pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddeltje: spannend !
    Chantal: hoe laat word je gebeld ?

In mijn planning ben ik nu een week aan het spuiten met Decapeptyl. Gister moest ik stoppen met de pil.

2. Angelam1984

Angelam1984 Actief lid

30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Welkom Angie1982, hopelijk mag je snel aan het traject beginnen. Ik hoor 9 nov wanneer we kunnen starten. De test is nu net klaar.

Chantal, heb jij nog iets gehoord, hoeveel goede er over zijn gebleven?

Lieke, hoe is het vrijdag gegaan? Kan je morgen nog voor de punctie?

Adriana, zeker fijn dat alles werkt, dat geeft altijd een goed gevoel, wanneer mag jij weer voor een terugplaatsing?

Spannend allemaal ...

3. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Welkom angie, hopelijk mag je vlot starten aan het pgd traject, begrijp jullie keuzer erg goed om voor pgd te kiezen na zo'n situatie.

Chantal spannend hoor, weet je al of er een terugplaatsing komt?

Het is vrijdag goed gegaan bij mij, 7 eicellen aan de ene kant en 4 aan de andere. Alleen was de grootste al 26 mm en kleinste 11. En verder alles rond de 16/17/18/19. Ze hebben besloten daarom de punctie naar maandag ( morgen dus) te verschuiven.
    Gister avond 20.30 de pregnyl gezet. Was even een gedoe, waren met vrienden bij Marco Borsato. Hebben deze vrienden dus toch maar uitgelegd over ons traject. Ik laat jullie morgeb weten hoe de punctie is verlopen.

De rest hier ook allemaal succes! Ga voor jullie duimen.

4. ChantalZ23

6 feb 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @MarinaDeMix: Hoe gaat het verder met jou tot nu toe?

@Angelam1984: 9 november begint ook al op te schieten. Dan weet je gelukkig meer.

@Lieke24: succes morgen met de punctie. Ik vond de punctie wel meevallen, maar werd wel een beetje dizzy van de medicatie :p

Zaterdag zou ik tussen 11-12 uur gebeld worden. Ze deelden mee dat er 6 over waren, er was er toch nog 1 bijgekomen (die had toch nog goed gedeeld). En toen werd de terugplaatsing, als die er zou komen natuurlijk ;), gepland voor vandaag. Toen we vanmorgen in het ZH waren wisten we nog niet of er een terugplaatsing kwam, maar we waren niet gebeld dat er geen was, dus dat was een geruststelling.
    Er bleken er 2 van de 6 gezond te zijn. De beste is inmiddels teruggeplaatst :) en de andere ingevroren. 3 waren er ziek en 1 was onduidelijk/verkeerd gedeeld oid.
    De terugplaatsing viel mee, die eendenbek is natuurlijk niet fijn, maar het deed verder geen pijn. De arts legde alles goed uit en was erg vriendelijk en rustig. Echt raar als je erna uit het ZH loopt haha.
    Nu twee weken wachten ;).

Succes iedereen!!

5. Goed nieuws Chantal !!! Duimen draaien de aankomende twee weken !

Ik heb donderdag de laatste pil geslikt en vandaag ongesteld geworden, terwijl ik het pas dinsdag verwachtte. Ach, dan ben ik er ook al eerder vanaf !

6. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

succes allemaal!

ik zit ondertussen op dag 11. voel mij nog prima.
    probeer mij in te houden om niet te testen. morgen is de dag dat vorige keer mis ging. als die dag voorbij ben dan wordt heel spannend!!

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ohh Diddeltje wat ontzettend spannend! Duimen draaien hoor!

Chantal wat goed dat je een 'emmy on board' hebt! Heel veel succes de komende weken!

8. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Angelam bedankt voor je berichtje ja hopelijk gaan de dagen snel voorbij. Dat we kunnen starten. Tot nu toe nog wel. Hopelijk mag je ook snel verder. Veel succes gewenst.

9. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Bedankt Lieke voor je lieve berichtje terug. Ja dit is de beste manier. Jij ook succes met het traject spannend hoor.

10. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Chantal fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je 2 gezonden had en 1 op reserve hebt nu. Succes meg de 2 wachtweken en op een gezonde baby. Ik duim met je mee spannend hoor nu.

11. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Echt spannend nu Diddel. hoe gaat het nu met jou? Alles nog goed? Duim voor je.

12. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    de twijfel begint enorm, ik voel wat lichte pijn en vandaag ook lichtelijk bloedverlies. ik weet niet wat ik moet denken. gevoel dat het niet goed is.
    durf ook geen test te doen. bang voor de uitslag.

dit is heel frustrerend!:(

13. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    helaas helaas:(:(:( ben verdrietig, moe en emotioneel.
    de ongesteldheid heeft doorgezet, vanmiddag was het een feit. ik voelde vanmorgen al wat onderbuik, dacht ook dat ik vloeide. zo voelde het tenminste. maar wou nog hoop houden.
    Op de wc bij afvegen zag ik wat bruine/rood klonten ( sorry klinkt niet echt smakelijk) en vanmiddag was het helder rood.

Ik denk nu echt dat het niet is gelukt. Maar moet ik nog met de bolletjes utrogestan doorgaan? officieel moest dit t/m dinsdag.
    Zo zin om iets ongezonds te gaan eten, snaaien, huilen en heel veel zelfmedelijden te hebben.....
    morgen maar bellen met UMCU en afspraak maken,gelukkig hebben we nog cryo's maar daar komt ook ooit einde aan. Ik denk dan waarom lukt het niet, kan het iets anders zijn? Of is het domweg geluk hebben.
    Voor nu eerst maar bijkomen en lekker lief zijn voor mijzelf.

14. Angelam1984

Angelam1984 Actief lid

30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Oh Diddeltje wat balen zeg, had t je echt gegund. Ik snap dat je je nu even lekker wilt verwennen met lekkere dingen en huilen lucht altijd enorm op, dus gewoon laten gaan. Hoeveel x mag je nu nog proberen? Mag je dan meteen door of heb je een rusttijd dat je moet aan houden? Heel veel sterkte en houd de moed erin, ook al is dat soms moeilijk. Liefs Angela

Lieke hoe ging t bij jou vandaag?

15. ChantalZ23

6 feb 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @MarinaDeMix: Jazeker goed nieuws. Elke keer een stapje verder haha. Van je ongesteldheid ben je inderdaad ook weer eerder van af!

@Adriana85: Dankjewel, zoals ik hierboven zet; weer een stapje verder. Langzaamaan hoop je steeds meer dat er niks fout gaat, maar het is niet anders :p. Hoe gaat het met jou?

@Angie1982: Dankjewel, zeker spannend en soms ook raar/onwennig gevoel. Ik probeer (voor zover dat lukt) er maar niet teveel aan te denken. Des te eerder is de testdatum ;)

@Diddeltje: wat zonde!! Erg jammer :x veel sterkte ermee en inderdaad huilen lucht op. Wat een tegenslag zeg :(

@Lieke: hoe is de punctie gegaan? Weet je ook al hoeveel er gedeeld zijn?

16. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Diddeltje wat een rot nieuws! Geef jezelf nu alles wat je nu wil hebben qua lekker eten en wees wees lief voor jezelf. Je verdriet mag je hebben. Hoeveel cryo's heb je nog ?

Angelam: ja ging goed vond de punctie echt zo meevallen, nu wel beetje beurs gevoel maar verder voel ik me prima.
    Ze hebben 8 eicellen gevonden, waren meer eiblaasjes maar niet allemaal met een eicel. Donderdag bellen ze hoeveel er zijn gaan delen en vrijdag horen we of er een terugplaatsing komt. Dit zou dan vrijdag eind van de middag worden. Dus nu rustig afwachten of er een goede bij zit.

17. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

dank jullie wel. ben vooral nu vooral verdrietig. maar zie het wel. even tijd geven. ik heb nog 4 cryo's. dus wehebben nog wel wat, maar ja als dat ook allemaal niet lukt.....
    maar daar wil ik nog niet te veel aan denken.

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ah Diddeltje wat rot! Sterkte...

Lieke gelukkig dat de punctie is meegevallen. Nu duimen draaien dat er een paar gezonde embryo's tussen zitten.

Ik kreeg vandaag telefoon uit Gent. Ik schrok me kapot want ik had het nog niet verwacht, maar het ging om een rapport van de translocatie dat ze nodig hebben ;) beetje jammer want nu weet ik nog niks.... Morgen snel even regelen dat ze het binnen hebben!

19. Angelam1984

Angelam1984 Actief lid

30 dec 2013
    181
    1
    18
    NULL
    Almere
    Diddeltje, gaat het een beetje met je? Wanneer zou je nu weer verder mogen voor een nieuwe poging?

Adriana is het allemaal gelukt met Gent?

Lieke hoe is het met jou?

Chantal, heb je een beetje goede afleiding om de wachttijd door te komen? Of valt de spanning wel mee bij jou.

Ik ben benieuwd wanneer ik mag starten, nog even tot maandag wachten en dan weet ik het. Ik laat jullie het weten.

20. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Jaa gaat goed, lekker rustig weekje. Morgen wordt ik gebeld of en hoeveel er zijn gedeeld. En dan is het afwachten of er vrijdag een terug plaatsing zal plaats vinden. Ben gelukkig heel relaxed en wacht rustig af. Genoeg afleiding deze week. Die bolletjes zijn alleen wel even wennen, vieze prut haha.

Spannend angelam, zou fijn zijn als jullie snel mogen beginnen!

Deel Deze Pagina