Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Klinkt als een heftige bevalling, nu lekker van elkaar genieten!!
@MarinaDeMix: de opvliegers komen inderdaad van de behandeling, in ieder geval, er voor had ik ze niet haha. Hopelijk gaat het snel weg. Succes alvast voor vrijdag, ben benieuwd! @Lieke24: Gelukkig heb je een terugplaatsing gehad. Vervelend die lichte overstimulatie. Misschien dat ik dat ook wel heb gehad, toen ik zo'n pijn in m'n buik had, maar daar heeft het ZH niks over gezegd. Rustig aan doen! Hoe ging het vandaag in het ZH? @meisje1977: gefeliciteerd met jullie zoon. Leuke naam! Geniet er van. Hier zijn we over de helft met wachten en valt eigenlijk reuze mee, maar heb ook veel afleiding. Zondag testen. Ben benieuwd of ik zo ver kom, maar afwachten Succes voor de andere ladies!
Meisje1977: Gefeliciteerd met je zoon Justin. Geniet van elkaar en laat je goed verwennen. Chantal fijn dat je zo genoeg afleiding hebt en hopelijk snel goed nieuws spannend.
Het is bijna zover nog 7 dagen en dan mogen we starten met het eerste gesprek in Utrecht. Bloed van mijn ouders hebben ze gelukkig nog in het lab liggen van mijn broertje dit mogen wij gelukkig ook gebruiken. Door zijn ziekte kan hij dit niet meer zelf regelen en ik door zijn ziekte nu minder contact. Bij de eerste 2 kindjes heb clomid gehad en had ik een erg lange cyclus van tussen. De 40 en de 67 dagen soms. Elke keer anders en geen grote eitjes. Nu bij de 3 zwangerschap in eens zwanger geraakt wat eigenlijk niet kon bij mij. Maar ik heb nu sinds een half jaar een regelmatige cyclus van 32 dagen ineens. Dit komt doordat ik nu bij het eten kokosolie gebruik bij het braden van vlees. En ik gebruik geen melk meer en daar kan mijn buik ook niet tegen. Gebruik nu lactose vrije melk. Ook ben ik gestopt met cola en koffie drinken. Nu weet ik wel dat ik als vrouw toch zwanger kan raken en dat het niet aan jou ligt, maar aan het gebruik van eten en drinken. Misschien kan bij jullie ook baat hebben en dan hoef je niet naar de fertiliteit of naar PGD. Wens jullie allemaal een goede cyclus toe.
Goed om te horen Angie,het gaat gauw beginnen. wat een verschillen met je cyclus. vind het super dat je zelf ook aan ontdekken bent qua voeding en drinken. ik let er wel wat op, probeer niet zoveel suikers binnen te krijgen en zo min mogelijk uit pakjes te koken. maar dat valt nog niet altijd mee. ChantalZ wanneer mag je een test doen?
Hallo Diddel wat goed dat je er ook op let. Ja die suiker zitten echt overal om gek van mijn te worden. Neem nu thee zonder suiker. Dat scheelt al elke dag 2 kleine klontjes en geen zoete dingen op brood.
ja de thee drink ik tegenwoordig zonder suiker. dat kostte wel wat moeite. maar vind nu lekker. en zoetigheid, tjaa dat blijf ik lekker vinden hihi maar ga meestal voor de appelstroop, jam en ach zondigen mag best wel eens verder ben ik weer lekker aan het werk, en over 2 weken weer op gesprek. bespreken wanneer we cryo terug laten plaatsen.
@Angie1982: wat een verschillen zeg in je cyclus, jeetje! Dat was wel erg vervelend denk ik. Ik lees dat je lactosevrije melk gebruikt, grappig want zelf heb ik een gluten- en lactose allergie, dus gebruik ook lactosevrije melk. Maar ik drink het eigenlijk niet, gebruik het meer voor in papjes (ontbijt) en bijvoorbeeld voor het maken van cake en pannenkoeken. Ik mag een zondag een test doen maar weet niet of het zover komt... Sinds vanmorgen raar gevoel in m'n buik en sinds vanmiddag (klinkt niet zo fris misschien, maar ladies onder elkaar) bij het afvegen bloed... Buikpijn voelt beetje als menstruatiepijn maar minder heftig.. Hebben andere ladies hier ervaring mee? Hoop maar dat het niet super gaat bloeden/menstruatie. Hoop maar op het beste maar heb er een zwak gevoel bij, maar we kunnen er helaas niks aan veranderen dus afwachten... Wij hebben ook een cryo, dus ben benieuwd hoe dat dan gaat, maar zover is het helemaal nog niet . Succes met wachten nog Angie! @Diddeltje: fijn dat jullie over 2 weken een gesprek hebben.
Wat een verschillen Angie ! Diddeltje, wanneer zou je weer een terugplaatsing willen ? Chantal, hopelijk blijft het bloeden hierbij ! Ik hoef voor de ECD natuurlijk geen Gonal F te spuiten, maar heb wel het idee dat ik mijn eierstokken voel, echt raar !
Ha diddel: Goed dat je het nu wel doet met de thee. Alle beetjes helpen natuurlijk mag je zondigen hoor, want het is ook te lekker en anders kun je niets meer eten. Fijn dat je over 2 weken weer een gesprek hebt en dat je lekker aan het werk bent. Dan gaan de weken ook sneller voorbij.
Hai Chantal : Ja ik heb ook lactose allergie, daardoor ben ik veel afgevallen en moet ik wel melk blijven drinken. Dus vandaar lactose vrije melk. Ik kan ook niet tegen mayonaise en satesaus. Ja zo'n cylus om zwanger te worden is erg klote, maar je bent wel minder ongesteld dat is een voordeel. Jeetje wat spannend nu dat wachten voor jou en ja dan word echt onzeker van als je krampen hebt en bloed. Ja helaas afwachten. Hopelijk komt het goed voor je. Het is je echt gegunt.
Ja he Marina deMix. Ja he het lichaam zit raar in elkaar. Ik ben blij dat het nu eindelijk weer goed is. Succes met alles.
Hier gaat het helaas de verkeerde kant uit( dit geeft mn gevoel aan) gister erg moe en last van mijn buik. Vanochtend licht bliedverlies.. Eerst alleen met afvegen en nu zat er ook al bloed in mijn ondergoed. Het is niet fel rood wel oud bloed maar lijkt me teveel voor een innesteling. Vorige week vrijdag de tp gehad dus nog maar net een week verder. Iemand hier ervaring mee?
Oh nee Lieke ! Bij mijn mislukte pogingen, bloedde ik altijd na 1,5 week, zoals de normale cyclus. Ik ben terug uit ziekenhuis. Mijn slijmvlies is goedgekeurd. Dus de donor mag starten met gonal F. Ze gingen haar eierstokken bekijken, maar het duurde erg lang voordat haar linker eierstok gevonden was. Wat een gedoe, kussentje eronder en toen kwam het zo in beeld ! Er liggen aan de ene kant 8 eitjes klaar en de andere 9. Nu hopen dat gonal F ze eens lekker gaat laten groeien !
Ja hoop ook dat het innestelingsbloed is. Wat fijn marina, spannende tijd voor jou! Mooi aantal eitjes liggen er klaar!
niet leuk dat je bloedingen hebt daar word je zo onzeker van. Sterkte met alles Lieke. Marina wat spannend allemaal, hopelijk blijven doorgroeien succes met alles.
Dankje angie, ja heel erg onzeker. De test datum is dan nog wel erg ver weg. Maar ja we houden vol en wachten rustig af.