Hallo, In augustus heb ik een tweede miskraam gehad. Mijn menstruatie cyclus is toen een half jaar erg van slag geweest. Ik werd namelijk een half jaar niet ongesteld. 31 Januari was de dag, ik werd ongesteld, eindelijk na een half jaar. Alleen ik weet nu niet of nu mijn cyclus weer normaal is. Ik weet niet wanneer ik vruchtbaar ben, wanneer ik mijn volgende menstruatie kan verwachten. Voordat ik de tweede keer zwanger raakte was mijn cyclus gemiddeld 40 dagen. Hebben jullie tips op welke dag van mijn cyclus ik kan beginnen met ovulatietesten? Op dag 20? Dag 15? Dag 23? (ik weet het niet) Bedankt Veel liefs Divi
hoi Divi, omdat je cyclus zo van slag is geweest kan ik ook niet zeggen wanneer je moet gaan testen. Ik kan je geen garantie geven wanneer de ovulatie er zal zijn. Als je cyclus rond de 40 dagen was, is het het meest waarschijnlijk dat je ovulatie rond dag 24 zal zijn. Maar soms duurt de fase na de ovulatie ook wel wat langer of korter dan 14 dagen. Als je voldoede testen hebt en je wilt er erg graag voor gaan, dan zou ik vanaf dag 15 testen, eventueel om de dag. Maar ik verwacht dat je ovulatie er niet zal zijn voor dag 20. Mirjam
Hoi Mirjam, Hartstikke bedankt voor je antwoord. Vanaf morgen begin ik met de ovulatietesten. Ik ben zo benieuwd wanneer ik mijn ovulatie heb. Liefs Divi