Beste allen, Hierbij wil ik een nieuw topic maken en hopelijk ervaringen kunnen delen. Sinds 4 jaar proberen mijn man en ik en kindje te krijgen, het zwanger worden is geen probleem, alleen heb ik al 8 miskramen moeten doormaken. Ik ben onder behandeling in Gent en gebruik diverse medicatie (fraxiparine, prednison, utrogestan) Uit alle onderzoeken die er gedaan zijn komt er weinig nieuws, behalve MtHFR, maar hier krijg ik ook mediatie voor. Van de week zijn we weer in Gent geweest, en prof. D.S. stelde PGS in combi met ICSI voor. Ze wil dus, dmv IVF en ICSI embryo's laten ontwikkelen. Deze embryo's gaan door de dienst genetica genetisch onderzocht worden om te kijken of deze genetisch goed zijn. De embryo's die al deze stappen ' overleven' zullen ingevroren worden en in een volgende cyclus teruggeplaatst worden. Een spannend en nieuw traject wat weer nieuwe hoop geeft. Ik hoop hier meiden te vinden om ervaringen te delen en meer informatie te krijgen, want ben een leek op PGS en IVf en ICSI gebied. Ik krijg volgende week het tijdspad te horen, maar waarschijnlijk zou er rond juni een terugplaatsing plats kunnen vinden! Liefs, bijnamama