Arg ik kom er niet uit. Mijn kleine meisje is nu 15 maanden en ze klimt uit haar ledikantje. Ze loopt ook al overigens. Nu hebben we er een paar spijlen uit gehaald zodat ze er in en uit kan zonder gevaarlijke capriolen. Maar dat vind ze niks. Ze wil nog steeds over de rand klimmen. Nu is het zo dat mijn oudste meisje deze week een groot bed krijgt en dus uit haar oude peuterbedje gaat. Deze zou nu kunnen doorschuiven naar mijn jongste. Maar ik heb er zon buikpijn van! Ik kan als het even meezit vanmiddag nog een bedhekje ophalen via MP. Maar het is zon ontzettende klauteraar, ik ben bang dat ze nu aan alle kanten over het bed heen gaat klimmen. Wat zouden jullie doen? Ik vind het nog zon kleintje met 15 maanden!
wou je nog even mijn bedje laten zien.. gevonden op mp misschien staat er nog zoiets op dit even gekopied uit ander berichtje kleine grote man klimt uit zijn ledikantje dus toe aan een ander bedje ik vind deze super handig want hij kan er niet zo makkelijk uitrollen mocht hij gaan woelen en als hij er wel uit wil klimmen vald hij niet zon eind naar beneden
Hier ook een klimmertje, ze ligt nu in een peuterbedje. Ik heb bedplankjes van ikea aangeschaft, ze rolt er niet uit en langs de achterkant kan ze er gewoon af. Ze is nog nooit over het plankje geklommen..
O die is ook wel erg leuk! Ik ga zometeen het bedhekje ophalen, en vannacht maar even proberen dan... Mn oudste slaapt op het moment toch in haar tent op een ander matras (zucht haha) Is eigenlijk ook de enige mogelijkheid. Beter als gissen toch? Ze heeft er net ook even in geslapen, en wonderbaarlijk was ze er toch wel van onder de indruk want ze bleef netjes zitten midden op het bed en was me aan het roepen.
Hier is onze man al iets ouder, en we hebben toevallig afgelopen weekend een tienerbed voor hem besteld. tienerbed zul je wel denken haha,dat dacht ik ook toen de medwerkster dat zei.. We waren ook op zoek naar een peuterbedje,omdat de kleine straks Lorenzo's kamertje krijgt. Toen zei ze, mag ik je een advies geven? Ja altijd, denk dat t beter is om gelijk een tienerbed te kopen,anders sta je over 2,3 jaar weer hier. En met zo'n bed kun je wel zeker 10 jr vooruit. Dusja, stonden we daar ,volop keus natuurlijk..pff... afijn..toen zagen we ineens een heel superleuk Boot Piraten bed staan,van zacht gestofferd leer,echt supercool. Zit een inhammetje in om in/uit t stappen maar ook een verhogingaan de koppkant, zodat je het idee hebt dat ie toch 'veilig' ligt. Hij zal er heus wel een keer uitvallen..maar ja,das een kwestie van even wennen. Je kunt evt gewoon op google zoeken: bootpiratenbed. dan krijg je als het goed is de site met foto. Kan niet wachten om zn kamertje op t knappen. En we kunnen altijd nog later dat bed naar de 2e doen want dat word ook een jongen, dus das lekker makkelijk... zijn we toch mooi een hele tijd voorzien.
Ik heb exact hetzelfde bedje gekocht via marktplaats. Mijn zoontje is afgelopen weekend voor het eerst uit zijn bedje geklommen. Hij is 16 maanden overigens. Eigenlijk wilde ik wachten totdat hij naar zijn nieuwe kamer ging als de baby komt, maar ga hem eerder gebruiken. Ik ben blij dat hij je goed bevalt. Had er een beetje angst om.
Gut, kan me jullie dilemma's helemaal voorstellen! Ons meisje is ook zo'n raus-kabouter, maar gelukkig klimt ze nog niet uit haar ledikant! Ook niet op vakantie, waar de bodem te hoog stond en niet lager kon. We hadden haar helemaal ingebouwd met matrassen en kussen, en heb veel angst gehad, maar ze heeft het gewoon nog niet door geloof ik. En de slaapzak helpt ook niet met klimmen natuurlijk. Slapen jullie kindjes ook in een slaapzak? Ze woelt wel veel en stoot zichzelf wakker, dus ik overweeg best wel vaak om haar vast in een groter bedje te doen.
Hier hielp de slaapzak niet tegen het klimmen, mevrouw stondmet slaapzak en al langs ons bed... Onze dochter slaapt een stuk rustiger in groot bed..