Ik verkoop mijn ontzettend fijne kinderwagen omdat ons zoontje maar vooral papa het niet prettig vindt dat de kleine man hier in gaat liggen/zitten. Het is een limited edition baby roze roze uitvoering echt lederen handvat luchtbanden Dubbel zwenkwiel Het zitje kan zowel naar je toe als van je af geplaatst worden Het zwenkwiel is vast te zetten Hij loopt op iedere ondergrond heerlijk: bos, stad, keien, grind, gladde natte tegels etc..Ze is heerlijk wendbaar, ook in een super smalle winkel Hij is heel stabiel Het wiegje is nooit gebruikt, ik gebruikte de draagdoek, het matrasje is dan ook brandschoon! Voor maar 1 kindje heel weinig gebruikt. Eigenlijk is hij maar zelden gebruikt ivm de draagdoek en verder vervoer met de auto Er kan een maxi cosi op maar de adapter hou ik zelf ivm de komst van een zoontje. Ze zijn bij iedere babywinkel te verkrijgen. De bekleding is brandschoon, er zitten geen vlekken of verkleuringen op Omdat Mutsy een heerlijke wagen is heb ik een nieuwe aangeschaft alleen dan in het bruin. Meer foto's per mail. Komt u gerust eens vrijblijvend kijken!