Dank je, Het is zo moeilijk Kan mijzelf alleen maar afvragen waarom waarom! Ik denk dat ik een bloedtest vraag. Krijgen veel mensen standaard wij niet. X
Dank je! Ja ik durf op een of andere manier niet te stoppen. Zo raar.. Maar ja word straks terug gebeld en dan zal ik wel te horen krijgen hoe en wat. En ik vraag gewoon een bloedtest. Welk Ziekenhuis zitten jullie als ik mag vragen dames? Ik radbout in nijmegen X Pfff kan alleen maar janken
Snap ik hoor, moet je ook gewoon lekker doen. Je hoeft even niet sterk te zijn, laat maar lekker gaan. Dat lucht misschien een beetje op. Ik zit trouwens in het UMC Utrecht.
Mmm, het radboud... Daar heb ik ook niet zo'n goede ervaringen mee. Prima artsen, hoor. Maar zo bot! Zowel na het verongelukken van mijn broer als na de diagnose van mijn man werden wij niet goed opgevangen. Daar zijn ze niet zo goed in volgens mij. Die bloedtest is een goed idee. Dan weet je het zeker. Xxx
@ baby, fijn vooruitzicht wbt de punctie. Dan zal je eind juli beginnen met spuiten.In de week van 18 aug heb je dan je eerste echo op wrs rond de maandag ( als je op een maandag start) Dan is de kans groot dat je in het weekend van 24 aug de punctie hebt. Mits het stimuleren goed verloopt .Heb je ook een uitgangsecho ? Die zal in de week 32 zijn. Je doet pgd toch? dan zal 4 dagen na de punctie de tp zijn. Ik zou denk ik niet op vakantie gaan. Mocht je onverhoopt klachten hebben of tegen overstimulatie zitten dan wil ik niet in een buitenlands ziekenhuis liggen. Anderzijds is afleiding wel lekker.Wat kan zo'n bericht van een zwangere hard aankomen, helemaal als je het niet verwacht . @ xxtxx vreselijk veel sterkte. In het zicht van de finish geen positieve test. Ik zou stoppen met de medicatie. De kans dat je toch zwanger bent is vrij klein. Maar je moet vooral je gevoel volgen. Ik loop in het umc te Utrecht
@ baby90 ik zit mij net te bedenken dat ze het afraden om tot ca eeen week na de punctie niet te zwemmen ivm infectiegevaar
Ja bot was ze zoiezo. Heel zakelijk!!ja voor haar misschien maar niet voor mij. Ja ik ben al overtuigd dat het mis is. Mijn man de schat heeft nog een beetje hoop omdat hij heel internet af zoekt en veel verhalen is tegengekomen waarbij het toch raak was. Het is gewoon zoeken naar dat ene kleine stukje hoop maar ja helaas. Pfff heb geen vocht meer in me lichaam van het janken. Het enige wat ik nu nog denk is: wat Nu?? X
He Dank je! Ja stiekem weet ik het ook wel maar je blijft hopen he! Ik ga gewoon een bloedtest vragen. Ben je tevreden over utrecht? Ik ben opzich wel tevreden over nijmegen maar indd de na zorg is zoooo slecht. X
@xxtxx. Geef jezelf aankomende dagen de tijd om verdriet te hebben. Heb ik ook altijd gedaan na een aantal dagen waren de scherpe kantjes eraf en dan komt er weer perspectief. Je houdt altijd hoop tot het laatste moment. Dat is een menselijke reactie. Ik ben wel tevreden over Utrecht.
Poeh, vanmorgen echt een gevoel van menstruatiepijn gehad. Was wel na een paar uur weg maar had echt even het gevoel dat het nu al einde verhaal was. Volgens mij kan dat op dag 5 (terugplaatsing meegerekend) nog helemaal niet. Vanmorgen was ik wel misselijk maar dat kan door de utro komen, denk ik. Of ik maakte me veel te druk. Ik heb vanaf dag twee af en toe steekjes, en nu nog steeds. Pfff, pas de eerste wachtweek en nu al over de rooie. Wat moet dat volgende week worden?
Mwa ik heb de ogen uit me kop gejankt, Maar probeer vanavond even mijn gedachten op het nederlands elftal te zetten. :/ al gaat dat niet echt lukken denk ik. Tis zo een klap. Vooral omdat de ongi wegblijft houd mijn eigen lichaam mij dan zo voor de gek. 2 weken dan mag ik komen en gaan we kijken hoe verder. Ik heb wel beide keren de innesteling gevoeld denk ik. En dat ging met krampjes plopjes. Ik hoop het voor je doe lekker rustig aan! Xxx
Hoi, Xxtxx Wat een k nieuws zeg en wat raar dat je nog niet ongesteld bent. Ik ga nog voor je duimen voor een goede afloop. En ik maar denken als ik het weekend haal zonder ongesteld te worden zit het goed.... Ik zou nog een paar dagen doorgaan en dan opnieuw testen kan volgens mij geen kwaad. Misschien kun je Umc Utrecht is bellen en zeggen dat je ten einde raad bent, daar lopen wij en zijn ze echt super vriendelijk! 088-7556453 heel veel sterkte! Novastar, dat zal wel te vroeg zijn en misschien wel innesteling. Echt niet normaal hoe lang de dagen duren zeg. De 1 e week vond ik nog wel gaan maar nu kruipen de uren en ik moet nog wachten tot dinsdag. Voel vanalles sinds maandag maar ja is dat ongesteld worden of iets anders.
XxTxx, je menstruatie kan wegblijven door de Utrogestan. Dus als je doorgaat met de medicatie zul je die misschien nog niet krijgen. Hoop dat oranje vanavond wint en dat je daar weer een beetje blij van wordt. Al blijft het klote. Wat zouden voor jullie nu nog mogelijkheden kunnen zijn? Xxx
He Dank je kan altijd eens bellen! Ja ik ga nog een paar dagen door die paar dagen maken ook niet meer uit! Ik vind het indd ook raar vooral omdat mijn gevoel zegt dat ik Niet moet stoppen nu al. Jij ook heeeeel veel succes ik hoop t voor je! X
He Indd dat van dr ustrogestan weet ik, Alleen de vorige keer ben ik er gewoon doorheen ongi geworden. En die paar dagen denk ik dank maken ook niet meer uit t voelt voor mij beter... We kunnen miss weer helemaal opnieuw beginnen. Ik weet t niet. Moeilijk..... Voel jij je nog steeds goed? X
xxTxx, radboud? Rot ziekenhuis. idd ze zijn echt heel zakelijk. Meisje1977, oh.. dus een week niet zwemmen. Hmm. Mijn vader praat vandaag nog een keer met zijn baas en hij zei dat hij dacht dat het wel goed ging komen. Dus dan zouden we week 36 op vakantie gaan. Dan zit ik hopelijk een paar dagen na de terugplaatsing.. dan mag ik denk ik weer zwemmen enzo? Die ontspanning lijkt me juist erg goed voor mij. Hopelijk dan geen overstimulatie oid. Novastar, wat spannend! Kan idd innesteling geweest zijn! Wanneer mag je testen? Ik duim voor je. Mijn duimen draaien voor jullie!
Hallo allemaal. Hier gaat het goed. Geen klachten meer gehad, behalve de steekjes in mijn liezen. Dat had ik de vorige keer ook. Nu heb ik wel een probleem: ik werk binnen een kindcentrum (kinderopvang, peuterspeelzaal en basisschool) en op dit moment heerst er vanalles. Op het kinderdagverblijf mond-hand-voetziekte en op de basisschool 5e ziekte. Kan dat in dit stadium al gevaarlijk zijn? Ik bedoel, ik weet niet eens of ik wel zwanger ben. Ik kan moeilijk zeggen dat ik thuis blijf want dan weet zo iedereen het. Ik ga wel even bloed laten prikken welke kinderziektes ik zelf heb gehad want ik kan moeilijk elke dag de GGD bellen. 😏 Wat denken jullie? Groenjol, hoe gaat het? Houd je het een beetje vol? Voel je inmiddels al meer?
Hoi, Jeetje ik heb geen idee, ik denk het niet maar je zou de verloskundige kunnen bellen? Ik voel me niet top, stress echt niet normaal. Ik lijk wel een beetje spierpijn te hebben in mijn buik net of ik buikspieren getraind heb en een opgeblazen gevoel. Maar ja is het goed of slecht, een goed teken ik ben nog niet ongesteld... Nog 4 dagen. Bij jouw duren de dagen waarschijnlijk ook veeeeel te lang?