meiden ik zit in dubio, ik heb HET perfecte kaartje gevonden. geen standaardkaartje de vader van mijn ex zit erin verwerkt,hij leeft niet meer helaas. alleen nu staat de datum van geboorte aan de voorkant en lengte en gewicht aan de binnenkant. nu wilde ik de tijd er ook bij hebben maar staat zo raar omdat de datum aan de voorkant staat. zal ik dan de tijd toch boven of onder gewicht en cm plaatsen of de datum aan de voorkant eraf en aan de binnenkant zetten met de tijd erbij.ja het is niet spannend maar ik doe het kaartje even als bijlage erbij want dan snappen jullie het misschien beter. hmmm hij wilt dus niet toevoegen dus hoop dat jullie me zo snappen wat ik bedoel
of jullie moeten tips hebben mbt uploaden.het is nu een pdf maar kan hem niet anders opslaan dan wil die niet haha
alleen worden de namen veranderd in Rutger&Danielle ipv nu met 2 aparte achternamen,we zijn we nog niet officieel gescheiden maar om nu rutger en danielle verheul neer te zetten terwijl we in scheiding liggen vind ik ook zo vreemd
Ik zou de datum binnenin nogmaals vermelden, of de datum van de voorkant af halen. Mooie kleuren, echt sprekend!
dankjewel suus maar jij zou zowiezo de tijd er ook bij zetten? datum dubbel vind ik zelf iets teveel van t goede
Ik heb ook 2x de datum. Vind dat niet storend hoor. Vind het bij jou kaartje ook wel mooi staan dat in het klein op de voorkant de datum staat. (ik heb dat zelf ook gedaan). En binnen in heb ik gewoon nog een keer de datum. Ik heb een zinnetje Ik ben geboren op .... om... en weeg blablabla. Zie wel vaker kaartjes waar de datum ook op de voorkant staat.
Heel veel gyns of vk's meten de lengte van het kindje niet meer op, dus hou er rekening mee dat het misschien niet gemeten word Ik zou in de binnekant zeker nog de tijd en datum zetten, en ook jullie adres
Ik zou ook doen: Blablabla, onze zoon DION Geboren op 01-01-12 om 22.13 uur. Dion is 48 cm lang en weegt 3500 gram
Nee ik plaats mijn kaartje niet, hij is erg persoonlijk en wil echt dat niemand hem al kan tegen komen. Maar de voorkant heb ik ongeveer net als jou, plaatje, naam(dikgedrukt) en in kleine letters de datum eronder. Binnenkant ook links gedichtje en daar ook ons adres. Rechts nogmaals de naam maar dan volledig. En dan daaronder een zin met, Ik ben geboren op (datum) om (tijd). Ik ben (lengte) lang en weeg (gewicht).
ik zou de datum ook aan de binnenkant zetten zou ik zelf leuker vinden... en de tijd moet ook binnen onder gewicht en cm zelfde als datum..
als ik ook het adres erbij doet word het kaartje te vol en iedereen die een keertje krijg weet waar we wonen. ik heb nieuwe druk binnen maar als ik hem nog eens aanpas dan kost dat 5 euro
wat adres betreft: iedereen wist wel waar we woonden, maar niet iedereen had t complete adres met straatnummer en postcode zeg maar. ze konden naar ons toe rijden, maar hadden die gegevens niet allemaal paraat om een kaartje te sturen bv.
Ik zou wel het adres vermelden. Tuurlijk weten de meeste wel waar je woont. Maar heeft ook iedereen exact je adres? Wel zo leuk als ze je een kaartje kunnen sturen natuurlijk