Plaats het maar even onder babyuitzet, maar valt natuurlijk onder je eigen uitzet die je voor de kraamtijd nodig hebt. Waar kopen jullie leuke pyama's. Heb voor de winter altijd wel fatsoenlijke pyama's, maar mijn zomer pyama's zijn eigenlijk niet geschikt om mee te lopen als er kraamvisite komt. Ben in mei uitgerekend dus wil graag een stuk of 2 pyama's kopen. Kom alleen overal van die vreselijke ouderwetse gevallen tegen. Wat voor pyama's kopen jullie trouwens? Ik had me bedacht dat een nachthemd (draag ik normaal zomers) niet handig is want dan zit ik met borstvoeding geven in mijn onderbroek. Dus dacht dat ik weinig andere keuze had dan een pyamabroek met shirt.
Haha, ik heb hier ook flink naar gezocht. Uiteindelijk vond ik redelijke pyjamas bij de site Babybutt (vreselijke naam). Geen geweldige kwaliteit, maar voor een korte tijd okee en niet zo hopeloos ouderwets. Ik heb er een japon vandaan en een pyjama met een knoopvestje dat er los overheen kan.
Ik heb er een paar bij de Zeeman en Wibra gehaald. (verpakt, die hangdingen zijn vaak voor oma's hahah). Een nachthempje met spaghettbandjes, misschien voor de bavalling, en een met lange mauw, kan ik een witte huisbroek onder doen, nog een nachthemd met mauw bij de Henk ten hoor, voor 3 euro of zo, en een voedingspak van mama licious. Al is de kwaliteit vd laaste erg slecht, dus die spaar ik nu even.
Ik ben gewoon naar de V&D gegaan. Hebben ze erg veel keus. Idd wel iets met knoopjes kopen, anders heb je er nog niets aan.
ik ga altijd naar de honkemuller... hebben ze altijd leuke pyama's vind ik... Maar ik had als er bezoek kwam meestal gewoon een sportbroek met een leuk t-shirt of topje en vestje aan. Had dan gewoon een zwarte en grijze sportbroek 3/4 (was in de zomer)
Hema, zeeman of wibra daar koop ik ze meestal vaak had ik toen ik net bevallen was een bigshirt aan met een legging zit heeriljk!
Ik draag gewoonlijk nooit pyama's, vreselijk vind ik het. Maar bij (ik dacht) lingerievoortwee.nl heb ik toen een heel leuk 'huispak' gekocht wat geweldig zit. Je kan het zowel zwanger als niet zwanger aan. Zit heerlijk en ik zag er ook nog beetje leuk uit tijdens de eerste kraamdagen. In het ziekenhuis heb ik gewoon van die spaghettijurkjes gedragen, was bloedheet daar (en juni)
ik heb een shirtje en een broek bij de Primark vandaan. Moet eigenlijk nu nog een huispak hebben maar kan ook nog niet echt iets geschikts vinden...
ik had met mn dikke megabuik een overhemd van broerlief aan (die is 2x2 ongeveer...) en dat heb ik ook gedragen in t kraambed, knoopjes waren handig, hij was lang genoeg, en makkelijk uit te trekken bij t douchen (ks gehad)
Hier gewoon een sportbroek en een langer shirtje/hempje. Zou wel iets donkers/zwart aanraden. Mocht je bij bijv. borstvoeding per ongelijk gaan lekken, dan valt t niet zo op. Tijdens zkh opname nl een paar keer gezien. En een langer shirt/trui om de dikke kraamverbanden te verbloemen. Maar goed ms ben ik wel heel erg hierin. haha.
op bonaparte.nl hebben ze mooie huispakken en pyjama's. Niet geschikt voor de zwangere buik, maar wel voor erna
Ben van onze dochter ook in mei bevallen. Heb bij de zeeman toen een aantal pyjama's (oa van betty boop) gekocht. Met een 3 kwart broek erbij. Ook een aantal slaapshirts daarbij droeg ik dan gewoon een (positie)joggingbroek
Ontvang je dan de kraamvisite in je pyjama? Haha ik dacht gewoon na de bevalling weer mijn kleding aan te doen als het dag is..Kan dat niet dan? Snap dat je een lekker zittende broek en shirt wil, maar dat hoeft toch geen pyjama te zijn? Heb nooooit fatsoenlijke pyjamas, ik slaap in oude shirts van mijn man. Heb me wel bedacht dat ik voor mezelf voor tijdens de bevalling wel een bigshirt mag aanschaffen. In elk geval voor het begin van de bevalling zeg maar een beetje fatsoenlijk erin te gaan gevoelsmatig.
Oh en de meeste vrouwen waar ik op kraamvisite geweest ben, zaten gewoon beneden aangekleed op de bank, ms heb ik een verkeerd referentie kadertje?
Ik had helemaal nog geen behoefte om me uitgebreid aan te kleden de eerste dagen. Hup pyjama aan een weer lekker relaxen ( en voeden en voeden en voeden en...)
Hier droeg ik een joggingbroek met nachthemd de eerste dag. Daarna met een t-shirt/longsleeve. Hier veel in bed doorgebracht doordat ik amper kon lopen, staan en zitten.
Ik heb vorige week bij de hema een pyama gekocht bestaande uit een lange broek en een nachthemd met korte mouw met drukknoopjes tot net onder je borsten.. dus ook makkelijk met borstvoeding. Ziet er netjes uit en zit ook nog eens heerlijk. Kijk maar eens op de site, daar staan ze ook op.
Ukoldaatje: Ik heb bij de eerste ook weinig tijd in bed doorgebracht, maar had toch niet veel zin om me iedere dag helemaal aan te kleden. Ook omdat je 's middags zeker wel een tijdje naar bed gaat, de eerste dagen had ik geen zin om me dan weer om te kleden en met gewone kleren in bed gaan liggen vond ik ook niet fijn.