Ik had al een berichtje geplaatst hier dat ik afgelopen maandag een HSG zou moeten laten maken, en dat ik zo bang was. Nu heb ik vorige week donderdag toch maar even gebeld want ik was zo bang had al 3 nachten niet geslapen Ik heb het verhaal uitgelegt van mijn nierziekte dat ik toen een punctie moest laten maken met plaatselijke verdoving en dat ik er heel veel van heb gevoeld omdat de verdoving niet goed had gepakt. Ze snapte me heel goed en hebben de afspraak afgezegt en nu moet ik 30 okt naar mijn gy om het uit te leggen en in de hoop dat ze zegt we doen het operatief waar ik om gevragen heb. Een vriendin van me heeft het vorige week maandag ook laten doen operatief want die is ook heel bang voor plaatselijke verdovingen vanwege al haar operaties die ze al heeft gehad de laatste 3 jaar, en die werd heel goed begrepen door het ziekenhuis alleen wel een ander ziekenhuis waar ik onder behandeling sta voor mijn nierziekte. Dus als ze me hier niet kunnen helpen op het ziekenhuis waar ik mijn gy heb dan wil ik door gestuurd worden naar het andere ziekenhuis waar ik mijn artsen heb allemaal voor mijn ziekte. Meiden wat vinden jullie ervan dat ik heb afgebeld ( in overleg ) vanwege mijn grote angst ( door die andere operatie ) Ik hoop dat alles nu goed zal komen en dat ze me begrijpen en me willen helpen. Liefs winnie
Het is niks om zo angstig naar een behandeling tegaan. Ik vind het sterk dat je het heb durven af te zeggen. Ik duim voor je dat de gyn je wilt helpen door de HSG onder narcose uit te voeren. Succes!
Je moet altijd doen wat voor jou het beste is, goed gedaan dus! Ik hoop dat ze je gauw alsnog kunnen helpen meid! Bedenk wel, de ervaringen van de een, zijn de ervaringen van de ander niet he Zet hem op! Elmo
Bedankt meiden, Ik dacht echt dat ik heel ergo was geweest omdat we zo graag kinderen willen maar ik dit niet eens durfde te gaan doen. Voelde me er we heel ongemakkelijk bij hoor moet ik zeggen om zoiets af te zeggen , maar was zo bang. Ik hoor ook dat ze me op een andere manier willen gaan helpen. Liefs winnie
ik vind het helemaal niet raar dat je er zo tegenop ziet hoor winnie, maar weetje, dit onderzoek word bij (bijna) iedereen gedaan zonder verdoving en het is echt niet zó pijnlijk dat je het niet meer trekt. het is een menstruatiegevoel, en tja, alle vrouwen weten dat dat geen fijn gevoel is. als dit beter voor je voelt, moet je dit gewoon zo doen. heel veel sterkte, en hoe/waar het onderzoek plaats gaat vinden, je kan het heus wel! je zal vast schrijven dat het is meegevallen (hoop ik!) veel succes hoor! liefs rachel
Nou meiden, Best spannend allemaal, morgen middag om 1 uur heb ik de afspraak bij mijn GY om te kijken of ze me willen helpen onder narcose vanwege mijn grote angst. Ik houd jullie op de hoogte. Liefs winnie