Slapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DragonBerry, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ons meisje is nu 3 weken oud en als wij haar savonds na de voeding in haar bedje leggen wil ze niet gaan slapen....
    Overdag ligt ze wel gewoon met daglicht te slapen en wil en kan ze overal slapen....
    Nu is het wel zo dat als ik haar bij mij leg ze wel zo als een blok in slaap valt........
    Wat kan ik doen zodat ze wel na het voeden in haar bedje rustig gaat liggen en dan gaat slapen?

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Wachten en lekker bij je houden. 's avonds slapen de meeste kleine kindjes niet in hun bedje. Mijn meisje sliep sowieso de eerste tijd eigenlijk amper in haar bedje. Ik heb er toen ook wel eens een topic over geopend, het voelde sowieso niet goed om haar daar te leggen. Toen ik hoorde dat meer moeders dit hadden heb ik het helemaal los gelaten en haar heerlijk bij me gehouden. Soms gewoon lekker op mijn buik voor de tv, soms in de doek wanneer ik wat wilde doen. Maar poe, wat mis ik die tijd. Heerlijke knusse momentjes met mijn meisje en een heerlijk excuus om de hele avond niets te hoeven doen.

Ze gaan vanzelf ook 's avonds naar bedje toe.

3. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Niets. Ik bedoel het écht niet vervelend maar het zou me heel erg verbazen als jouw babytje wel in bed zou slapen 's avonds. Ontzettend veel jonge baby's willen 's avonds nergens anders zijn dan in de armen van hun mama (of papa). Dat kan zeker wel tot een maand of drie duren. Dus doe niet teveel moeite, neem je kind lekker bij je, zak onderuit op de bank en geniet ervan! Maak je vooral niet druk, dat helpt niets, worden zowel jij als je baby alleen maar verdrietig van. Ze is nog zo vreselijk klein!
    Wees niet bang dat je kind zo nooit leert om 's avonds zelf te slapen, dat komt echt vanzelf.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Eens met mn voorgangers :)

Lekker aan toegeven en lekker knuffelen met je kindje :D
    En geniet ervan!
    Over een paar maanden zal je het gaan missen!:(

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hier t zelfde! Ik laat haar lekker bij me liggen hoor als ze dit wil, ze is nog zo klein.. Ben al helemaal gelukkig als ik per nacht iig een blok "alleen" mag slapen(dus 2-3 uur), vinden mijn bekken namelijk wel errug fijn..;)

Deel Deze Pagina