Hallo, Graag wil ik met jullie een succesverhaal delen. Op 16 september 2014 ben ik op de wachtlijst geplaatst bij het Rijnstate in Arnhem. Op vrijdag 29 augustus 2015 kreeg ik een oproep voor de eerste intake. Begin september 2015 de goedkeuring ontvangen dat wij in aanmerking komen voor het KID-traject. Op 31 mei een aantal onderzoeken gehad en de donoren uit mogen zoeken. En daarna met een hoop informatie naar huis gestuurd. Ik moest door middel van LH-testers mijn eisprong vinden. Helaas kwam dit niet en werd er besloten om mijn eisprong te gaan monitoren. Hiervoor ben ik een aantal keren voor een echo naar het ziekenhuis bij mij in de buurt geweest. Daar kwamen we al snel tot de ontdekking dat ik geen eigen eisprong ging krijgen. Dit was een enorme teleurstelling. Op 5 augustus wederom een afspraak in het Rijnstate en daar tekst en uitleg gekregen over het gebruik van clomid. Daar zou ik dan tijdens de volgende menstruatie mee moeten starten....maar alles wat er kwam.....geen menstruatie. Uiteindelijk een dosis provera voorgeschreven gekregen en gelukkig melde mijn menstruatie zich aan. 9 oktober had ik mijn eerste inseminatie. Na een lange twee week wachten......een hoop rare symptomen in mijn lijf......eindelijk een zwangerschapstest gedaan.....NIET ZWANGER. 15 november de tweede inseminatie. De twee weken zijn aardig voorbij gevlogen.....geen vreemde signalen van mijn lijf. Daardoor er heilig van overtuigd dat het wederom een ritje naar het Rijnstate zal worden. Op aandringen van mijn vriend toch afgelopen dinsdag getest......en wat blijkt.....ZWANGER!!! Compleet overdonderd.....en eigenlijk geloof ik het nog steeds niet.....maar twee testen verder.....het staat er toch echt!! In 2017 ga ik mama worden!!!!
Ahhhhhhh gefeliciteerd! Wat fijn voor je! Bij welke artsen ben je onder behandeling in Rijnstate? Als je niet te veel info wilt geven mag je me ook een pb sturen!