pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan1988

    Susan1988 Lid

    10 nov 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Oh dat scheelt niet veel! Ik ben nu 10 weken en 2 dagen. Ben uitgerekend op 5 juli, maar de bevalling kan makkelijk een week eerder of later komen dus ik hou niet te veel vast aan de gegeven datum.
    Begin je zelf ook al te groeien? :) Ik merk dat mijn kleren wat strakker beginnen te zitten.
    Jij had niet zoveel last van zwangerschapskwaaltjes of wel?

    Xxx
    Susan
     
  2. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend fijn om te horen dat het goed gaat Diddeltje, na al die pogingen en tegenslagen is het je ontzettend gegund! Gefeliciteerd en hopelijk kun je er ook steeds meer van genieten.
     
  3. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

    Chantal dat heb ik ook. Wij zijn na 3 pogingen uiteindelijk natuurlijk zwanger geraakt
     
  4. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Diddeltje fijn dat de echo goed was. Dringt het allemaal inmiddels door?
     
  5. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

    hallo dames,

    het is even geleden, maar hier gaat alles prima! vandaag weer echo gehad.
    12 weken.... een mijlpaal:)
    Ik voel mij verder prima, kleintje was lekker beweeglijk en even hartje gehoord.
    onvoorstelbaar, ik vond het prachtig om te zien en te horen. we hebben over 4 weken weer echo dit i.v.m aantal verhoogde risico's. met kerst mijn (schoon)familie verteld.
    Mijn zusje begon te huilen en was helemaal emotioneel eronder. iedereen stond even versteld van echt..... had een taart gebakken en versierd met blauwe/roze muisjes.

    het was een prachtig moment. het begint nu echt tot mij door te dringen dat er klein wezentje in mijn groeit. iedereen die mij beetje kent zegt ook hele tijd. 'zorg goed voor jezelf Dian'
    ik heb nog wel eens de neiging om door te gaan tot het bittere eind, geen rust in mijn lichaam. Ik zie het nog altijd zo als van, wil en kan niet thuis zitten dat doe ik maar als ik 80 ben ofzo, en nu werk ik in gehandicaptenzorg, ga al volgende week naar een andere groep waar geen fysieke agressie is. Dus vind dat wel weer spannend, maar het vervelende is, kom nog niet aan mijn uren. heb contract van 32 uur. en wil niet in min raken anders gaan ze weer zeggen dat ik te weinig heb gewerkt en moet dan mijn pbl of vakantie uren inzetten. ik moet ik wel even voor waken dat ik niet te druk om maak.

    hoe is met andere dames??
     
  6. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat fijn dat het goed gaat. En wat is het magisch om het hartje te horen hè. Leuk dat je familie het zo fantastisch vindt.
    Wat betreft je uren. Volgens mij is je werkgever verantwoordelijk voor de uren vooral omdat het om jouw gezondheid gaat. Als je er nu bewust ( bijv bij geen zwangerschap) voor had gekozen was het meer jouw verantwoordelijkheid .

    Misschien eens informeren bij de bond.
     
  7. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Oma nog de beste wensen . Dit jaar ga jij gewoon bevallen
     
  8. Lieke24

    Lieke24 Actief lid

    22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Hee dames,

    Lang geleden dat ik hier heb gekeken...
    hoe gaat het met iedereen?

    Hier schiet het al mooi op, bijna verlof.
     
  9. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Hey! Het is erg stil hier de laatste tijd...
    Wat fijn dat je al bijna met verlof gaat, hoe veel weken ben je nu? Hoe voel je je? Gaat het allemaal goed?
     
  10. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Lekker Lieke. De laatste loodjes gaat het verder goed ?
     
  11. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Tabbey jouw kleine ook alweer 1,5 wat gaat de tijd hard he
     
  12. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    hier alles prima, morgen alweer 16 weken. :)
    Ik mag niet klagen tot nu toe. Voel mij prima, voor eerst in mijn leven last van mijn rug...
    denk dat ik te veel doe, werk in de zorg, dus op werk druk met wassen, verschonen, aankleden, opruimen e ga thuis ook gewoon door.:rolleyes: afgelopen week steken in mijn onderrug. Misschien een teken dat ik toch meer moet verdelen. maar verder :thumup:
    het blijft spannend, denk nog vaak is het echt zo..... langzaam zijn we spulletjes aan het verzamelen.
     
  13. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Super fijn te horen dat het goed gaat Diddeltje. Wat ga je straks doen na ca 20-24 weken??
     
    Diddeltje vindt dit leuk.
  14. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Ja blijft raar er groeit gewoon nieuw leven. Wat bedoel je precies met wat ik ga doen na 20-24 weken?
    Hoe gaat met andere dames?
     
  15. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik dacht dat je in de zorg zat? Dus na 20 -24 weken ga je bij mijn werkgever van de ambulance af en op kantoor werken.
     
  16. Diddeltje

    Diddeltje Bekend lid

    16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

    ah zo, ik werk in gehandicaptenzorg en moest vanaf 12 weken naar een andere groep.
    Op mijn eigen groep kan agressie voorkomen, naar materiaal,zichzelf en/of ander.
    werk nu in ander rayon, ouderen, hier is alleen lichamelijk zwaarder, begin nu wel wat te merken aan mijn rug en moet er wel rekening mee houden.
     
  17. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Jullie hebben inmiddels bijna het maximale aantal berichten in een topic behaald. Daarom doen we 'm dicht. Maken jullie een nieuw deel aan?

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina