hey dames.. nou ik ben lichtelijk misselijk in de ochtend, 2 dagen overtijd.. maar heb ook al 2 dagen beetje heldere slijm met soms heel klein beetje bloed bij het afvegen.. maar test is negatief natuurlijk.. weet het ff niet meer.. ongi ben ik dus niet echt, maar ook niet zwanger.. pfffff, als ik niet zwanger ben wil ik nu gewoon ongi zijn.. __________________
hey noena. in welke ronde zit je? ik zit in ronde 3, en ben week overtijd, hier ook negatieve test, en ook nog niet ongi. idd. het wachten is gewoon erg vervelend ( nog zacht uitgedrukt ) Sterkte met wachten meid, en alle andere meiden die ook dit lezen en moeten wachten. Groetjes layla
nou mijn 1e ronde pas.. ben 4 maanden geleden bevallen.. en mijn cyclus was dezelfde maand al weer netjes opgang.. aha ja ik weet, misschien denk je zo snel al een 2e weetje dat wachten is niet zo heel erg voor mij dan, maar wil weten waar ik aan toe ben.. xxxx liefs
hey noena. ik zal dan maar zeggen, geniet nog maar lekker van je baby, die nu 4 maand is. Ik hoor vaak dat mensen de tijd zo snel vinden gaan, voor je het weet is je baby al weer een puber. En idd, ik denk wel. zo nu al weer voor een 2e? maar dat is ieder zijn keus, en dat respecteer ik. Leuk dat je er weer voor gaat, is ook super spannende tijd. groetjes layla
hey hey ben net toch ongi geworden.. weetje wil ook een 2e er meteen achteraan, omdat ik hier voor 2 jaar bezig was om heba te krijgen, werd wel zwanger tussen door maar elke keer miskraam.. en ik vind het leuk als ze zo jong samen zijn, en dan alles samen ontdekken enzo.. en jij heb je al weer een test gedaan?? anders kan je ook om een bloed test vragen bij de dokter
hey noena. ja daar heb je dan ook wel gelijk in. pff 2 jaar wachten is ook erg lang hoor. ik hoop voor je dat het nu niet meer zo lang wachten is voor jou. nee ik heb alleen vanmorgen een test gedaan. ik ga nu gewoon wachten op mijn ongi. en als ik dat over een week nog niet ben, dan nog maar weer een keer een testje doen. groetjes layla