pgd en ivf/icsi traject

Discussion in 'MMM clubs' started by meisje1977, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Het valt op zich nu nog mee, Groenjol. Het is pas de eerste wachtweek en de krampen zijn weg. De stress op het werk over die ziektes is wel minder fijn. Heb toch de huisarts maar gebeld en die zei dat ik niet bij de besmette kinderen mag komen, bij allebei de ziektes niet. Ook niet als ik zelf de 5e ziekte gehad heb. Dat laatste weet ik niet. Ik heb met mijn leidinggevende gesproken en als er na het weekend nog gevallen bij zijn gekomen kijken we verder. Misschien vervangend werk ofzo. Ineens weer een en al begrip. Dat was een paar weken geleden wel anders.

Die pijn die je beschrijft herken ik van mijn vorige poging. Toen wist ik echt zeker dat ik ongesteld zou worden maar ik was toch zwanger. Toch kan het nog steeds aan de utro liggen. Maar... Nog niet ongesteld dus positief blijven!

2. Groenjol

Groenjol Lid

Jan 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hè wat fijn dat er wel wat begrip is dat helpt zeker! Werken is wel lekker kun je even aan wat anders denken.
    Succes met de stress!

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Novastar fijn dat er begrip is. Vervelend van die ziektes. Wat is hand en voetziekte?

4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hand, mond en voetziekte is een huidziekte met blaasjes en zweertjes bij de (je raad het al) handen, mond en voeten. Het is een virusinfectie en dus besmettelijk. Als je het krijgt is het normaal gesproken vervelend maar niet zo erg. Ook bij de GGD zeiden ze dat het redelijk onschuldig is voor zwangere vrouwen maar mijn huisarts adviseerde toch om bij mensen uit de buurt te blijven die het hebben. Het komt vooral bij kinderen voor maar een collega van me heeft het ook. Vind haar een schat maar ontwijk haar toch maar. Gelukkig is het nu weekend.

5. Groenjol

Groenjol Lid

Jan 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi,

Novastar, hoe gaat het wachten erg hè...
    Ik mag dinsdag officieel testen maar ik lees op internet overal dat ze eerder testen. De vorige keer heb ik 1 dag eerder getest dus dat ga wik nu ook doen. Nog 2 nachtjes.

Xxtxx hoe gaat het met je?

6. xxTxx

xxTxx Lid

Jun 8, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Novastar dat is indd lastig die ziektes op je werk!
    Goed aan jezelf denken.
    Groenjol spannend joh! Ik hoop het voor je zal voor je duimen.

Hoe het met mij gaat tja wat zal ik zeggen..
    Heb drie dagen alleen maar gejankt.
    Ik snap gewoon niet waarom het weer mis is gegaan.
    Heb zoooooo goed voor mezelf gezorgd en super opgelet met eten geen alcohol niet te veel koffie niet te veel cola gezond eten enz enZ

Ben niet te genieten dat is een ding dat zeker is.
    Hoop voor jullie dat jullie beter nieuws hebben.
    Xxx

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hoi Groenjol.
    Het wachten viel tot nu toe mee maar vandaag begint week twee en ik weet nog dat die het ergste is. Stiekem heb ik er een positief gevoel over. Gisterenochtend had ik ineens een verstopte neus zonder verder verkouden te zijn. Dat kan blijkbaar ook een teken zijn. Maar ik durf er nog steeds niet zo aan toe te geven. Het blijft spannend. Ik denk inderdaad niet dat een dag eerder testen zoveel uitmaakt maar ik probeer toch pas zaterdag te testen. Ook omdat mijn man dan thuis is. Maar je bent nog steeds niet ongesteld...

He xxTxx.
    Begrijpelijk dat je niet te genieten bent. Het lijkt allemaal zo zinloos geweest als je test negatief is, of als het later alsnog mis gaat. Gewoon een rotgevoel want je steekt er zoveel tijd en energie in. Heel veel sterkte.

8. xxTxx

xxTxx Lid

Jun 8, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja klopt! En ik wil zo graag. :(
    Maar ja zal het wel niet verdienen.

9. Esje87v

Esje87v Actief lid

Jun 21, 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zo moet je natuurlijk niet denken! Maar dat weet jij ook vast wel ;)
    Kan me wel voorstellen hoor, dat je je zo voelt!

10. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ben het met Esje eens. Dat je het niet verdient is natuurlijk niet waar. Ik weet wel dat als je veel meemaakt dat je dit kunt denken. Soms is het leven echt niet eerlijk maar helaas heb je niet alles voor het zeggen. Dikke knuffel.

11. Groenjol

Groenjol Lid

Jan 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Xxtxx ik snap dat je zo denkt. Toen het bij ons niet lukt werden mijn 2 beste vriendinnen zwanger, super blij voor ze maar wel moeilijk. Mag ik vragen waarom jullie ivf hebben? Ben je al ongesteld geworden?

12. Groenjol

Groenjol Lid

Jan 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Novastar,

Ja de eerste dag dat je ongesteld kan worden vond ik het ergst. Na 3 dagen ging het iets beter maar ja verliest wel vocht en dan ren je weer naar de wc. Succes deze week.

13. Groenjol

Groenjol Lid

Jan 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi,

Iemand ervaring met overstimulatie? Mijn buik is zo dik lijk wel 3 maanden zwanger. Mag dinsdag pas testen maar maak me zorgen... Ben geen kilo's aangekomen en het lijkt vocht.

14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Heb je ook erge buikpijn, Groenjol? Ik had dit wel de eerste dagen na de punctie, maar dat was na drie dagen weg. Misschien zijn je darmen opgezet. Als je twijfelt de huisartsenpost of de afdeling gyneocologie van je ziekenhuis bellen. Xxx

15. Laprecious

Laprecious Actief lid

Jul 6, 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames opgezet buik en last van je darmen en pijnlijke steken in je baar moeder kan doordat een bevruchting heeft plaats gevonden en natuurlijk moeten je darmen plaats gaan maken omdat er baby komt te groeien.. Of het kan zijn dat het door utrogestan komt.

Ik heb namelijk ook last van opgezet buik en steken in me darmen en soms ongesteldkrampen die 5 tot 10 duren en dat kom ongeveer 2x per dag en soms even helemaal niet en de volgende weer wel.
    Heb gisteren licht positief getest.. Nog 3 dagen voor mijn officiële datum. Heb ivf traject gedaan.

16. Laprecious

Laprecious Actief lid

Jul 6, 2014
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groenjol ik zou Zoizo arts hier op de hoogte houden want het kan zeker overstimulatie zijn.. Omdat mijn buik ook opgezet was ben ik op die dag gelijk even voor de controle geweest. En gelukkig zag er alles rustig uit..

17. xxTxx

xxTxx Lid

Jun 8, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi meiden

ddat heb ik ook gehad indd mijn buik was ook heel erg ogezet wat het was weet ik niet!
    Wij hebben ivf omdat mijn man weinig zaad heeft,
    Dus daarom snap ik ook niet dat het steeds niet pakt.

Ik weet ook wel dat ik zo niet mag denken maar wij vallen echt van de ene ellende in de andere.
    Ben vandaag ongesteld geworden dus dat hele kleine sprankje hoop is nu ook weg.

Groenjol heeeel veel succes dinsdag.of ga je morgen testen?
    Novastar wanneer mag jij testen?

X

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    xxt xx Kop op. Natuurlijk is het vreselijk verdrietig dat het niet is gelukt. Maar niet gaan praten over het niet verdienen hoor.
    Je verdient het maar het puzzeltje moet net op zn plaats vallen.
    Je zorgt goed voor je lichaam, maar als de medici weten waarom het niet zou lukken dan zouden er veel meer vrouwen zwanger zijn.
    Jouw tijd komt nog wel !!!!

Groenjol nooit overstimulatie gehad. Heb je een test in huis? Ik zou anders eerst testen en anders even contact met hap of zhuis opnemen

19. xxTxx

xxTxx Lid

Jun 8, 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief!! Dank je!
    Probeer ook echt wel een beetje posi te zijn maar soms krijg je van die vlagen.
    Hey lastige is dat mijn man al 3 teses heeft gehad,
    Dus dat is even spannend nu wat nu verder.
    Zie ook aan mijn man dat het hem veel verdriet doet vooral omdat hij zichzelf de schuld geef! Wat totaal niet is natuurlijk.
    Hij is een topper en doet mij pijn om hem zo te zien.
    Maar na elke regenbui komt zonneschijn toch?????
    (Sorry voor me zeur gedrag) maar is soms zo fijn :)
    X

20. Groenjol

Groenjol Lid

Jan 21, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Hoi,

Ziekenhuis gesproken en zolang ik me niet ziek voel en mijn gewicht niet veel toeneemt moet ik rust houden en veel drinken. Morgen ga ik testen en dan ga ik nog een keer bellen.

Xxtxx veel sterkte, logisch dat je man zo denkt is menselijk. Steun elkaar!

Share This Page