pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

tabbey heel veel sterkte met dit alles een plekje te geven!
    wie weet in de toekomst mogen jullie nog een kindje in jullie armen sluiten.

2. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Tabbey, heel veel sterkte! IK hoop voor jullie dat jullie dit een plekje kunnen geven en in de toekomst wel een kindje in jullie armen mogen sluiten, het is jullie zo gegund!!

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik lees weer mee na een weekje vakantie.
    En wat lees ik een verdrietige berichten

Tabbey succes met wat komen gaat.Ik hoop dat het jullie gegund wordt.

Diddeltje voor jou ook balen. Heb je binnenkort een evaluatiegesprek?

4. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Ik heb donderdag 3 september evaluatie gesprek.
    ga mijn vragen even opschrijven en heb ook al bericht gehad dat we weer gauw kunnen starten. We zullen het zien, soms ben ik nog verdrietig om en weet niet zo goed wat te doen als 3e poging ook niet lukt.
    Maar aan de andere kant wil ik daar nog niet aan denken.

5. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie snel terecht kunnen voor een evaluatiegesprek. Hopelijk kunnen artsen antwoord geven op jullie vragen en anders gewoon door blijven vragen ;). Het wordt ook steeds onzekerder naarmate je steeds verder komt in het traject, dus kan je onzekerheid en verdriet goed voorstellen.
    Wat te doen na de derde poging is een lastige, ik merk zelf dat we pas nu zeker is dat derde poging niet is gelukt weet hoe we verder willen. Voordat we aan derde poging begonnen hadden we daar nog andere ideeën over. Dus probeer nog niet te veel te denken 'wat als...'. Want misschien lukt de volgende poging wel en dan is dat helemaal niet meer aan de orde.
    In ieder geval veel succes donderdag!

6. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Hallo iedereen,

gesprek gehad, we gaan ons focussen op de 3e behandeling. heb de medicatie alweer in de koelkast liggen. kan dus half september weer starten en als goed gaat 3e week van oktober punctie. we hebben ervoor gekozen om 1 embryo terug te plaatsen, dit omdat kans op meerlingen vrij groot is en de kans niet extreem vergroot dat het dan wel slaagt. Verder ben ik toch iemand die al stap verder kijkt en financieel en qua woonruimte een meerling erg lastig. nu valt overal wel oplossing voor te bedenken, maar ik zie dat niet en geeft mij alleen maar meer onrust. dat is ook niet de bedoeling.
    Ik ben wel blij dat we eer datums hebben en verder weer hoop.

Tabbey hoe is het verder met je?
    En met de andere dames??

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey Diddeltje, fijn dat jullie ook weer snel kunnen beginnen. En goed dat jullie een weloverwogen beslissing hebben genomen om 1 embryo terug te laten plaatsen! Hopelijk gaat het nu wel positief aflopen voor jullie. Succes!

Wij gaan binnenkort ook weer beginnen. 28 september is de startecho en 30 september begin ik met spuiten. Punctie staat gepland voor 14-17 oktober (we zullen dus zo'n beetje gelijk lopen Diddeltje)
    Ik ben nu weer aan de pil en ik heb daar best last van. Voel me lusteloos, moe en heb hoofdpijn. Dat is jammer maar ik moet gewoon even doorzetten.

8. zwangerin2015

zwangerin2015 Actief lid

15 apr 2015
    184
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,
    Wat is er weer veel gebeurt.
    Tabbey: wat een verdrietig nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd!

Diddeltje: wat fijn dat jullie weer kunnen beginnen! Vol goede moed weer aan de slag en positief denken hoe moeilijk dat ook is en hopen dat deze keer mag slagen en jullie een prachtige en gezond kindje mogen krijgen!

Adriana85: Wat spannend!! Ik wens je heel veel succes met de behandeling en hoop dat je een positieve test hebt!

Ik heb ook contact gehad met onze arts afeglopen week en wij krijgen waarschijnlijk de punctie in week 47 (week van 9 november)...duurt nog wel effe helaas. de exacte data's krijgen we deze week te horen. Dit word onze eerste poging en wil dolgraag beginnen maar vind het allemaal zo lang duren. we moesten al 8 maanden wachten aangezien er eerst een genetische test ontwikkeld moest worden. Dus nu hopen we snel te kunnen starten, spannend allemaal!

Fijn zondag nog allemaal!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Adriana, fijn dat er een datum bekend is. Kan je weer vooruit kijken. Jammer van je pilklachten. Hopelijk verminderd dat. Heb je er altijd last van?

@zwangerin2015. Dit traject vergt idd veel wachten... helaas. De eerste poging moet ik 1.5 jaar wachten

10. Wij zijn nog aan het wachten op de vergadering waarin onze casus van eiceldonatie wordt besproken. De vergadering is 1 oktober

11. ChantalZ23

6 feb 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    Hallo dames,

Tijdens mijn vakantie is er veel gebeurd op het forum!

Tabbey: veel sterkte toegewenst.
    Meisje 1977: voor jou begint het zachtjes aan op te schieten. Gaat alles goed?
    Diddeltje: fijn dat jullie verder gaan met de 3e behandeling en dat jullie ook aal data weten. We gaan ongeveer tegelijk lopen, ik heb ook in de 3e of 4e week van oktober de punctie.
    Adriana: ook wij lopen tegelijk, ik moet namelijk ook op 30/9 beginnen met prikken.

Bovengenoemde data hebben we gisteren het gesprek in het ZH (Maastricht) te horen gekregen. Het was duidelijk en ze namen de tijd voor je, erg fijn! Verder heb ik tot nu toe geen bijwerkingen van de pil. Prikken zetten in het ZH viel ook reuze mee. Gelukkig maar!
    Voor iedereen: veel succes!

12. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Veel gebeurd hier in de tussentijd op het forum!

Wij hebben vorige week de planning doorgekregen.
    19 oktober start echo en beginnen met menopur
    26 weer een echo, en verwacht rond 30/31 oktober de punctie.
    Erg spannend allemaal, het is nog allemaal nieuw voor me. Hebben alle medicatie meegekregen en moet 7 oktober starten met deca en 10 oktober stoppen met de pil.

Het mag van mij nu wel snel eind oktober worden.

Spannend chantal en diddeltje! Heel veel succes met jullie poging!

Groetjes

13. ChantalZ23

6 feb 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @ Lieke24: jij loopt ook ongeveer tegelijk met mij, ik moet een week eerder beginnen. Wel grappig met z'n 4en haha. Zit jij ook in het ZH Maastricht? Jij ook veel succes alvast met je 1e poging.

14. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    @chantalz23: Ja idd leuk allemaal rond dezelfde tijd. Nee ik zit in groningen. Spannend hoor!

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    super meiden dat het traject begint/ begonnen is. Ik ga duimen!

Ik heb sinds vandaag verlof. Moet wel even wennen en een ritme vinden. Aftellen is begonnen en dat wens ik jullie ook allemaal toe

16. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Geniet van je verlof en succes met de laatste loodjes!

17. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    meisje1977 geniet van je verlof!!

Ik ben sinds afgelopen maandag weer begonnen met de deca.
    5-10 uitgangsecho en 14-10 eerste echo. punctie waarschijnlijk weekend van 18 oktober. erg spannend allemaal weer!!
    Ik zit zelf in Utrecht, andere dames succes!!

18. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wow wat fijn dat jullie allemaal weer mogen beginnen! Wordt weer een spannende tijd hier op het forum, hopelijk met veel goede berichten!

@ Meisje, succes met laatste loodjes en geniet ervan!

19. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Oké dus we hebben Groningen, Maastricht, Utrecht en Gent ;)
    En Tabbey dat zou toch geweldig zijn als het gewoon spontaan lukt. Ik duim voor je hoor!
    Allemaal veel succes meiden we gaan voor 6 mooie baby's :D
    5 in de buik en 1 eruit ;)

Ik begin vrijdag met decapeptyl, zondag menopur 225 erbij. Zo spannend, die hoge dosis, ik ben benieuwd of ik er veel last van ga krijgen. Vorige keer met 150 eenheden had ik amper last.
    Maandag 12/10 is de eerste FM.

Deel Deze Pagina