgpremie in de maand, maar ja dat nam ik voor lief.

voor nu lekker kalm aan doen en beetje lief zijn voor jezelf.

4. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank je diddeltje! We moeten van het ziekenhuis donderdag nog een keer testen. Maar vandaag met super gevoelige test nog steeds wit. Dus ook het laatste sprankje hoop is wel weg nu. Nu maar hopen datvde menstruatie snel doorkomt.

We hebben eind oktober afspraak met de arts dus dan gaan we alles bespreken. Tot die tijd alles maar even een (hopelijk tijdelijk) plekje geven..

5. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Bah Cindy wat vreselijk, kan me bijna geen voorstelling maken hoe rot jullie je voelen, zoveel moeite en dan weer niet.. er zijn mensen die t niet willen en verdienen om moeder te heten en bij hun komt het zo aanwaaien, wat zit het toch oneerlijk in elkaar:mad: neem lekker de tijd om deze tegenslag te verwerken en misschien wacht jullie kindje wel op een romantischere setting dan in t ziekenhuis! Ik heb door t ziekenhuis een hele tijd aan de pil gezeten.. achteraf zonde, de spanningen en de vlokkentest heb je zoieso met of zonder pgd.. denk goed na samen over wat goed voelt voor jullie zodat je sterk staat bij de arts.

6. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank je meisje sera voor je lieve woorden. Op dit moment hebben we veel vragen en zijn we vooral bang voor mijn leeftijd. Hopelijk krijgen we meer rust als we mijn hormoonwaardes weten. Nu eerst maar even alles laten bezinken..

7. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Cindy, wat rot! Dikke knuffel! Rustig aan... laat je ook eens informeren in bijv België,Duitsland of Spanje.. ze kijken daar veel meer naar hormoonwaardes enz.
    Hoop dat je daar wat aan hebt.

Diddeltje hoe gaat het met jou?

Angelam hoe gaat het met jou en je kleine meisje?

Meisjesera hoe gaat het nu met jou?

Hier gaat alles goed, buikje groeit ook al. Over 3 weken alweer op de helft. Vind het ineens wel snel gaan.
    Met de kleine lijkt alles goed te gaan, half oktober de 20 weken echo in het ziekenhuis.

8. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Lieke fijn dat t goed gaat met je! Gaat snel he, ik krijg ook al echt een buikje.. Heb weer wat rust nu ik me al anderhalve week na de val niet anders voel.. voel me echt stukke beter qua moe en misselijkheid, jij ook? Morgen lekker naar huis en dan ligt mijn doppler klaar.. dan kan ik zelf af en toe luisteren of ze t nog doet :) durf er eigelijk nogsteeds niet 100% in te vertrouwen dat t goed blijft gaan, toch een soort zelfbescherming na die klap van onze miskraam..​

9. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Hey meiden, wat fijn dat alles zo goed gaat! Alweer op de helft jeetje wat gaat het snel!
    Bij mij vandaag de laatste test ( uiteraard) ook wit. Had al geen hoop meer. Nu wachten op de ongi. Kan over twer weken hormoonwaardes prikken. Dan eind oktober met de arts bespreken.
    Wij hebben zelf bedacht, half jaar tot een jaar zelf proberen, dan vierde vijfde poging.
    Wie weer brengt de natuurlijke manier meer geluk.. geen idee. Vandaag 40 geworden. Weet ook niet hoe alles er hormonaal uitziet., kan mijn lichaam het nog wel? Aankomende maand hopelijk antwoorden op al onze vragen.

10. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Meisjesera en klopte het hartje mooi???
    Handig zo’n dopler heb er ook 1 vind het soms wel fijn.

Cindy nog gefeliciteerd met je verjaardag! Echt heel erg balen dat de poging is mislukt! Zo’n rot gevoel. Miss lukt het op de natuurlijke manier. Hopelijk snel antwoorden over of alles hormonaal er goed uit ziet.

Cindy77 vindt dit leuk.
  11. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    Cindy nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een dubbele dag, toch de definitieve testdatum zonder cadeau:(

Lieke, het hartje klopte, had de doppler aangesloten op mijn muziekbox dus de slaapkamer was gevuld met haar hartje. Geweldig ding, af en toe even je onzekerheid wegnemen. Vannacht terug gekomen uit Egypte en meteen uitgeprobeerd, zonde hoe een mens zich toch zo druk kan maken heo_O

12. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Wat fijn meisjesera! Wat een geruststelling
    Wanneer heb je weer een echo??
    Zo mooi vind ik dat! Wij hebben dus half oktober de 20 weken echo en we hebben ook een 3D/4d echo gepland begin dec.. lijkt me zo leuk even een kijkje nemen hoe het er ongeveer uit ziet.

13. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    ohh heb ik weer!! moet ook goed lezen:(
    heb boekje niet goed gelezen of vergeten, maar moest vanaf 26 september de pil niet meer slikken en ik dacht dus t/m 29 september dus dat braaf gedaan.
    hmmm wat nu???? zou het erg zijn? wil vanmiddag ff bellen met ziekenhuis en vragen, maar jullie idee?? ik heb dinsdag een uitgangsecho.

stom stom stom stom stom

14. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    @Diddeltje ik heb geen idee of het kwaad kan, ik dacht altijd dat er in de pil ook een combinatie van progesteron en oestrogeen zit en dat gebruik je nu ook vanuit t ziekenhuis.. ik ben wel benieuwd naar het antwoord wat ze gaven!

@Lieke24 wij hebben de 20 weken echo eind okt.. kijk er alweer zo naar uit.. geweldig om een kijkje te nemen in je buik.. willen jullie het geslacht weten? Ik vond een 3D echo onzin.. wilde zoieso helemaal t geslacht niet weten en t koppie pas zien na de geboorte maar ik denk dat ik m ook ga plannen, t is toch ook wel heel bijzonder en leuk!

Vind het wel heel dubbel om hier al die leuke berichten te plaatsen, gun het iedereen zo om zwanger te raken, wat een frustratie die lege buik, ik gun t iedereen zo! Toch wil ik mijn aanzoek met Bruno mars, vuurkandelaars en rozenblaadjes op vakantie zo graag delen, wat is 2017 een geweldig jaar voor ons geworden!

Bijgevoegde bestanden:

15. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    nou gelukkig, het had geen invloed. kon dinsdag gewoon een uitgangsecho.
    menstruatie komt nu wat later denk ik. verwacht maandag of dinsdag. anders kwam menstruatie van weekend al.

Ga rustig mijn weekend in! pfff dacht echt oohhh heb ik weer.
    Maar loslaten!!:D

MeisjeSera vindt dit leuk.
  16. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Meisjesera ik begrijp je helemaal dat het moeilijk vind, heb dat ook. Je weet hoe moeilijk het voor anderen is.
    Wauw wat mooi!!!! Gefeliciteerd!!

Diddeltje gelukkig was het geen probleem!! Nu vol goede moed beginnen!! Ga voor je duimen.

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Even er 2 weken tussenuit geweest ivm onze vakantie. Internet was traag dus niet echt op internet geweest.

Balen Cindy had zo gehoopt voor jullie. Ik ken iemand die spontaan zwanger is geraakt op haar 42e het kan dus best.
    Voort ivf en pgd is er wel een leeftijdsgrens.

Meisje Sera van harte gefeliciteerd. Ga je dit jaar nog trouwen of wordt het volgend jaar. Fijn dat Alex goed was met de kleine. Hopelijk heb je nog wel wat van de vakantie genoten.

Lieke bijna op de helft wat gaat de tijd nog hard. Oor mij was het tot de 20 weken optellen daarna aftellen.

Angela gefeliciteerd met jullie dochter. Gaat het allemaal goed?

Diddeltje eindelijk weer aaan het spuiten. Ook voor jou duim ik voor een mooi resultaat

MeisjeSera vindt dit leuk.
  18. Angelam1984

Angelam1984 Actief lid

30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Bedankt voor jullie berichten.

Met de kleine gaat alles goed gelukkig. Het gaat zo snel jammer genoeg. Alweer een halfjaar is ze. Ze begint al met wat kruipen. Veel draaien van buik en dan weer naar rug. Erg leuk allemaal.

Cindy, echt jammer dat de poging niet is gelukt. Een collega van mij is ook op haar 42e zwanger geraakt op de natuurlijke manier. Je hormoonwaardes na laten kijken is zeker goed om te kijken hoe het ervoor staat. Ik duim echt voor je. Ik gun het echt iedereen hier.

Lieke24, zo alweer op de helft bijna. Ongelooflijk! Heel veel succes en plezier bij de 20 weken echo, dan kan je extra lang kijken naar hem/haar, dat krijg je dan ook te horen he. Spannend! Ben benieuwd wat het wordt. Heb je zelf al een gevoel?

MeisjeSera hoever ben jij nu? Jij ook lekker genieten van je buikje en de zwangerschap.

Diddeltje, hoe gaat het prikken?

Liefs

19. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

spuiten gaat allemaal prima, ik heb er weinig last van en tot nu toe 1x de spuit net verkeerd gezet wat wel iets pijnlijker was. maar verder voel ik mij prima. Ik vergeet soms zelf te spuiten:confused: dan ineens rond 20:00 een helder moment, ooh ja.

20. MeisjeSera

25 jun 2017
    71
    9
    8
    Vrouw
    @meisje1977 Dankje! Na een paar dagen geen bloed had ik t vertrouwen aardig terug. Het geweldige aanzoek wat ik kreeg maakte veel goed! Ik ben 18 maart uitgerekend en ga 12 Januari trouwen.. heb een geweldige jurk die met elk buikje past..

@Angelam1984 ja geniet inmiddels zeker van mijn zwangerschap, in rustige afwachting van de 20 weken echo. Nu 17 weken en kan af en toe luisteren met de doppler, scheelt echt een hele hoop vind ik! Gebruik hem nu niet eens voor de onzekerheid maar ook om even de ruimte te vullen met haar ipv alleen maar in mijn lichaam.. heel fijn momentje, ook voor papa en andere familie.

@Lieke24 spannend he de 20 weken echo, zie dat echt als grens dat we daarna het kamertje gaan inrichten. Zo een leuk moment, wil je t geslacht weten van je beebje?

@Diddeltje fijn dat het spuiten goed gaat! Blijft toch altijd naar dat t moet maar lekker dat je er niet de hele dag aan denkt en t soms daardoor zelfs vergeet! Wanneer mag je t resultaat bekijken?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina