pgd en ivf/icsi traject

Discussion in 'MMM clubs' started by meisje1977, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Kon het niet laten om gister een "vroege test" te doen en er is een vaag streepje te zien ...maar ja er staat wel wat . Nu hopen dat het donderdag een mooie duidelijk streep is !

20150405_153130.jpg

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wat fijn, gefeliciteerd! Ik hoop dat wij ook weer een positieve test mogen hebben deze maand en dat het dan wel blijft zitten...:(

3. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Nog 1 nachtje slapen en dan zijn mijn wachtweken voorbij en ga ik officieel testen na de tp van 2 embryo's (icsi). Heb afgelopen zondag en gister al een test gedaan en er verscheen een streepje niet een knal test maar er staat wel iets mocht het niet goed zijn dan was hij wit gebleven toch ?

4. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Spannend meid! Ben erg nieuwschierig morgen! Laat je de foto zien?

Hier zit ik rond mijn eisprong. Ben benieuwd of het deze laatste keer het gaat lukken. Word en blijf ik zwanger van een wonder?

5. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

Dec 16, 2014
    572
    126
    43
    Female
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    Hoi iedereen,

probeer even van iedereen alles op een rijtje te krijgen, maar lukt mij niet zo goed, terug scrollen. maar weet dat hoop gebeurd is bij velen.

Roxo hoe gaat het? mag je binnenkort test doen?

Decembergirl spannend!! hopelijk dus een duidelijke streep te zien.

Esje heb je al een terugplaatsing gehad?

Puk hoe gaat het bij jouw? en meisje 1977? wat is jouw stand van zaken?

Bij mij veel gebeurd maar dan werkgebied. ik werk in de gehandicaptenzorg en op een groep voor clienten met complexe zorgvraag. op mijn groep is agressie aanwezig, drukke tijd gehad veel onrust en dan ook nog dit traject. dus toch aardig wat aan mijn hoofd.

besloten dat ik het anders moet gaan aanpakken, en beter voor mijzelf ga zorgen. dus zodra ik ook tp heb gehad niet meer op mijn eigen groep werk, dit vanwege de veiligheid voor mij en de onrust die er momenteel heerst. Stress speelt een grote rol en ik denk mijn lichaam daar misschien wel onbewust meer mee bezig was dan ik dacht.
    Ik ben benieuwd wat ze volgende gaan zeggen, menstrueer nu net, was al bang kende mijn cyclus niet. Maar nu zit er 33 dagen tussen, tussen mijn vorige menstruatie en nu. Hoop dat volgende tp lukt! zoals al eerder werd gezegd extra goed voor jezelf zorgen.

6. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Tjonge wat een duurt een dag dan lang he ....en nog langer dat het donderdagmorgen is !
    Ik ga morgen idd met de ochtend urine testen en dan samen met mijn vriend kijken of er een duidelijke streep te zien is !!

Pff bij vlagen flink misselijk maar gelukkig nog niet boven de pot haha maar mijn eetlust is wel een stuk minder ....hoofdpijn,duizelig, gespannen en gevoelige borsten en moe .

7. Roxo

Roxo Lid

Mar 4, 2015
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Decembergirl, goh wat spannend zeg....hopelijk morgen een dikke vette streep!! Dat zou fantastisch zijn.

Ja klopt ik mag volgend weekend testen. Dus weer wachten....ja wachten dat leer je wel in dit traject...

8. Cynthia88

Cynthia88 Lid

Mar 11, 2015
    17
    0
    1
    Wijkverpleegkundige
    Den Ham (Overijssel)
    Ben ik weer! wat drukkere tijd op het werk gehad.. weken van 55 uur! Gisteren de eerste decapeptyl gezet, het is weer begonnen :)

Wat een goed nieuws allemaal! Decembergirl klinkt positief! Positieve test gehad?

Allemaal succes met stimuleren, herstellen vd punctie, de wachtdagen etc!
    Alles wel gelezen, hoop dat ik nu weer wat beter in de verhalen kom!

@esje! Super resultaat!

9. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo meiden

Vandaag waren dan mijn wachtweken van de tp na icsi voorbij en mocht ik testen . Samen met mijn vriend 5 min in spanning zitten ...verschijnt er een streep en hoe duidelijk is hij dan ? De bovenste test is van dinsdag en de onderste van vandaag !
    Nou volgens mij kan ik zeggen dat ik ZWANGER ben ???
    20150409_070317.jpg

10. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Whaaa, Hoera!! Je bent zeker weten zwanger!!
    Ben benieuwd of beide eitjes zich ingenesteld hebben!!

11. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar ....maar op dat antwoord moet ik nog even op wachten ik heb 7 mei de eerste echo .

12. Sady

Sady Lid

Jan 10, 2014
    54
    2
    8
    @Decembergirl

Ik lees vaker dan dat ik een reactie plaats, maar van harte gefeliciteerd!!!

Ik heb volgende week mijn eerste (ivf) punctie en hoop ook op een mooie afloop. Zit op stimulatiedag 11 en morgen een 2e fm. Ik denk begin volgende week de punctie.

Geniet ervan!!

13. Roxo

Roxo Lid

Mar 4, 2015
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    Decembergirl en vriend natuurlijk ook gefeliciteerd!!!

14. Esje87v

Esje87v Actief lid

Jun 21, 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zo, dat was nog even spannend gisteren, toen het ziekenhuis belde met de mededeling dat er van de 8 eicellen, uiteindelijk maar 4 gebiopteerd zijn. Daarvan was er zelfs één een twijfelgervalletje (afwijkend bevrucht, maar toch doorgedeeld)
    We hadden ons al een beetje neergelegd bij de teleurstelling.

Maar... Wonder boven wonder, er is één embryo goed uit de test gekomen, en vanmiddag teruggeplaatst!! Wat onwerkelijk.. We weten dat het nog niet klaar is, maar zover kwamen we nog nooit!!
    En het was echt een hele goede embryo! Cellen al niet meer te tellen, en geen fragmentatie.. Hopelijk werkt dat mee met het blijven plakken!

@ decembergirl, gefeliciteerd!! Super nieuws!
    @ sady, beetje goeie tussenstand bij je eerste fm?
    @ Cynthia, hoe gaat het met spuiten?
    @ roxo, hoe gaat het? Trek je het wachten nog een beetje?
    @ diddeltje, groot gelijk! Aan je zelf denken is nu belangrijker dan je werk! Rustig aan. Ik weet van mijn moeder hoe ontzettend zwaar werk het eigenlijk is, dus wees maar even lekker egoïstisch!!
    @ puk, zijn ze al gesprongen?

15. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Wauw dat is mooi nieuws! Hopelijk een plakker!

Hier is de test weer bijna negatief. Helaas gisteren en dinsdag niet meer gevreeën, wellicht vanavond nog even. Maar de lol is er voor mij even af. In het weekend wil het prima, maar door de week is te vermoeiend, haha..

16. Cynthia88

Cynthia88 Lid

Mar 11, 2015
    17
    0
    1
    Wijkverpleegkundige
    Den Ham (Overijssel)
    Super!! Hartstikke zwanger!
    van harte gefeliciteerd!!

17. Cynthia88

Cynthia88 Lid

Mar 11, 2015
    17
    0
    1
    Wijkverpleegkundige
    Den Ham (Overijssel)
    How een paar berichten gemist!

Ooh wat een geweldig nieuws esje!! wat moet dat geweldig voor jullie zijn! logisch dat het onwerkelijk is, ik hoop zo dat dat toppertje blijft plakken!:)

Spuiten gaat prima, blijft gek / onnatuurlijk om jezelf te spuiten.. sta normaal aan de andere kant van de naald^^

18. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83

19. Roxo

Roxo Lid

Mar 4, 2015
    50
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ esje 87 de eerste keer was het wachten moeilijk, ik was er veel mee bezig. En op de test dag was ik niet ongesteld geworden en helaas ook negatief getest. Nu wil ik graag weten wanneer vind de innesteling plaats en zou de embreyo al zijn ingesteld? Veel verschillende gedachten en meningen iets wat de natuur toch echt zelf regelt. Ik heb dat stuk los gelaten en wacht rustig af. Doe de dingen die ik leuk vind en ga met plezier naar mijn werk toe. Dus het wachten gaat me nu beter af. Echt super nieuws esje87, deze zal vast en zeker blijven plakken. Wanneer mag je testen?

20. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

Dec 16, 2014
    572
    126
    43
    Female
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

Gefeliciteerd!!!!!!
    :D

Share This Page