pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hallo Cindy!
    Bij mijn eerste poging (zwanger, miskraam) had ik in de eerste wachtweek wat lichte klachten zoals krampjes en zere borsten. Utrogestan veroorzaakt echter zwangerschapsverschijnselen dus je kunt er niks van op aan. De tweede wachtweek dacht ik echt dat ik ongesteld zou worden maar dat gebeurde niet. Ik bleek toch zwanger. De hormonen in je lijf kunnen je flink voor de gek houden en zelfs je menstruatie tegen houden dus het enige dat je kunt doen is afwachten. Succes!

2. xxTxx

xxTxx Lid

8 jun 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi baby90

Bedankt voor je reactie,
    Ik hoop dat het bij mij ook zo is.
    Zo spannend nog een week en dan mag ik testen
    Voel vanalles maar meet van de ustrogestan.
    Ik ben 28 trouwens😃

@novastar
    Fijn dat je je redelijk goed voelt en wat een een goede score,
    Hopelijk zit er een blijvertje tussen..

Blijven duimen!!!
    Xxx

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ai dames, ik voel me oud bij jullie, haha! Maar ja, bij ons was er niet eerder een kinderwens.
    Baby90: ik denk dat het minimale aantal eicellen ligt aan de aandoening waarop ze onderzocht worden en hoe groot de kans erop is. Onze embryo's hebben 50% kans op de ziekte. Dus theoretisch gezien valt de helft af. Ze kunnen echter ook allemaal gezond of allemaal aangedaan zijn. Ook dat blijft afwachten.

4. xxTxx

xxTxx Lid

8 jun 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi cindy en esje

Spannend voor jullie!
    Succes

Meisje 1977
    Het werd bij ijndd eerst veel dunner waterig en nu niet meer als normaal zeg maar... Ik hoop stieken dat baby90 gelijk heeft..
    Je leest zulke verschillende verhalen... Ik word gewoon gek van het wachten...

Groetjes en succes!!!

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Novastar ik ben ook een oude bok. Ik word in augustus 37:D

xxtxx Ik hoop ook voor je dat het positieve signalen zijn!

6. Groenjol

Groenjol Lid

21 jan 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    #486 Groenjol, 4 jul 2014
    Laatst bewerkt: 4 jul 2014
    Hoi allemaal,

Novastar wat super goed 9, kan niet missen daar zit wel een goede bij!
    Esje succes met wachten, dit wachten is nog makkelijk vergelijkbaar met de wachttijd na de tp dus bereid je voor!
    Baby90 wij moesten er ook 4 hebben, mijn man heeft een spierziekte. Je hebt er maar 1 goede nodig dus maak je niet gek ook al heb je er wat minder.
    Xxtxx erg hè dat wachten, de vorige keer heb ik 1 dag eerder getest en die was raak...

Wij zitten ook in de wachtperiode hebben dinsdag de tp gehad en ja ik voel nu niks... De vorige keer had ik krampen dezelfde nacht nog en nu niks. Je maakt jezelf van alles wijs echt heel vervelend. Ik zou het liefst gaan slapen tot de 14e. Ik ben trouwens 34. Succes allemaal.

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hallo dames,
    Het ziekenhuis heeft net gebeld en 8 embryo's hebben de bioptie overleeft. Moet toch raar lopen als daar geen goeie bij zit. Ook al is de helft aangedaan, dan zijn het er nog steeds net zoveel als ons totaal van de vorige poging. Ben helemaal blij! Succes met wachten allemaal!

8. xxTxx

xxTxx Lid

8 jun 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi novastar

Dat is goed nieuws!!!!
    Wanneer krijg je tp?
    Xxx

9. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    De terugplaatsing is morgen. Spannend! En daarna de wachtweken. Nog spannender!

10. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Fijn om hier wat positieve berichten te lezen, houd me moed er in.

Ik helaas vandaag slecht nieuws. Ben voor een uitgangsecho geweest vandaag, ook al zit ik nog steeds te wachten op de menstruatie.

Doordat ik veel te vroeg heb moeten beginnen met Decapeptyl (omdat ik, door nalatigheid van het ziekenhuis, niet op tijd aan de pil was begonnen) heb ik in beide eileiders nu cysten.

Ik heb nu een Lucrin injectie gekregen, zodat ik niet nog 4 weken elke dag hoef te prikken. Over 3 weken heb ik weer een echo, en als ze dan niet weg zijn, dan gaat het hele 'feest' niet door.

Ik ben boos, en als het straks niet door kan gaan, ben ik niet van plan om door domme fout van het ziekenhuis maanden te moeten wachten tot we weer kunnen...

Nu wel eindelijk wat meer duidelijkheid, waarom ik maar niet ongesteld werd. Nu dus gewoon 3 weken rustig afwachten en hopen dat ik niet te veel last krijg van de Lucrin...

Oké, ik ben klaar met zeuren :')

11. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Super spannend!! Duim, duim, duim!!!

12. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Wat slecht zeg!! Is wel heel nalatig van het ziekenhuis! Hoop dat je snel meer duidelijk hebt! In ieder geval tot die tijd een dikke knuffel..

13. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Die stomme wachtdagen ook... Probeer er zo min mogelijk aan te denken (ik weer dat dit vrijwel onmogelijk is, maar een beter advies, naast veel leuke dingen doen, heb ik niet :p

14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Balen, Esje! Hoop dat het snel goed komt. Enne... "Zeuren" mag hoor. Daar zijn we voor. 😊 Dikke kus.

15. xxTxx

xxTxx Lid

8 jun 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esje
    Zo dat is slecht van het ziekenhuis zeg.
    Ik snap dat je baalt
    Succes!
    Groetjes

16. xxTxx

xxTxx Lid

8 jun 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ groenjol

Indd duurt heel lang
    1 positief dingetje denk ik... De vorige keer was ik
    Nu al ongi...:s
    Durf nie te hopen,
    Voel helemaal niets meer, alleen moe.
    Verder totaal geen klachten, ben bang dat dat geen goed teken is

Succes jij ook met wachten,
    Groetjes

17. xxTxx

xxTxx Lid

8 jun 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Novastar

Veel succes morgen.
    Xxx

18. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hoi!
    Vanmorgen terugplaatsing gehad van een 14-cellig embryo. Er waren er vijf van de acht gezond maar helaas waren de anderen niet goed genoeg om in te vriezen. De arts zei dat ze dan echt van buitengewone kwaliteit moeten zijn. Maar goed, als deze blijft zitten is er niets aan de hand. Duimen maar! Ik heb wel wat lichte steekjes bij mijn liezen. Herkent iemand dit? Zal het van de tp zijn of nog van de punctie? Ik kan het me van de vorige keer niet meer herinneren.

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    yeah novastar en nu broedkip "spelen "" . Ik had bij de 2e tp ook al de eerste dag steekjes. Mijn baarmoeder lag toen wat naar achteren gekanteld waardoor de procedure wat lastiger ging.
    Ip is de innesteling dag 3-5 na tp.

@xxtxx. 9 juli is jouw testdatum toch? spannend!!!

@ Esje je mag hier zeuren. Daar zijn we ook voor. Het lucht je hart ook.
    Ik vind het wel een kwalijke zaak en zou het zeker bespreken.
    Ik hoop dat je na 3 weken gewoon een punctie hebt.

20. Groenjol

Groenjol Lid

21 jan 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi allemaal weer,

Elsje lekker zuren mag hier dan kun je het even eruit gooien dat helpt!

Novastar wat een super nieuws, heb je nog meer kramp gehad? Ik had dat de vorige keer wel en nu niks. Voel echt niks en ja misschien is dat goed maar wachten duurt zo lang en de vorige keer was het raak met kramp dus....

Xxtxx je hoeft nog maar een paar dagen en niet ongesteld is zeker een goed teken!

Deel Deze Pagina