Meiden, Kunnen jullie mij een antwoord geven? Ik hoop het! Sinds 2 dagen na de punctie is mijn buik weer op gaan zetten. Ik had ook veel follikels dus het zijn zowiezo mijn eierstokken. Eigenlijk geen pijn aan gehad... Maar nu op de 2e dag na terugplaatsing soort van ongi pijn. Maar ik kan niet zo goed plaatsen waar de pijn vandaan komt. Eierstokken of bm... Herkent iemand dit? Liefs ferial
Ferial, ik zit ook twee dagen na TP, toevallig. Hier geen enkel pijntje te bespeuren trouwens. Maar volgens mij zou je overstimulatie kunnen hebben als je in gewicht toeneemt. En dan met een kilo per dag (althans, de IVF-arts zei dat als ik een kilo per dag aan kwam, ik aan de bel moest trekken). Heb je ook koorts? Een innesteling lijkt het me nog te vroeg voor.
Klopt wat je zegt over die kilo per dag. Ik ben niet aangekomen, maar mijn eirstokken staan echt op springen! Kan ook bijna niets eten want dan heb ik het gevoel dat mijn buik klapt. Maar een evt innesteling zou toch 5 a 7 dagen na bevruchting kunnen gebeuren? In principe zit ik op dag 5 na bevruchting (punctie is ook de dag van bevruchting...) Ach, het is ook allemaal zo belachelijk spannend! Bedankt voor je reactie in ieder geval. En heel veel succes toegewenst! Liefs ferial
Ik zou toch eventjes morgen je zh bellen, een buik die zo dik wordt lijkt me niet goed. En veel water drinken, is ook belangrijk! Suc6 deze wachtweken! Ps in een normale cyclus komt een bevruchte eicel op dag 5 na de eisprong aan in de baarmoeder, en dan volgt er vaak een innesteling. Maar dat je daar een opgezwollen buik van zou krijgen klinkt mij vreemd in de oren hoor.
Ik heb morgen zowiezo een echo ter controle omdat ik veel eitjes had. Opgezette eierstokken gaan ze zeker zien! We zullen zien. Zara, heeeeeeeeel veel succes met deze icsi! Liefs Ferial
Ik zou even heel snel het zkh bellen, want ik had dit ook en fikse overstimulatie. Dat is echt gevaarlijk, dus direct bellen. Het zijn wel DE symptomen die jij nu opsomt. Succes!
Net terug uit ziekenhuis. Er ligt een overstimulatie op de loer... Heel veel vocht in mijn buik, zagen ze op de echo. Morgen weer terug om bloed te laten prikken. Ik moet de rest van de week thuisblijven. Bedankt voor jullie reacties. Liefs Ferial
Volgens mij is daar niets tegen te doen... Het enige wat ik zelf kan doen is rust nemen. Laten we hopen dat het voor een mooi doel is. Liefs Ferial
Neem die rust! Hopen dat alles verder goed verloopt! Bij mij ook emmy on board sinds zondag. Ik duim voor iedereen mee !!