Cheryl, ik hoop voor je dat je zwangerschap alsnog doorzet. Ik blijf duimen! Tabbey, wat vervelend. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en snel verder kunt.
@ Tabbey vervelend ben je bij de testdag en heb je een negatieve test @ Cheryl ik hoop dat het niets betekent
Heb nu ook echt vers bloed erbij zitten! Nog geen stolsels of buikkrampen maar ik zou zeggen dit gaat de verkeerde kant op.. Net even een testje gedaan en had eigenlijk verwacht om net als Tabbey een negatieve test te krijgen.. Maar juist het tegendeel.. Nog steeds positief!! Het zou een wonder zijn als deze blijft zitten met het bloedverlies wat ik heb.. Maandag moet ik opnieuw in het ziekenhuis testen.. Maar gewoon urine inleveren, ze doen geen bloedtesten helaas! De rechtse test is van net..
@cheryl. Echt stom dat ze geen bloedtest doen, dat is toch veel duidelijker? Maar het lijkt toch de goede kant op te gaan want als ik je testen bekijk lopen ze toch op. Blijft hoe dan ook spannend, ik duim voor je hoor! @tabbey. Hoe is het nu bij jou?
@adriana zeker heel vreemd dit!! Ik lief het niet maar verlies meer vers bloed dan mijn menstruatie! Alleen mijn menstruatie is niet op rood!! Ik verlies alleen vers rood bloed zonder stolsels en zonder krampen.. En vreemdste is mijn Test is weer donkerder!! Als ie morgen weer donkerder is dan dring ik aan tot onderzoek want lees nu op internet dat dit ook veel op een bbz lijkt!! En gemeenste er van is dat het soms niet gepaard gaat met krampen maar later gebeurd.. En hcg bouwt ook heeeeel langzaam op!! Nou dat doet die van mij ook..
Heb ziekenhuis even gebeld omdat ik er niet gerust onder ben.. Moet me eigen om 12:30 melden.. Dus ben benieuwd wat eruit komt..
Ben eindelijk weer thuis.. Op echo hebben ze nog niks kunnen zien! Moet woensdag terug komen voor een nieuwe echo.. Ze hebben bloed geprikt en er is een zwangerschap aanwezig.. Ze weten niet waar het bloed vandaan komt.. Het kan alle kanten op gaan!! Kan een voorbode Zijn van een miskraam, een bbz of zelf een gewone zwangerschap.. Ze willen mij woensdag terug zien om te kijken of de hcg toe of af neemt en of ze al zien waar het zn eigen ingenesteld heeft.. Zodra ik buikpijn krijg moest ik ook accuut terug komen.. Dus weer afwachten allemaal!!
Jeetje je maakt het wel spannend zeg . Weet je hoeveel het hcg is? Niet dat het wat uitmmaakt maar dan weet je of het verdubbeld. Kan je nu al wat op een echo zien als je zwanger bent?
@ Cheryl, wat spannend allemaal! De testen lopen zo te zien allemaal nog mooi op, dus wat dat betreft ziet het er mooi uit. Hopelijk krijg je woensdag meer duidelijkheid. Hier na 6 dagen nog steeds geen menstruatie of voortekenen daarvan :-S. Wij vroegen ons al af of de bruinige afscheiding van vorige week (voor het stoppen met de bolletjes) dan toch niet mijn menstruatie is geweest, maar na zo'n ivf-poging lijkt me dat niet logisch. Als het morgen nog niet is doorgebroken ga ik toch nog eens even naar het ziekenhuis bellen hoe of wat, want vind dit ook niet fijn.
@ meisje ze kunnen op de echo nog niks zien vandaar dat ik woensdag terug moest komen want als er een zwangerschap voortzet wilt ze zo snel mogelijk weten waar deze zich bevind.. Hcg was pas 62.. Voor mijn gevoel heel laag maja als ik de testen bekijken liepen ze ook maar heeeeel langzaam op! Ik doe zowiezo iedere dag een test om het zelf ook in de gaten te houden of deze afzwakt of niet.. Maar ik hou het inderdaad nog wel spannend ja haha maar moet zeggen met het bloedverlies wat ik heb is het een wonder als dit een goede zwangerschap voortzet! Nu kan ik dit niet geloven dus ben benieuwd woensdag! @Tabbey bij jou blijft het stiekem ook wel spannend en onzeker hoor!! Bedoel ze zeggen nu ook tegen mij zolang er geen krampen zijn en stolsels in je bloeding dan is er nog niks aan de hand.. Dat heb jij ook niet gehad.. Het is maar een ingewikkeld iets allemaal!!
Ik dacht misschien zien ze al een zwangerschapsring. Pff ik zo niet weten waar ik het zou moeten zoeken als ik in jouw schoenen had gestaan. Heb je veel bloedverlies dan?
Nee ze kon niks geks vinden.. Maar dat zei ze eigenlijk al voordat ze de echo maakte dat de kans groot was dat ze niks gaat zien omdat het nog te pril is.. Maar ze wilt wel heeel snel achter komen waar het Zn eigen heeft ingenesteld dus gelukkig woensdag weer een echo en bloedprikken.. Dat geeft me toch wel iets of wat rust dan dit op zn beloop laten en 6 oktober pas een echo!!
Jeetje meid wat spannend. Ik duim dat er er straks gewoon een mooi kleintje zit met kloppend hartje. Ik zou gek worden van onzekerheid, maar wel fijn dat je woensdag alweer terecht kan. Hier gaat alles goed tot nu toe. De ene dag voel ik me zwanger en de andere dag niet echt. Borsten wisselen qua gevoeligheid ook maar blijven wel groter gelukkig. Ik heb wel last van gevoelige darmen en ze maken veel herrie, haha. Mijn testen kunnen haast niet meer oplopen dus ik heb er vandaag ook geen meer gedaan. Gisteren officiële testdag een cb gedaan, ZWANGER 2-3 echt super gaaf haha, nu duimen dat dit kleintje nog lekker 8 maandjes warm bij mama in de buik blijft groeien
@cheryl. Misschien een rare vraag maar is het ook bij een ivf-poging mogelijk een bbz te hebben? Het embryo wordt toch rechtstreeks in de baarmoeder teruggeplaatst? Ik denk wel dat je hcg erg laag is maar misschien is de innesteling erg laat geweest. Je testen lopen wel mooi op in elk geval. Pfff zo vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! @baby. Wauw, zwanger 2-3 al dat moet goedkomen. Geniet ervan!
@baby echt super resultaten!! Bij jou is er geen twijfel mogelijk hahaha ben benieuwd naar je echo!! Geniet er lekker van @adriana klinkt inderdaad heel raar maar als je opzoekt bij wie bbz voor komt dan is juist de kansen groter bij ivf.. Het wordt er in gespoten en niet rustig neergelegd zoals het eruit ziet.. En ik ben nog eens aan 1 kant mn eileider kwijt.. Juist daar kan ie net in de littekenweefsel zitten volgens de dokter.. Maar gelukkig wilt ze op zoek gaan naar de embryo dus gelukkig ook iedere keer een echo ipv alleen bloedprikken Net weer een test gedaan en gelukkig nog steesds een dikke streep
@ Baby van harte gefeliciteerd. Wat enorm tof!! @ Adriana die vraag had ik ook, maar blijkbaar kan het. Wist ik ook niet. Weer wat geleerd Ik heb net eerste fm gehad. 7 follikels. Woensdag weer terug
Ik wist ook niet dat het kon maar bij ivf liggen de kansen zelfs hoger @ meisje 7 follikels om te starten.. Kunnen er woensdag ineens meer zijn! Hopelijk worden er een mooie aantal gekweekt
Thanks als we thuis zijn weer een cb doen haha, ik wil 3+ zien Cheryl wat vreemd! Dat wist ik ook niet.. hopen dat het gewoon een late innesteling is geweest! Komt vast goed!