pgd en ivf/icsi traject

Discussion in 'MMM clubs' started by meisje1977, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

Sep 2, 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mocababy: dank je!

@baby90: en nog een test gedaan onderweg ;)

Ik heb Net weer een test gedaan en er komt een streep (wel weer pas rond de 10 min) maar streepje is deze keer wel iets minder duidelijk als gisteren!
    Hopelijk is het niet de pregnyl wat mijn lichaam nou pas uit gaat maar een beginnend van iets....
    Heb nu 2x een test wat pas rond de 10 minuten positief wordt! Wordt je echt onzeker van! Hoopte dat deze vandaag eerder af te lezen zou zijn! Lees nu wel dat je maar 4 druppeltjes erop hoeft te doen.. Ik heb heel het pipetje leeg geknepen..
    Maja heb al zo vaak testen gedaan en ook die van kruidvat 2v5.. Maar nooit een streepje gekomen' zelfs na een dag nog steeds wit!
    Maja toch ben ik onzeker! Iemand ervaring met deze testen dat ze ook later ineens positief streepje krijgen en toch niet zwanger waten?
    Vanavond en morgen vroeg ga ik er nog 1 doen..
    Tis ook nog wel heel vroeg om te testen! Vorige week vrijdag tp gehad!

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    @ Cheryl wanneer en hoveel prenyl heb je gespoten?
    Ik heb meerdere keren getest meestal omo wit. 1x een kruidvat test, leek geen streep na een kwartiertje kijken zat er ook een streep en toch ongesteld geworden. Ik durf dus geen uitspraken te doen

Ik vind de wachtenweken het zwaarst, de rest van het traject valt voor mij wel mee.
    Ik ben gewoon vruchtbaar maar daar denk ik niet verder over na. Ik ben blij dat deze mogelijkheid bestaat

3. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

Sep 2, 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meisje1977 zondag 24 aug heb ik pregnyl 10000 gespoten.. Morgen alweer 2 weken geleden.. Gisteren twijfelde ik al over de test omdat deze pas na 8 min zachtboard was.. Heb zelf nog nooit meegemaakt dat er toch een positieve test zichtbaar is na lange tijd terug kijken.. Altijd Omo wit gebleven..
    Vandaag dacht ik als er nu weer een streep komt, ook al is dat rond de 8 min dan ga ik toch stiekem al vast juichen! Maar nu duurde het wel 13 min voordat het streepje kwam en ook nog is iets lichter als gisteren!
    Ik zie wel dat ik te veel urine erop heb gedruppeld maar of da er iets mee te maken kan hebben... Maja dit maakt me juist wel onzekerder hahaha hoopte meteen een streep te zien maja daar is het wel enorm vroeg voor!
    Ik ga zo weer even naar de kruidvat ;)
    En morgenvroeg gewoon nog eens proberen..
    Maar de wacht weken zijn voor mij voor het eerst nu zo slopend moet ik zeggen! Andere keren had ik er minder moeite mee...
    Maja kunnen niks anders doen als afwachten! Ook al heb ik een positieve test dan komen de angsten van een mk weer wat ik bijna precies 4 jaar geleden mee heb gemaakt.. Dus denk dat de angsten tot een echo wel blijven hahaha 😁

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Dan moet de pregnyl uit je lichaam zijn. Inderdaad morgen opnieuw en dan met 4 druppels. Evt een cb weekindicator?
    Zet morgen de test er even op. Kunnen we meekijken.

Ik ben 25 Aug gestart met decapeptyl. Maandag as starten met gonal f. 15 sept eerste fm

5. Mocababy

Mocababy Lid

Aug 12, 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cheryl heb wel eens getest. die na de afleest tijd positief werd. Was in een gekke bui met vriendin en schrok me toen de tandjes! Gelukkig werd ik daarna ongi. Ik zou mezelf echt houden aan de aflees tijd in de bijsluiter.Zag dat je test datum officieel pas 12 september is. zucht....... ik zou pas de 14 gaan juichen. En als de artsen gezegd hebben je kan nu juichen. Heel veel succes !

6. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

May 2, 2013
    1,497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Vanochtend toch maar ff testje gedaan. Dit was t resultaat na 3 minuten. Ti's een tuurtest, wat denken jullie?
    Sinds gisterenavond wel wat bruin bloedverlies,...:(

Attached Files:

7. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

Sep 2, 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meisje1977 heb gister avond en vanmorgen opnieuw een test gedaan! Kreeg nu al een streepje na 3 min! Beide keren! Alleen wel super licht!! Kreeg het haast niet op de foto! Maar binnen 5 min al dus daar heb ik meer vertrouwen in! Maja zoals Mocababy al zegt is het natuurlijk veel ste vroeg om te testen.. Natuurlijk zou ik dinsdag ongesteld moeten worden.. Maar door de balletjes is de kans er dat deze niet door kan breken..
    Maja morgenvroeg nog een keer testen want nu kan ik het niet meer laten!!
    Heb in het begin zoveel testen gedaan! En nooit een streepje gezien! Dus dat is al leuk natuurlijk!
    En de laatste jaar is dit de eerste keer dat ik de test zo vroeg heb gedaan omdat ik bij baby90 zag dat pregnyl er al uit was en een test had gedaan die positief was! Dat gaf me echt de kriebels die ik niet meer kom weerstaan!
    Maar normaal gesproken test ik nooit!! Meestal ben ik voor testdatum al ongi! 😁
    Maar ik hoop wel dat morgen de test wat donkerder is hihi vanavond doe ik geen test! Morgen haal ik een weken indicator! Misschien dat die wat duidelijker is ja dan een heel licht streepje 😊

Hopelijk kunnen jullie het zien op de foto want dat was moeilijk te doen! In het echt is het duidelijker!
    Bovenste is van gister avond en de onderste van net!

Attached Files:

8. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

Sep 2, 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tabbey
    Ik zie duidelijk een streep Tabbey!!
    Duidelijker als bij mij!
    En streep is streep dus ik zou zeggen positief!! Nu hopen dat ie blijft zitten want op bruinverlies daar heb ik slechte ervaringen mee!!
    Maar je leest op internet ook heel veel goede!! Dat je daar geen zorgen om hoeft te maken! Las toen meer goede afloop dan slechte! Dus hopelijk zet dat bruin verlies niet door en ben je dik zwanger!

9. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

May 2, 2013
    1,497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Hey Cheryl,
    Ik zie alleen een links en rechts foto ;). Maar op allebei wel een streepje te zien. Maar het is natuurlijk ook nog erg vroeg als je testdatum officieel pas vrijdag is. Je kunt natuurlijk nu ook iedere ochtend een test doen en dan kun je wel mooi zien of streepje oploopt.

Wel fijn dat streepje nu wel binnen paar minuten verscheen, bij mij in de bijsluiter stond namelijk duidelijk dat test na 10 minuten niet meer betrouwbaar is, dus aflezen voor de 10 minuten.

Wat betreft bloedverlies vind ik wel spannend. Het is en blijft momenteel bruin tot zelfs donkerbruin en met die utrogestan wordt het een smerig zooitje... Lang leven de inlegkruisjes ;). Ik blijf voorzichtig positief, maar morgenochtend en dinsdagochtend gewoon nog een keer testen en zien wat streepje doet.

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik zie echt wel een streep dus ik zeg zwanger! Dinsdag nog een keer testen en dan hopelijk een knaller! Bruinverlies of een beetje bloedverlies hoeft niks te betekenen, kan bijv nog van de innesteling zijn.

@cheryl. Bij jou zie ik ook hele lichte streepjes. Spannend!

Morgen ons eerste gesprek met de afd klinische genetica in het erasmus. Kan iemand me vertellen wat ik kan verwachten? Ik ben er best al zenuwachtig voor :)
    Als het goed is krijgen we ook te horen wat de afwijking inhoudt als een evt kindje het heeft.

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    @ Tabbey & Cheryl. Ik zie in de verte wel een licht streepje. Voorzichtig positief. Hopelijke worden ze snel duidelijker.

@ Adriana ik ga even kijken o ik de verslagen van de genticus nog heb

12. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

Sep 2, 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @adriana85 spannend!! Ik kan je noet vertellen wat je kan verwachten want heb het zelf niet gehad maar wens je wel heel veel succes!!

@ Tabbey ik heb ook al wat bruinig iets gesopt tussen de smurrie van de balletjes! Dus hopelijk zet het niet door maja ik heb daar een slechte ervaring mee!! Maar blijkbaar komt het heel vaak voor bij een verse ivf/icsi poging!

Morgenvroeg doe ik opnieuw een test en hopelijk zet het voor ons allebei niet door en verdwijnt da bruinige snel weer!!

13. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

Sep 2, 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meisje1977 ik lees nu je handtekening! Maaar wauw jij hebt ook al veel door moeten maken!! Zwaar of niet 3e poging?? Wil er nog niet aan denken! Dan zit de druk er wel heel erg op!!
    Hopelijk heb jij deze ronde meer geluk! Heftig man :(

14. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

May 2, 2013
    1,497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @Adriana, spannend morgen eerste gesprek! Wat ik nog weet van het gesprek in Rotterdam is dat ze samen met ons bespraken wat de verschillende mogelijkheden waren nu de diagnose was gesteld. Bij ons kwam het er op neer, welke mogelijkheden zijn er om zwanger te worden en wat voor gevolgen heeft dit eventueel voor je kind.
    Omdat wij dit eigenlijk al wisten was het voor ons een erg kort gesprek, daarnaast had ik het gevoel dat ze ook kijken hoe het mentaal met je gaat. Kregen ook te horen dat als we ooit met psycholoog wilde praten dat dat mogelijk was.
    Uiteindelijk hebben wij in dit gesprek meteen doorverwijzing gevraagd voor PGD in Maastricht. Veel succes in ieder geval morgen, schrijf eventuele vragen die je nu al hebt alvast op en neem pen en papier mee om aantekeningen te maken. Ik vond dat achteraf heel fijn, want je krijgt zoveel informatie op je af dat je de helft snel weer vergeten bent.

@ meisje, hoe gaat het met spuiten van deca? Krijg je morgen ook een startecho? Veel succes in ieder geval!

15. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

Sep 2, 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tabbey nog wat veranderingen?

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik heb even snel wat tussendoor gelezen, ik reageer even kort. Heb nu Wi-Fi bij een tentje.
    Tabbey, dat bruinverlies hoeft niets te betekenen hoor. Ik duim voor je, nog nieuws?
    Adriana, spannend! Laat je weten hoe het gegaan is?
    cheryl, al getest?

Hier is het overduidelijk:D ik ben zwanger!!!:D
    Hopelijk gaat het deze keer goed, de 8e keer dat ik zwanger ben. Af en toe wat menstruatie kramp. Verder weinig last, borsten zijn wat groter maar niet echt gevoelig meer.
    Het blijft spannend!!! Maar wel fijn dat de testen zo duidelijk zijn nu al!!! Hopelijk zegt dat wat!!!

17. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

May 2, 2013
    1,497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wow baby, mooie testen! Gefeliciteerd!

Hier alles nog zelfde, nog steeds (donker)bruin bloedverlies, vooral de eerste uren na gebruik van de utro. Blijf gewoon afwachten, zolang het niet helderrood wordt blijft positieve gevoel overheersen. Morgenochtend weer testje doen en hopelijk dan weer streepje.

18. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

May 2, 2013
    1,497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Vanochtend weer wel klein streepje maar had het idee dat het iets minder was als gisteren,... Nog steeds bruin bloed verlies. Straks nog ff kijken wat verschil is na indrogen, maar ik vrees dat het de verkeerde kant op gaat,... :(

19. Cheryl2014

Cheryl2014 Actief lid

Sep 2, 2014
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tabbey hopelijk trekt het toch weg en lees dat het niet altijd iets hoeft te zeggen en ook een keer een lichter streepje kan voorkomen! Houdt nog even moed en misschien HA bellen om bloed te prikken?

Hier ook nog steeds een lichte positieve test!
    Wel veel buikkrampen.. Het wazige bruinverlies van gister morgen is in de avond minder geworden.. Nu nog niks gespot maar dat komt misschien dadelijk nadat er nieuwe balletjes inzitten! Ook heb ik het gevoel dat mijn borsten minder zeer doen en andere moment wel weer pijnlijk aanvoelen! Heel vreemd..
    Pff wat een zenuwen zeg!

@baby mooie resultaten!! Gefeliciteerd!! Al ergens last van?

20. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

May 2, 2013
    1,497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Officiele testdag is eigenlijk morgen pas, dus morgenochtend weer een testje en dan 's middags uitslag doorbellen naar het ziekenhuis. Als de test weer zo is als vandaag, misschien wel even vragen of ik bij HA bloed kan laten prikken.
    Ook maar afwachten wat bloedverlies doet, het blijft bruin, dan weer wat meer, heb het idee nu vanochtend weer wat minder,.. Maar het zou ook zomaar kunnen dat de utrogestan het tegenhoudt.

Het is inderdaad wat je zegt Cheryl, wat een zenuwen en onzekerheden. We willen ook gewoon zo graag dat het raak is en de wetenschap dat wanneer het nu misgaat we weer op de wachtlijst moeten en over 5 maanden weer opnieuw moeten beginnen met alle hormonen ed maakt het er niet makkelijker op. We blijven hopen en wachten gewoon nog maar even af....

Share This Page