Ik heb er niet zoveel mee, vind hem ietwat zeurderig en suf om de een of andere reden Terwijl er bij de oudste een F voor staat en de middelste heeft ipv de n een z. Dus ik houd wel van namen in die richting, maar met Eline heb ik dus niets.
ik vind het een normale naam, ik zou m zelf niet kiezen maar dat is meer omdat ik over het algemeen niet van de nederlandse namen ben (er zijn er wel uitzonderingen hoor)
Mooi zou het zelf kunnen kiezen. Ik zie een vrolijk pittig meisje erbij. Absoluut niet suf. Ook mooi Elin of Elise
Niet mijn smaak, een doodgewone naam die tijdloos is. Op zich prima, maar niets bijzonders. Vind ik van Elise trouwens ook. Net iets liever, maar ook niet iets bijzonders.
Wij hebben onze jongste dochter zo genoemd. Ik vind het een mooie tijdloze naam. Toen ik zwanger was had ik het gevoel dat deze naam past bij een leuk lief iemand. Iemand die je beste vriendin is en die er altijd voor je is. Iemand waar je geen kwaad woord over kunt spreken Misschien niet een heel uitgesproken naam, maar dat vonden wij juist mooi. Overigens verwacht ik niet dat mijn dochter precies zo wordt als de associatie die ik bij de naam had. Ze mag lekker opgroeien als zichzelf.
Leuke normale naam Zo zou ik m'n dochter zo noemen. Ik vind Feline minder mooi. En juist Elise vind ik wat suffer en normaler dan Eline.
Wij hadden hem ook, tot in Janne hoorde en dat eigenlijk iets stoerder vond. Maar leuke tijdloze naam!