Hallo allemaal, Afgelopen maandag ben ik begonnen met spuiten van puregon. Naar 2 rondes clomid die niet aansloegen en een leo in oktober. Vind het erg spannend of dit mij wel ei sprongen op gaat leveren en mij cyclussen korter zal maken. Laatste cyclus was ook alweer 100 dagen ,en na de leo 65. Was eigenlijk benieuwd, hoe snel het bij jullie aansloeg , en wat ik een beetje kan verwachten hoe snel je iets kan zien op een echo. Ik word gecontroleerd met echos in mij cyclus. Vrijdag de eerste fm maar dat zal wel aan de vroege kant zijn want dat is pas op dag 7.
hoi 123aapje, bij mij verschilde het altijd heel erg. Maar meestal rond cd 10-12 was wel al altijd groei te zien. Succes meid!
Ik heb ook geen reactie op clomid. Ik spuit nu gonal F (zelfde als puregon/andere merknaam). Ik had nu een eisprong op dag 14 Zondag kan ik testen..
Avda Bedankt voor je berichtje ! Heeft het spuiten niet geholpen bij je? ik zie dat je ook een leo moet ondergaan over 1, 5 week. Die heb ik in oktober gehad. Succes met de operatie het is mij echt heel erg meegevallen. Daantje.. WAUW gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws. Geniet van je zwangerschap. Heb je 1 ronde gespoten en zwanger geraakt? Dinsdag moet ik terug voor een fm. Zit dan op dag 11. Ik hoop dan iets meer groei te zien, maar zelf het gevoel dat het bij mij wel wat later zal zijn in de cyclus dan andere. Misschien omdat ik hiervoor ook lange cyclussen had. Heb in 1 jaar tijd maar 2 eisprongen gehad. Pippeke Idd je onderschrift lijkt heel veel op de mijne. Alleen heb jij 3 x clomid hoogtes en ik inplaats van 150 nog aan te gaan de leo ondergaan. Al met al ben je elke keer super veel tijd kwijt, en alleen maar met wachten wachten wachten . Pff Hopelijk vinden ze snel de juiste Behandeling of dosis voor ons zodat er eindelijk eens echte kansen zullen ontstaan.
wow daantje dat is toch een droom! de eerste ronde gelijk zwanger! gefeliciteerd! ik zie nu dat jou man wel goede zwemmers heeft aapje... hier ook icm iui. pfff dat wachten, ik hoop het zo. misschien heb ik volgende maand wel eindelijk een ei !!!
Ik zal zelf ook eens mij ervaring neerzetten. 6/1 begonnen met spuiten puregon 50ie. En op dag 7 al een hele kleine groei. Op dag 14 had ik er 1 zitten van 15 en 1 van 9 of 10. 19/1 de pregnyl gezet. Hierdoor kom ik waarschijnlijk uit op een mooie cyclus van 32 dagen !! Geweldig.... dat is 2,5 keer zo kort als de laatste. Nu maar hopen dat de rode duivels weg zullen blijven.
He meiden ik zag dit voor bij komen ik wil jullie mijn succes verhaal met puregon niet onthouden. Sept '12 gestopt met de pil, geen menstruatie jan.'13 ha -->ZH feb/maart start mmm Eerst clomid 50/100/150 geen enkele keer een eisprong gehad. Werd voor de keuze gezet Leo of spuiten koos voor spuiten. Sept gestart met spuiten eerste ronde mislukte helemaal na veel dagen spuiten eindelijk een ei en 3 dagen later was deze verdwenen (en nee helaas niet gesprongen) weer provera (voor de 5 de keer, om menstruatie op te weken) 2 de ronde na 30 dagen spuiten 1 ei! Helaas werd ik ongi 2 de ronde 17 dagen spuiten 1-1-2014 eisprong en vorige week 15-01 positieve test inmiddels dus 5,3 weken zwanger. Nog heel pril dus. Maar ik wil zeggen het is dus mogelijk om zwanger te worden. Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test! Als je vragen hebt beantwoord ik deze graag vond het ook zo'n onzekere tijd die mmm. Volgende week 31-01 heb ik mijn eerste echo ook spannend of het allemaal wel goed is en of we een harte zien kloppen Meiden heel veel succes en ik duim voor jullie!
May b SPannend en wat een fijn verhaal om te lezen, Dat het met de 2de ronde spuiten wel gelukt is ! Lijkt me zo onwerkelijk als je ineens een positieve zwangerschapstest hebt. Heb jij ook de pregnyl er bij gehad? Of is hij uit zich zelf gesprongen? Fijn dat jij je verhaal hier schrijft. Geeft ons weer moed om door te gaan. Geniet van je eerste echo. Spannend hopelijk klopt het hartje ook. Nog een paar daagjes wachten!
Ik heb ook pregnyl gehad (zelf gezet) Het gaf mij ook altijd moed als ik het van andere zag dat het was gelukt, daarom vond ik het ook wel mijn plicht om het andere ook te laten weten! Het is ook echt heel onwerkelijk we hebben s morgens 4 testen gedaan en uiteraard alle 4 positief, maar in het begin is het streep je nog redelijk licht. De dag er na nog 1 test gedaan smiddags en die was al donkerder! En zondags een cb digital en daar kwam binnen 1 min. Te staan zwanger en binnen 3 min 2-3 (betekend 2-3 weken na bevruchting) en dit klopte ook precies! Toen gingen we het al wel mee geloven en krijg nu ook stilletjes aan wat mee klachtjes, zoals mijn borsten (deden al vanaf mijn eisprong zeer, maar wordt nu echt met de dag meer) wordt echt sneller moe ga t liefste nu al lang naar bed haha verder boer ik alles op wat ik eet en drink, maar ben gelukkig niet misselijk. Idd heel spannend vrijdag de eerste echo! Hoe gaat het met jou? Zit je nu in de wacht week toch?
May B Ja zeker is fijn om lotgenoten te hebben. Om zo de ervaringen en onzekerheden te delen. Wat jij zegt over zere borsten dit is mij 2de eisprong in 1 jaar. En heb nu beide keren zere borsten vanaf de eisprong. Afgelopen ronde voelde ik van alles maar nu voel ik eigenlijk niets, alleen zere borsten. Ik temperatuur dan wel, heb jij dat ook gedaan? Zaterdag heb ik 4 druppeltjes bloed gezien bij het afvegen.. dacht eerst dat ik een wondje had maar het was met een 2de keer vegen niets meer... vind ik echt appart. Snap wel dat jij 4 testen doet haha.. ik zou het ook niet geloven denk ik als ik ineens zwanger ben... FIjn dat je wel wat klachtjes hebt,, ik hoop dat je niet misselijk word idd. Maar wat klachten hebben dan voelt het wel datje echt zwangerbent want in het begin is het allemaal zo spannend. Vrijdag al je echo dat klinkt ineens heel dichtbij! Hoelang was je LF ? Zit nu in de wachtweken indd.. echt spannend.. durf nergens op te hopen
Ik heb het jaar dat we in de mmm zaten ook maar 2 x een eisprong gehad bij de laatste raak dus Eerste lf was 12 dagen en na 10 dagen al wat bruine afscheiding en had toen ook flinke steken in mijn buik ik hoopte wel maar voelde al dat t niets ging worden. Ml had bij deze ronde het gevoel dat het gelukt was! Heb 01-01 mijn ei sprong gehad en toen 15-01 getest (4x ) en toe was hij licht positief! Maar 2 streepjes zijn 2 streepjes! Heb dus maar ervaring van 1 LF hoe lang is jou lf?
Oke jij 12 daagjes, die van mij was vorige maand 13 dagen. De LF. Had jij geen kwaaltjes deze ronde? Dit is mij eerste ronde pas met spuiten. Dus ik verwacht eigenlijk niet het mooiste. Ik sta er deze ronde echt helemaal anders in. Ben er op 1 of andere manier minder mee bezig. Of misschien anders ik weet het niet haha.. vind het wel spannend hoor dat wel. Heb jij getempt toevallig?
Met wat voor hulp was je rode hiervoor dan? Ik begin paar dagen voor mijn nod te boeren last van mijn darmen (heb wel spastische darmen) verder last van mijn borsten maar dat had ik al vanaf mijn eisprong en vorige keer had ik pas 4 dagen voor ik ongi werd pijnlijke borsten, steken in mijn buik en 2 dagen voor mijn ongi had ik bruine afscheiding! Dit had ik nu allemaal niet dus ik dacht wel dit is nu helemaal anders maar als je verhalen van andere hoort hoor je dat het elke ronde anders is. Ik was er deze ronde ook minder mee bezig, had griep toen ik mijn eisprong had dus dacht deze ronde is verloren, terwijl mijn vriend er juist een goed gevoel bij had! Ik heb af en toe getempt maar met een oortermometer dus niet echt betrouwbaar en had rond mijn ei ook al koorts maar mijn temp ging rond mijn nod aller maar ophoog ipv naar beneden ook wel positief dus Temp jij wel? Het is en blijft altijd heet spannend denk wel dat het goed is om er niet al te veel meebezig te zijn! Als je er maar wel in blijft geloven!
Hey Sorry wilde even kijken of mijn banner het deed dacht dan haal ik daarna mijn bericht weg maar dit lukte me niet, daarom mij bericht Hey
Snap hem niet helemaal maar je had nu dus juist helemaal geen kwaaltjes ? Staat wel mooier hoor zon banner die jij hebt hihi. Mij temp kaart staat hier in mij onderschrift. Eerlijk gezegd ven ik er deze ronde ook minder mee bezig maar ja kan ook wel naar bijna 10 maanden. Alleen heb ik een temp dip en 4 druppels bloed verloren zaterdag waar ik achteraf eiglijk pas over nadacht. Het zegt allemaal niks. Enige wat ik weet is dat wachten lang duurd haha Ik heb 2 rondes clomid gehaf zonder groei en daarna een leo operatie. 3n nu puregon
Ik had nu veel last van (op)boeren en kon niet/moeilijk naar toilet (maar kan ook van de spanning zijn) verder had ik niet echt ergens extreem last van mijn borsten deden wel pijn maar dat was al vanaf de eisprong (dat had ik de vorige keer helemaal niet, pas 4 dagen voordat ik ongi werd) Wel spannend bij jou mss was het wel innestelingsbloed, kun je je nog inhouden niet te testen? Al heeft dat nu nog geen zin, ik dacht steeds als ik nu wacht dan wordt ik dan wel beloond haha Morgen echo ook weer een spannend moment waar je dan weer naar toe leeft!
Ok nu snap ik hem ..sorry hoor Maar je bent dan toch benieuwd wat andere voelen. Jij had niet getemperatuurd toch. Ik wacht met testen denk ik, de vorige maand testen ik 5 dagen ervoor, en toen zei me gevoel al sterk dat het niet gelukt zou zijn die maand, Maar mij vriend wilde graag op 31 dec testen. Was toch een kleine teleurstelling toen me gevoel werd bevestigd. Wil dit keer dan ook wachten tot maandag ofzo... wat je zegt .. alsof het dan geen ongeluk brengt en we misschien beloond worden. Over me kwaaltjes doe ik ook weinig uitspraken.. en probeer ik niet te veel mee bezig te zijn. Want dan valt het weer zo tegen. MIj temperatuur kaartje ziet er het mooist uit van allemaal en ook moooi 3 fases, maar bij wijze van kan hij morgen na beneden kelderen de temperatuur. Het is wel erg spannend nu. zit 10 of 11 dagen naar de eisprong. Ligt eraan of hij wel de 19de is geweest of de 20ste De echo is zeker spannend... een mooi en bijzonder moment. Maar toch spannend begrijp ik helemaal.. maar ik vind dat jou geduld beloond is en zo blijft meid dus op naar een mooie goede echo. Heel veel plezier morgen En fijn dat je zo snel reageerd.