Een vraag die mij al een tijdje bezig houdt... Wat is bij jullie nou precies doorslapen ? Er helemaal niet meer uit moeten? Of geen voeding hoeven geven, maar alleen een speen erin moeten stoppen? Zomaar ff een gedachtekronkel
officieel is doorslapen als ze 6 uur achter elkaar slapen of dat er 6 uur tussen de voedingen zit...(dat is de theorie dacht ik). in praktijk is doorslapen bij mij als de laatste voeding rond 23:00 u is en de eerste voeding rond 06:00/07:00 uur. mijn zoontje slaapt dus nog niet door hihihihi
Ik vind dat mijn zoontje doorslaapt. Hij krijgt zijn laatste voeding tussen 22:00 en 23:00 en is er dan vervolgens om 7:00 s morgens weer. De kv vond dat ze doorsliepen als het van 00:00 tot 6:00 's morgens was.
ALs het officieel met 6 uur doorslapen is dan slaapt mijn dochter al vanaf week 3 door ofzo.. Dan ben ik dus helemaal niet moe en of er s nachts uit..das onofficieel
Doorslapen bij ons in praktijk betekent 22u laatste flesje ten laatste 23 slapen en als hij niet naar de creche moet om 06/07u eerste flesje (word dan zelf wakker) als hij wel naar de creche moet: 05.00 uur wakker maken voor flesje meestal moeten we er niet uit voor een speentje xxx
Ik dacht dat doorslapen officieel is van 0:00 tot 05:00 uur, maar zelf vind ik dat echt nog veel te kort. Mijn meisje krijgt een voeding om 22:00 uur en dan slaapt ze vervolgens tot 07:00/07:30 uur. Ik kom aan mijn nachtrust, dus dát noem ik doorslapen! Om nog even antwoord te geven op je vraag: ik vind het doorslapen als je helemaal je bed niet uit hoeft.
Doorslapen is als je kindje minimaal 5 uur achter elkaar slaapt in de nacht... Jitte slaapt meer dan door, van 19.00 tot 23.00 en van 23.15 tot 7.30...
Mijn zoontje slaapt de laatste tijd van 20.00/21.00 tot 7.00 /08.30 dus dat is wel echt doorslapen Moest hem vanmorgen om half 9 wakker maken!!!
dat klopt dat van die 6 uur achter elkaar slapen. Emma slaapt ook nog niet helemaal door maar het gaat gelukkig al steeds beter. Ze word de laatste dagen maar 1x wakker en slaat dan door tot 6/7 uur s morgens. Voor ons is doorslapen dan het liefste van 23.00 tot 6.00. Komt vamzelf wel als onze meid eraan toe is haha
Ik vond doorslapen van 23:00 tot 8:00 (7:00 had ik ook goed gevonden) en GEEN speentje hoeven geven.. dan heb je er nog niets aan. Bij ons was dat bij 6,5 week. Vanaf 14 weken sliep hij van 19:30 tot 8:00
ik vond het doorslapen als ze zonder voeding kon van 11 tot 6 ofzo. Dat we er voor het speentje uitmoesten, telde ik niet mee. Die 10 seconden vond ik op zich niet zo erg en toen ze hem eenmaal zelf kon vinden was dat ook opgelost.