Vervelend Diddeltje dat er niet zo veel follikels te zien waren. Ik zal ook duimen dat er nog meer bijkomen. Lastig dat je met je werk niet makkelijk vrij kan nemen. Toch een gepuzzel dan he. Succes!
Met je werk is altijd lastig he Diddeltje! Wat hebben jullie gezegd op je werk als je naar het ziekenhuis moest?
ja ik hoop het ook nog, we zullen zien. heb voor donderdag gelukkig vrij een hele dag. ze hebben nog iemand van flexbureau in kunnen schakelen. het is niet alles, onbekend persoon. ( werk in de gehandicaptenzorg op een dagbestedingsgroep) maar er is iemand! 9:00 weer in Utrecht, daarna even gezellig samen de stad in Op mijn werk weten mijn naaste collega's ervan af. Mijn leidinggevende tevens ook, ik ben er vrij open in. als mensen ernaar vragen mogen ze het weten. bedankt voor jullie steun!
Ik heb het geluk dat ik nooit 's ochtends werk en de echo's waren altijd in de ochtend. Op mijn werk weten ze nergens van dus hoefde gelukkig niks uit te leggen.
@ diddeltje, wat fijn dat je morgen een hele dag vrij hebt kunnen krijgen, geeft ook weer wat rust. Ik ben eigen baas dus het is wat makkelijker om vrij te krijgen. Soms is het wel lastig naar opdrachtgevers toe om afspraken te maken, maar daar is wel wat omheen te verzinnen. Heb tijdens vorige poging een paar keer een afspraak afgemeld wegens ziekte omdat ik punctie of terugplaatsing had. Ben wel blij dat we volgende week de hele week vrij gepland hebben om ook veel leuke dingen te kunnen doen. Heb even een vraagje aan jullie, ik heb vanochtend een bloedvaatje raak geprikt met de deca en nu is dit aan het einde van de dag een grote donkerpaarse plek geworden. Heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? Heb wel eerder blauwe plekken gehad, maar nog niet zo groot en donker...
ik heb gemerkt dat ik maar aan 1 kant van mijn navel kon spuiten. Andere kanten waren erg gevoelig, maar ook gevoelig voor blauwe plek(jes).
Diddeltje hoe was de echo? Tabbey heb ik ook weleens gehad. Ik heb pogingen gehad waarbij ik geen enkele blauwe plek had en pogingen waarbij ik meerder blauwe plekken had
Tabby grote blauwe plekken heb ik niet, wel paar kleintjes, geelachtig zijn ze nu. morgenvroeg mag ik weer terug voor echo. ze waren al wel goed gegroeid maar net nog ff wat tijd nodig. had nu 9 eicellen waarvan 4 wel groot genoeg waren en de overige er tegenaan zaten. andere kant was amper wat gegroeid. ze verwachten ook niet dat er nog iets gaat gebeuren daar. dus morgenvroeg weer terug. ik verwacht zondag de punctie. scheelt wel dat ze maar 1 kant hoeven te doen dan gelijk ook werk gebeld, gezegd dat ik wel later op werk kan komen. Alleen dat er wel even iets geregeld moet worden omdat je ook niet alleen kan staan op de groep. Mijn collega is zo lief geweest en die heeft gewoon geregeld dat ik vrij ben superlief. we zullen het morgen weer zien!
jammer dat 1 eierstok niet mee doet. 9 eicellen is een mooie score. Misschien kunnen ze er met de punctie nog wat extra meenemen. Ik duim!
@ Diddeltje, het is dan nog snel gegaan met de groei van de eiblaasjes, 9 is een mooi aantal hoor! Hoe is het vanochtend de echo geweest?
nou vanmorgen weer geweest, alles was weer goed gegroeid en zag er goed uit. rechts wil nog steeds niet meewerken. maandag staat de punctie gepland. best spannend en benieuwd hoe alles weer verloopt! Voor nu heerlijk weekend en proberen alles beetje te laten rusten.
hoi hoi iedereen, datum is dag verschoven, dinsdag punctie. vanavond laatste spuiten zetten. en dan morgenavond de pregnyl. ik dacht eerst heb niet genoeg, dus zaterdagochtend weer terug naar het ziekenhuis, want aan de telefoon zie men gisteren dat ik t/m zondag moest spuiten. blijkt het dus t/m zaterdag te zijn. eigenlijk dus niet naar Utrecht gehoeven vandaag. Snapte het zelf al niet zo goed meer. maar nu nog vandaag spuiten en dan dus dinsdag de punctie. morgenmiddag word ik gebeld over hoe laat de pregnyl moet zetten en de tijd van de punctie. Weer een stap verder!
Spannend diddeltje ! Ik dacht dat ze liever geen punctie op dinsdag deden ivm met de onderzoeken voor PGD die dan plaats moeten vinden in het weekend. Wij gaan morgen op gesprek bij de maatschappelijk werker en een uur later moet mijn eiceldonatrice met haar man ook op gesprek. Ik ben erg benieuwd wat ze gaan vragen. 'S avonds hebben we met zijn allen afgesproken om bij te kletsen met zijn allen!
Hoi hoi, ja weet het niet, nu heb ik waarschijnlijk dus zaterdag de terugplaatsing. We zullen het zien, vind wel beetje spannend voor morgen, maar meer het feit dat ik gewoonweg hoop dat niet niet al te pijnlijk wordt. verdere week ben ik lekker vrij. volgende week vakantie. spannend allemaal Marina! heb je goed dat je ook zo met elkaar afspreekt. maakt het volgens mij net allemaal wat meer ontspanner.
Van de dinsdag is mij niets bekend, ik weet wel dat er op donderdag geen puncties gedaan worden ivm het onderzoek. Dit zou dan op zondag plaats moeten vinden.