Wachtweken innestelingsbloeding?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suusxoxo, 13 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Hee allemaal,

    Ik had een vraag.. Ik heb zondag 2 augustus de punctie gehad en woensdag 5 augustus de verse terugplaatsing van een 3 daagse embryo. Nu heb ik gister (12 augustus) een paar druppels bloed verloren. Ik was gelijk in paniek doordat ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar na die paar druppels bloed was het ook weg en heb ik verder geen bloedverlies meer gehad.

    Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap niet gehad, dus heb er ook helemaal geen ervaring mee.

    Is er iemand van jullie die dit ook meegemaakt heeft en hoe is het bij jullie afgelopen?

    Liefs
     
  2. Pompeloesje

    Pompeloesje Fanatiek lid

    10 aug 2009
    4.226
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zou kunnen, ik heb bij mijn derde ook wat bloedverlies gehad rond innesteling. Bij de andere 2 totaal niet.
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  3. oj89

    oj89 Actief lid

    13 dec 2015
    477
    379
    63
    Ohh dat is rot he:(
    Ik heb 30 juli een terugplaatsing gehad van een 5 daagse embryo. 6 augustus licht positief getest en een paar uur later een lichte bloeding.
    Afgelopen dinsdag had ik een knal positieve test. Over 2 weken een echo. Heel benieuwd.

    Durf je al een testje te wagen?
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  4. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Oh wat spannend!! Al een voorzichtige gefeliciteerd ! :)

    Bloed is gewoon NIET wat je wil zien he tijdens die stomme wachtweken..

    Ik heb nog niet getest, al heb ik wel heeele erge testdrang. Ik probeer het uit te stellen tot zondag. Dat is nog niet mijn testdatum, maar ik ga er vanuit dat als het een innestelingsbloeding was er dan wel iets te zien moet zijn. Ben bang als ik nu test ik nog iets te vroeg ben
     
  5. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Ik heb dit gehad tijdens de wachtweken van onze dochter! Ik bleek dus zwanger te zijn toen. Hopelijk voor jou ook een positief teken!
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  6. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Hoi Suus,
    Ik zit in bijna in hetzelfde schuitje. Ik heb vrijdag 31 juli na een ivf de punctie gehad en maandag 3 augustus een verse terugplaatsing.
    Ik gebruik 3x per dag 2 ustrogan bolletjes. Ik merk bij het inbrengen van deze bolletjes de afgelopen dagen af en toe dat mijn vinger met restjes ustrogan wat roze van kleur is. Echt bloedverlies heb ik niet. Maar zoals de ustrogan moet er voor zorgen dat het opgebouwde baarmoederslijmvlies niet wordt afgebroken. Dus ik ben erg bang dat mijn menstruatie er aan komt, maar door de ustrogan niet echt door zet. Ik hoop natuurlijk innestelingsbloeding, maar het is nu al 3 dagen zo, de ene keer is het rose, de andere keer gewoon wit.
    Mijn lichaam geeft gemixte signalen af. Morgen mag ik eindelijk testen.
    Sorry, ik kan je dus niet echt helpen, begrijp je spanning erg goed. Hopelijk heb je goed nieuws!
     
  7. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.567
    9.012
    113
    Vrouw
    Als het maar een beetje is en niet doorzet zou ik me nog geen zorgen maken.
    Zelf een TP gehad welke een miskraam werd na 6 wk. Dat was non-stop bloeden en zelfs toen moest ik om de dag naar het ZH en zeiden ze nog dat het niet perse slecht hoefde te zijn.

    Wat de utro betreft, die is tricky, omdat je doorbloeding beter word na TP kun je bij inbrengen een vaatje raken wat de roze kleur geeft maar het kan ook een naderende menstruatie zijn.

    Testen is aan jezelf, als je nog pregnyl hebt gespoten zou dat met 10 dagen uit je bloed moeten zijn. Spannend zijn de wachtweken en hoop dat het voor jullie positief is.
     
  8. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Oh wat spannend! Ik ga zo hard voor je duimen !! Zenuwslopend he die wachtweken ..:(

    Ik heb sinds vanmiddag weer wat bloedverlies. Niet zo extreem als bij een menstruatie, maar ik ben bang dat het deze keer weer niet gelukt is. :(
     
  9. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Een beetje bloed hoeft geen slecht teken te zijn. Maar je zit er zeker niet op te wachten.

    knap dat je nog kunt wachten met testen, haha :thumup:. In principe moet er morgen met ochtend urine echt al wel wat te zien zijn, vanmorgen ook al wel zelfs. Ben je nog bang voor ovitrelle/pregnyl ook? Of is dat bij jou vaak snel verdwenen?

    gebruik je geen utrogestan trouwens?
     
  10. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw

    Ja, echt zenuwslopend! Wat balen dat je nog weer wat bloedverlies hebt gehad. Ik hoop voor je dat het goed gaat!

    Inmiddels wordt mijn hoop steeds wat minder. Vanmiddag wat donkerbruin bloed, dus ik denk dat mijn menstruatie gaat beginnen. Maar er is vanavond niets meer bij gekomen. Mijn lichaam geeft ook de hele week al zoveel tegenstrijdige signalen af, om gek van te worden.
     
  11. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Jaa ik gebruik wel utrogestan. Heb vanochtend een test gedaan en helaas was deze spierwit :( Het bloed is nu ook steeds meer aan 't worden. Zo klote!
     
  12. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Ohhh ja, echt om gek van te worden he!! Hoe is het nu met je ?
     
  13. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    wat K weer, sterkte!
     
  14. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Ah, wat verschrikkelijk voor je!:cry: Ik had zo gehoopt dat het alsnog goed bij je zou gaan!! Veel sterkte. Hopelijk heb je de volgende keer meer succes.

    Ik heb vanochtend ook getest. Een super lichte streep. Ik durfde er niet op te vertrouwen dus ben naar de drogist gegaan en nog een test gekocht, een early, en die gaf een duidelijke streep aan. Alhoewel ik blij ben dat we een stapje verder zijn, kan ik nog niet echt uitzinnig zijn. Afgelopen half jaar 2 keer eerder zwanger geweest en beide keren geen hartslag bij de 7-weken echo. Pas als ik een hartje zie kloppen, durf ik er wat meer op te vertrouwen.

    Nogmaals veel sterkte.
     
  15. SharonBakker

    SharonBakker Nieuw lid

    19 aug 2020
    3
    0
    1
    Vrouw
     
  16. SharonBakker

    SharonBakker Nieuw lid

    19 aug 2020
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo asil zou ik u mischien iets mogen vragen?
    Ivm terugplaatsing en bloeding?
    Mvg Sharon
     
  17. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.567
    9.012
    113
    Vrouw
    Tuurlijk
     
  18. SharonBakker

    SharonBakker Nieuw lid

    19 aug 2020
    3
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb 12-8 mijn terugplaatsing gehad.
    En nu had ik vanmorgen licht roze bloedverlies en toen ik net naar de wc ging was het helder rood
    Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik alltijd erge rug en buikpijn maar ik heb nu totaal nergens last van.
    Moet ik mij zorgen maken.
    Please kun je mij helpen
     
  19. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.567
    9.012
    113
    Vrouw
    Is het nu nog? Sowieso het ZH bellen. Ik kreeg toen gelijk een echo. En hoe moeilijk het ook is. Zorgen maken is ook niet goed. Ivm stress hormoon. Als het nu is gestopt kan het een innesteling zijn. Maar ik ben geen dokter natuurlijk. Heel veel succes meis.
     

Deel Deze Pagina