De dokter zou ons terugbellen volgens de administratief medewerkster, maar dit is niet meer gebeurd. Maandag hebben we een gesprek met de donor en dokter. Ik hoop dat we datums krijgen te horen wanneer we mogen starten
Hoi Cindy77, Wachttijden worden helaas niet gegeven.. Het kan variëren van 4-6 of 9-12 maanden, afhankelijk hoe de genetische voorbereiding verloopt. Op PGD Nederland | Preïmplantatie Genetische Diagnostiek kun je veel informatie vinden. Heb je al een intake gepland in Maastricht? In ons geval, ons DNA onderzoek was in juni/juli compleet, wij zijn in augustus naar MUMC geweest voor de intake. Begin oktober zijn we naar UMC Utrecht geweest voor de intake omdat we het traject hier willen volgen. DNA-onderzoek bij onze beide ouders loopt nu ook. Voor nu is het voornamelijk wachten tot er bericht komt dat de voorbereiding afgerond is. Er zijn hier een aantal dames die in dit traject staan, dus als je vragen heb stel ze gerust!
Dank je wel voor je reactie. Ik heb geen idee of er ook uitgebreide dna onderzoeken voor mij en onze ouders gaan komen. In principe is het een mutatie bij mijn vriend. En komt het verder in zijn familie niet voor. Ik ben in ieder geval blij te horen dat jullue na de iitslag van het dna best snel in Maastricht terecht konden. Wij willen verder alles ook in Utrecht doorlopen. Ik ben zelf net 38 geworden dus de klok tikt ook wel.. Dat maakt het voor mij het meest spannend.. Fijn om hier te kunnen kletsen!
Hier vanochtend punctie gehad. Er zijn maar liefst 16 eicellen gevonden! Morgen horen we hoeveel rijp en hoeveel bevrucht. En dan de lange vijf dagen afwachten........ De punctie was pijnlijker dan de vorige keer vond ik. Heb ook na de punctie nog pijnstilling gehad in mijn infuus. Nu eenmaal thuis heb ik bijna geen last meer, slik nu nog wel pcm.Ik moet ook cetrotide spuiten om mijn eierstokken tot rust te laten komen. Hoe ging het bij jou Diddeltje?
super dat je nog 16 eicellen hebt. lekker uitrusten nu. punctie bij mij is goed verlopen, wel iets meer last dan vorige keren. maar was ook 3e keer en arts zei kan ook door littekenweefsel komen. er zijn gewoon 22 eicellen uitgekomen!! schrok zelf van de hoeveelheid omdat ik de vorige keren nog niet eens 10 had. nu lekker op de bank en moet mijzelf goed in de gaten houden dit i.v.m verhoogd risico op overstimulatiesyndroom. dus veel vocht drinken en elke dag wegen. nu ook wachten en hoop nu toch echt wel op paar mooie embryo's. we hebben ervoor gekozen om 1 terug te plaatsen, afhankelijk van de kwaliteit van de embryo's. deze week heerlijk vrij, heb mij ziek gemeld met toestemming van mijn leidinggevende. weet nog niet wat ik in de wachtweken ga doen. heb genoeg uren staan en misschien zeg ik wel. heerlijk ff vrij. op werk is alles al stressvol genoeg en er kan spraken zijn van agressie. Maar dat weet ik nog niet.
Wauw 22, wat een aantal! Daar moet toch zeker een toppertje tussen zitten. In Gent werken ze met pgd enkel met cryo's dus ik het nu gewoon twee maanden rust. Jammer dat het langer duurt maar toch ook fijn nu even geen kermis aan mn lijf.
Wow Adriana en Middeltje wat een mooi aantal eicellen zijn er gevonden! Sterkte de komende dagen met de volgende uitslagen, hopelijk zit er een mooi embryo voor terugplaatsing tussen.
@Diddeltje & Adriana: super mooie scores! Succes met afwachten en hopelijk veel gezonde embryo's @Tabbey: het gaat al beter met m'n klachten, hoofdpijn is inderdaad minder. Het gaat goed verder hoor, vind het tot nu toe wel meevallen. Het spannende moet nog komen. @Cindy: welkom op het forum. Morgenmiddag heb ik m'n 1e echo na een week Gonal-F. Ben benieuwd.
@Chantal, succes morgen met de echo! @Diddeltje, mijn aprts adviseert om elke dag een halve liter sportdrank te drinken (Aquarius, Extran, AA drink) dan neemt je lichaam het vocht beter op. Mss voor jou ook een tip? Vanmiddag gebeld door het zkh. Er waren 13 eicellen rijp waarvan 12 bevrucht! Daar zijn we zeer tevreden mee
Gaaf Adriana! Wij mogen straks eindelijk weer naar het ziekenhuis! Hoop dat we horen dat we zsm mogen starten!!
@ Adriana, dat is een hele mooie score! Hopelijk gaat het delen nu ook goed. Krijg je hier al snel meer informatie over? @ Marina, veel succes vandaag!
Ik mag normaal donderdag namiddag bellen maar heb besloten dinsdag ook al te bellen. Vorige keer was er op dag 3 al niks meer over dus dan wil ik het gewoon weten. Anders trek ik het echt niet tot donderdag! Marina succes!
Adriana en Diddeltje goede scores. Hopelijk zit er iets moois bij Marina succes vandaag Chantal succes met de echo Cindy welkom
Cindy welkom hier! Mooie scores adriana en diddeltje! Hopelijk zitten er goede bij! Marina heel veel succes vandaag. Chantal ook succes! Ik ben vandaag in groningen voor de start echo geweest, zag er goed uit en heb vandaag naast de deca ook mn eerste dosis menopur gezet (150) moet mij volgende week maandag weer melden. Ben heel benieuwd. Laatste dagen niet helemaal fit, oorontsteking en veel last van hoofdpijn. Alles voor het goede doel
We hadden om 11.30 de afspraak, maar waren pas om 12.30 aan de beurt. Maar de dokter had gelijk goed nieuws, we waren door het beraad (wisten we gelukkig al) en ze vroeg zich af wanneer de donatrice ongesteld zou worden. Dat was ze nu, dus de dokter zei, dan kunnen jullie direct starten! Donatrice start direct met de pil, ik vrijdag met Decapeptyl ! Punctie staat gepland voor 25 november !!!!
@ Marina: fijn dat jullie ook snel mogen starten! Gisteren 6 eicellen groot genoeg en 7/8 kleinere waarvan ze verwachten dat die nog doorgroeien. De arts zag dat het er goed uit zag. Gelukkig maar, daar doen we het voor . Woensdagochtend weer terug voor volgende echo. Succes allemaal dames!
Wat fijn dat jullie zo snel mogen starten Marina! Wat zal dat fijn voelen nu jullie al een datum hebben staan, eindelijk wat meer zekerheid. Succes! Mooi chantal, als die 7/8 kleinere mooi mee groeien heb je een heel mooi aantal eicellen. Succes!
Fijn hier af en toe mijn hart te kunnen luchten! We worden op 4 december gebeld door het umc dan krijgen we de uitslag van het dna onderzoek van mijn vriend. Dan horen we hopelijk wat de verwachtingen zijn mbt een zwangerschap. Op dit moment kan het nog alle kanten op. Dan nog afwachten of ik zelf en zijn familie ook nog een heel dna onderzoek krijgt... Hoop dat we over een paar maanden meer duidelijkheid hebben.. Super fijn om jullie verhalen mee te lezen!