We hebben deze week een koelstra travelsleeper gekocht. Is het nodig zo'n opvouwbaar matras erbij te kopen? Het zal vaak bij ons gaan om een avondje weg naar vrienden en dat we dan het bedje meenemen. Is dat zo voldoende of is zo'n matrasje toch wel veel beter ???
Zo'n matrasje vind ik wel handig. Dat andere matje dat erbij zit is vrij hard en dun. Dus ik raad hem wel aan.
Dat ding wat erbij zit is echt heel dun. Ik ga dat echt geen matrasje noemen.. Dus ik zou zeker zo'n vouwmatrasje meenemen.
Datgene wat er bij zit is meer een bedbodem dan een matras. Ik zou dus zeker een matrasje erbij kopen.
of een echte matras of een vouwmatras, niet op dat bodempje. Tenminste ik zou mijn kinderen daar nooit op laten slapen.
Het schijnt prima te kunnen omdat de ukkies zelf nog niet veelwegen dus weinig 'weerstand' maar ook gebruik nog een apart vouwmatrasje erbij. Het typische is wel als je op vakantie gaat en een hotelkamer boekt met extra babybed, je vaak een campingbedje zonder een normaal of opvouwbaar matrasje erin krijgt, dus dan wel alleen met de bodem...
Dat dunne ding dat bij campingbedjes zit is voor als je hem als box (op de camping oid) gebruikt zeiden ze bij ons in de winkel waar we hem kochten. Dat is niet om op te slapen dus. Daarvoor heb je een apart matrasje nodig.
Dat ding is inderdaad meer een bedbodem: keihard. Ik zou dus minstens een vouwmatrasje erbij nemen. Wij hebben er een gewoon matrasje bij.
Het standaard matrasje is nog net geen beton . Ik vind dat echt de bodem van het bedje voor de stevigheid maar vind het nogal zielig om haar daar op te laten slapen. Zo'n opvouwbaar matrasje voor erbij is ideaal en gebruiken we hier altijd.