pgd en ivf/icsi traject

Discussie in 'MMM clubs' gestart door meisje1977, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

Hoi dames,
    Hier gaat alles aardig goed, het is rot maar het is de natuur.
    over aantal weken gesprek en weer plannen voor terugplaatsing van cryo. verder ben ik deze week nog lekker vrij en begin maandag dan weer met werken. Hier ook zin in! afleiding en hoop houden voor de toekomst.

chantal succes met wachten! hoe gaat het verder?
    Angela hopelijk kun je gauw starten.

2. ChantalZ23

6 feb 2014
    81
    1
    8
    secretaresse
    Zeeland
    @Angelam1984: ik heb voldoende afleiding inderdaad. Ik werk sowieso 4 hele dagen en de andere dagen, waaronder het weekend zijn komende weken gevuld met verjaardagen etc. Dus dat scheelt wel, maar toch hoop je dat de dagen nog sneller gaan zodat je het weet, maar probeer er niet teveel op te letten. Het wordt vanzelf 15 november :p
    Probeer er maar nuchter in te staan, maar goed de klap als het niet gelukt zou zijn, komt toch harder aan dan ik nu denk vermoed ik.
    Jij succes met wachten tot maandag, ben erg benieuwd!

@Lieke: succes met wachten. Die bolletjes vind ik inderdaad ook niks, maar alles voor het goede doel ;)

@Diddeltje: Geniet nog lekker van je vrije dagen. Snap ook dat je uit kijkt naar je werk, dan heb je inderdaad afleiding. Met mij gaat het goed, af en toe opvliegers (dan voel je je ineens heel oud :p) maar verder valt het mee, gelukkig.

3. wonder3

wonder3 Niet meer actief

Diddeltje echt jammer zeg dat het niet gelukt is. Hopelijk kan je snel weer beginnen met de terug plaatsing.

4. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    ja hoop heb ik ook! eerst mijn cyclus weer door. waarschijnlijk december.
    vorige keer is er naar mijn natuurlijke cyclus gekeken, en ik hoop dat nu weer gebeurd.

5. @ diddeltje sterkte

@ Chantal opvliegers? Ik had na mijn laatste behandeling hier namelijk ook last van, maar het is gelukkig weggetrokken. Is het bij jou ook van de behandeling ?

6. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    @ Diddeltje, wat erg om te lezen dat het weer niet gelukt is. Heel veel sterkte!! Ik blijf duimen voor een goede afloop voor je!

Alle andere dames heel veel succes!

7. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Hier al gebeld door het ziekenhuis, van de 8 zijn er 7 goed gedeeld en hebben ze gebiopteerd. Dit is bij alle 7 goed gegaan. Nu krijg ik morgen tussen 13-14 uur een telefoontje of er bij die 7 een zit die goed is. De tp staat geplaatst einde van de middag. Spannend!

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hoi:)

Ik lees hier af en toe mee. Ik heb hier namelijk ook geschreven omdat ik ook in het traject gezeten heb! Wij hebben een mooie dochter gekregen:D en we hebben zelfs nog een cryo in de vriezer liggen. Een succes verhaal dus.

Wat spannend allemaal.
    En Lieke, ik duim dat je morgen een terugplaatsing hebt van een mooie embryo! En dat deze natuurlijk slaagt.

Diddeltje wat vreselijk jammer. Gelukkig heb je nog cryo's! Ik duim dat de volgende terugplaatsing resulteert in een zwangerschap.

En voor de andere dames, heel veel succes en niet opgeven!!

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Yeah goed nieuws Lieke! Hopelijk morgen een tp van een mooi embryo!

10. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden
    Dankje baby90!

Ja we houden hoop hebben nog 4 cryo's in de vriezer:)
    Mag ik vragen of je van te voren bepaald gevoel had toen je zwanger bleek te zijn? Ik voelde mij alle terugplaatsingen niets anders en merkte bij dag 11/12 dat het niet goed was. steken in onderbuik en gevoel van menstruatie. Hoe was dat bij jouw? of hoe ervaren anderen het.
    Ik denk soms ligt nu aan mij? waarom accepteert mij lichaam het niet.
    Alles is onderzocht en ben verder kerngezond. dus daar ligt het niet aan. Is het dan echt kwestie van geluk hebben......

@ lieke succes morgen!!

11. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    #1891 baby90, 6 nov 2015
    Laatst bewerkt: 6 nov 2015
    Diddeltje,

Wat fijn, 4 cryo's! Hopelijk heb je ze niet allemaal nodig. Maar het is natuurlijk wel fijn dat je weet dat het er 4 zijn.
    Ik heb de avond van mijn terugplaatsing al mijn innesteling gevoeld. Ik durfde het toen niet met zekerheid te zeggen, maar dat is dus achteraf wel zo geweest:) En, ik had er direct een goed gevoel bij. Natuurlijk was ik wel zenuwachtig, en durfde ik haast niet te hopen. Maar ik had er gewoon een positief gevoel bij.. Alsof ik het ergens al wist. Dit is natuurlijk makkelijk praten achteraf.
    Ik ben ook hartstikke bang geweest omdat ik hele erge menstruatie krampen heb gehad, steken.. noem maar op.
    Ik ben verder ook gezond (op mijn translocatie na). Mijn man en ik zijn ruim 4 jaar bezig geweest waarvan het ruim 3 jaar gewoon helemaal niet lukten.. En daarna ineens achter elkaar zwanger en vroege miskramen.
    Er hoeft er maar 1 goede bij te zitten. En inderdaad, het is een kwestie van geluk hebben. Maar ik denk dat het je wel gaat lukken;) 1 van de 4 cryo's resulteert vast wel in een zwangerschap. De moed niet opgeven.
    Heel veel succes en ik hoop écht dat het 1 van die 4 cryos word!

12. Hoe is de terugplaatsing gegaan lieke ?

Ik ben vandaag begonnen met progynova. Het lijkt net een pil strip, omdat er ook dagen op staan. Moet alleen drie keer per dag een pil, dus neem ze uit drie verschillende strippen !

13. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    De terugplaatsing is goed gegaan, helaas niks voor in de vriezer! Nu begint het wachten. Mag 19 november testen.
    Vraagje ik krijg steeds meer last van mijn buik zins de punctie, herkennen jullie dit of toch even in de gaten houden/ bellen? Drukkend gevoel van binnen. Vergeten te vragen vanmiddag..

Marina vreemd dat ze die pillen niet hebben voor meerdere pillen in 1 strip, even behelpen zo.

14. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Baby90 wat fijn om jou succes verhaal te lezen, geeft toch hoop. Heel fijn dat je een mooi wondertje hebt gekregen uit de pgd!

15. Lieke24

Lieke24 Actief lid

22 mei 2015
    383
    23
    18
    Vrouw
    Gister maar gebeld en moest ik me toch melden, milde overstimulatie en de infectiewaardes waren iets te hoog. Gelukkig niet verontrustend en mocht weer mee naar huis, maandag moet ik me weer melden en veel drinken, en rusten. En mijn tempratuur 2 maal daags opnemen.

16. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Vervelend Lieke lichte overstimulatie. Lekker rustig aan doen!!

17. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Na een heftige en zware bevalling ben ik op 27 Oktober bevallen van een zoon J.ustin.
    Stond 2x voor een spoedkeizersnede ivm niet vorderende ontsluiting, de baby die met zijn hartslag dipte. Uiteindelijk toch vaginaal bevallen met de vacuum. Alles gaat tot nu toe goed. Ik geef borstvoeding dus daarin is het soms nog zoeken.En de baby leren kennen is ook niet altijd makkelijk. We werden afgelopen dagen erg geleefd dus vandaar lang niet kunnen reageren.

@ Diddeltje wat rot dat het niet gelukt is. Je hebt 4 cryo's maar kan mij voorstellen dat je daar ook twijfel over hebt of het wel lukt,

@ Marina een spannende dag morgen. Hopelijk word je vroeg gebeld.

@ Lieke ben je lekker aan het broeden? Ik duim voor je.

Voor de nieuwe dames welkom

Voor diegene die ik vergeten ben excuses

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey meisje. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Klinkt allemaal erg heftig! Natuurlijk is het op het begin even een ritme zoeken en bijkomen van de bevalling en zwangerschap. Geniet maar lekker van je kersverse gezinnetje, alles komt vanzelf wel op zn plek :)

Lieke wat balen dat je toch lichte overstimulatie hebt. Goed dat je toch aan de bel hebt getrokken. Nu even heel rustig aan doen

19. Gefeliciteerd meisje !
    Ik word alleen morgen niet gebeld. Ik moet vrijdag samen met mijn donor naar het ziekenhuis. Er wordt bij mij gemeten hoe dik mijn slijmvlies is, na een week progynova slikken. Als deze voldoende is, dan mag mijn donor starten met het spuiten van gonal F.
    Het lijkt nog zo'n ver weg van mijn bed show. Ik spuit al 3 weken Decapeptyl, maar vindt het alleen maar irritant !

20. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Vorden

Meisje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
    Geniet er samen maar lekker van.

Marina succes in het ziekenhuis, hopelijk weer een stapje verder.

Deel Deze Pagina