groenjol gefeliciteerd!! je tweede zwangerschap toch? dat van de cryo's klopt wel trouwens... wij waren dan ook verbaasd dat we cryo's hadden bij de vorige poging.
Hoi Novastar! Haha ik moest wel lachen toen ik jou bericht las. Je hebt groot gelijk. Groenjol Voel je je nog goed? Wanneer krijg je een echo?
Heey, Wat spannend novastar! ik hoop op een mooi resultaat voor jou! Natuurlijk geldt dit voor alle dames die nu in de ww zitten en binnenkort mogen gaan testen! thnxs voor je reactie groenjol! Ik pak zeker wat vaker mn rust en hopelijk gaat dit werken! mochten er nog meer dames met tips zijn om deze anderhalve week die mij nog rest door te komen dan hoor ik het graag! groetjes bloempie
Xxtxx 11 augustus dus best snel! Bloempie81, probeer wat leuks te plannen want elke dag duurt een week in de laatste ww. Wij zijn 2 dagen naar Maastricht geweest en dat helpt.
Groenjol heeft gelijk. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Al hoef ik Maastricht voorlopig niet meer te zien als deze behandeling slaagt, haha! Nee hoor, prachtige stad. Om niet steeds voor een kwartier anderhalf uur naar Maastricht te hoeven rijden gingen we na de echo's standaard lunchen op het Vrijthof. Ik ben nu gewoon aan het werk, dat verzet je gedachten ook. Nu het schoolvakantie is ben ik op woensdag en vrijdag vrij en ook dan probeer ik zo min mogelijk stil te zitten. Ik spreek af met vrienden en vandaag heb ik de tuin onder handen genomen. Op mijn gemak, dat wel. Helemaal uit je hoofd zetten lukt toch niet. Elke gang naar het toilet is weer spannend. Heel veel succes met wachten.
Thnxs dames! op woensdag ben ik altijd vrij en had weinig fut vandaag... nog wel ff op visite geweest en vanaf morguh weer aan het werk! zaterdag willen we ff naar het strand om te relaxen en daarna nog naar vrienden, dus hopelijk gaat ut dan wat vlugger!
Op dit moment niet geweldig maar dat heeft niets met de PGD te maken. Ik heb zojuist gehoord dat één van mijn werkgevers (tot voor kort want hij is uit het bedrijf gestapt) in dat vliegtuig van malaysia airlines zat. Echt een schok, ook al had ik hem al een paar maanden niet gezien. Vind het echt erg, vooral voor zijn kinderen. Maar met wachten gaat het goed. Morgen testen maar ik durf bijna niet.
Dat is heftig... Lijkt mij zo onrealistisch als je iemand kent die in het vliegtuig zat. Echt heel erg voor zijn kinderen. Suc6 met testen morgenochtend!!!
Hoera! Een positieve test! En nu maar hopen dat ie blijft zitten. Ik vond het resultaat wel meteen duidelijker dan de vorige keer, dat was echt een twijfeltestje. We zijn superblij en opgelucht.
Hallo dames, Bedankt voor de felicitaties. Weten jullie of je met utrogestan mag zwemmen of in bad gaan? De terugplaatsing is nu twee weken geleden en ik kan er niks over vinden in de bijsluiter. In het ziekenhuis hadden ze het alleen over net na de punctie. We hebben een badje in de tuin en daar wil ik heel graag in. Manlief vindt een beetje witte smurrie niet zo erg, haha!
Heey dames! novastar gefeliciteerd!! idd nu duimen en op naar de echo! hoe ist met de andere dames? hier ook even een update van mij.. Het gaat gelukkig beter dan het begin van de week en ben blij dat ik bijna op de helft van het wachten ben.. ik hoop dat ik me zo mag blijven voelen tot dday.. Fijn weekend nog!
He Palmboom. Een beetje laat, maar door de drukte was ik het helemaal vergeten. Hoe was je bruiloft? Mooie dag gehad? Xxx
De bruiloft was fantastisch!! Het was gelukkig mooi weer (de bruiloft was in de tuin van mijn ouders) en er hing een hele gezellige & relaxte sfeer! De tijd ging veel te snel, maar gelukkig krijgen wij snel de foto's en kunnen wij weer verder gaan met nagenieten Moet nog wel erg wennen aan mijn nieuwe achternaam en verspreek me ook de hele tijd Update: anmorgen heb ik FM1 gehad en dat zag er erg goed uit!! Heb nu 15 grote eiblaasjes klaarliggen en nog wat kleintjes. De arts is er erg content mee en ik ben blij dat mijn lichaam zo goed reageert op een hogere dosis! Woensdag weer een FM en dan waarschijnlijk de punctie op vrijdag of zaterdag. Spannend!!