Phil en teds ervaringen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Iman, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ja de titel zegt het eigenlijk al wie heeft er 1 en wat zijn de ervaringen ermee....

Het zit namelijk zo:

Toen ik zwanger was van Firdaous hebben we de Quinny Buzz gekocht hele mooie wagen hoor en rijdt vrij makkelijk alleen ik mis echt de ruimte voor de boodschappen... inmiddels is mijn zoontje Ameen geboren en hebben we een duowagen.. weet even het merk niet maar een soort topmark duowagen. Alleen nu is het probleem.. Ameen is best een grote baby en normaal zou de baby dus in het achterzitje moeten liggen maar dat past nu dus al niet meer... zijn beentjes zitten echt niet prettig en worden een beetje naar onderen geduwd en hij is nog te klein om te zitten. Ik had al eerder eens nagedacht over een wagen van phils en teds maar zag ze eigenlijk heel weinig en waren toen nog vrij duur. Het lijkt me een ideale wagen en hij is ook nog te gebruiken als Firdaous lopend mee gaat, dan haal je gewoon het achterste zitje eraf...

Maar nu wil ik dus weten is het in werkelijkheid ook echt wel zo makkelijk en weet iemand misschien waar ik er een voor een redelijke prijs kan kopen?

groetjes Iman

Ik zal een foto in mn album zetten.

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Je kunt hem het goedkoopst via een webwinkel in Engeland kopen en op laten sturen, zeker als je de duowagen wilt hebben (incl. achterzitje bedoel ik). Hij is dan sowieso een paar honderd euro goedkoper en is er dan ook nog eens een stuk sneller wanneer je hem in Nederland bestelt. Deze week kwam ik hem ook als tijdelijke aanbieding tegen op een nederlandse website, maar ik ben het adres vergeten toe te voegen, dus dat heb ik helaas niet meer...

Wij willen de wagen in ieder geval ook kopen. Zelf hebben we er dus nog geen ervaring mee, maar vrienden van ons hebben hem en die zijn er erg enthousiast over. Het is vooral een erg praktische wagen, waarmee je alle kanten op kunt.

3. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Bedankt voor je reactie welke engelse website is dat? en misschien kan je in je computergeschiedenis kijken of die nlse site er tussen staat?! :):)

Dus toch wel een goede ervaring.. ik zag hem laatst in het winkelcentrum en het leek me heel handig..;)

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    mijn vriendin maakt er al drie jaar met veel plezier gebruik van met haar twee kids en in juni mag ik die van haar gaan overnemen! Ik vind het een makkelijke wagen waar je ook lekker het bos mee in kunt. En hij is ook goed stabiel, dus dat komt vast goed.
    tweedehands staan ze regelmatig op marktplaats dus wellicht is dat ook een optie.

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb mijn laptop doorgezocht, maar volgens mij staat het op die van mijn man. Ik zal het vanavond even vragen aan hem en het dan naar je doormailen (hij is ook degene die wat de wagen betreft het uitzoekwerk heeft gedaan: blijkbaar toch een soort 'mannen-iets' :rolleyes: , want verder vertrouwt hij blindelings op mijn kostenplaatjes). We hebben nu alleen nog maar het babynestje voor erin, maar alleen daarmee ben ik al superblij!

Het is natuurlijk geen goedkope wagen, maar volgens mij is een goede kinderwagen, die past bij je gebruikswensen een goede investering. Je moet wel nagaan wat je precies met je kinderwagen wil. Op een Engelse site las ik ook een 'revieuw' van iemand die hem helemaal niks vond, maar dat lag vooral aan de verwachtingen van de persoon in kwestie (met twee kinderen zou er te weinig boodschappenruimte over zijn, het achterste kind kijkt tegen de voorste aan (maar volgens mij kan hij best zijn hoofd wel draaien), het is 'onhygienisch' dat het achterste kind met zijn voeten in het boodschappengedeelte zit en luchtbanden zijn wel heel onpraktisch, want die kunnen lek raken en een dagje wandelen met reservebanden bij je is niet gezellig). Als je de wagen vooral voor je kinderen wilt gebruiken en op zoek bent naar een wagen waarmee je ook comfortabel in het bos kan wandelen is hij echter ideaal. Er is nog een andere wagen die even compact is, maar die heeft van die kleine, kunstof wielen en dat is gewoon niet handig als je op andere ondergrond dan de stoep wilt rijden: grote luchtbanden zijn dan gewoon het fijnst (en die rij je heus niet zomaar lek).

6. lbaarsma

lbaarsma Nieuw lid

24 jan 2008
    1
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemiddag,

Ik ben eigenlijk ook zeer nieuwsgierig naar de website van de engelse online winkel van de Phil en Ted, want wij zitten er ook over te denken om er een te kopen.

Vriendelijke groeten,

Liselot Baarsma

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

http://www.practicalpushchairs.co.uk/

De verzendkosten zijn 55 pond. Er zijn nog wel meer websites waar je ze kunt bestellen, maar wij doen het hier. Het is voor ons een stuk voordeliger, vooral omdat we ook een aantal assecoires en bijvoorbeeld het autostoeltje van Phil&Teds meebestellen.

8. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    domme vraag misscien maar hoeveel is de duowagen omgerekend?

en welke heb jij genomen?

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  10. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ohh das mooi ff kijke

11. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    omgerekend bespaar je zo'n 200 euro alleen je moet wel een visa kaart hebben pffff...

12. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wij willen de sportwagen (in appeltjesgroen) in de duo-versie, met daarbij het autostoeltje, het onderstel voor een wipstoeltje en nog wat assecoires. Voor ons scheelt dat wel een paar honderd euro. We hebben zelf een creditcard... geen idee of je ook zonder kan bestellen. Niet dus, blijkbaar :( Ik heb ook ergens op een Nederlandse site een aanbieding gezien, van een blauwe wagen... Ik zal nog eens even zoeken voor je.

13. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Ik heb net ff zitten rekenen, wij willen een " sportduo" met babynestje. Dat zou in NL iets van 700 euro kosten toch? In engeland is het 615.. scheelt wel iets, maar niet veel. Ik denk dat ik toch maar voor de marco sky buggy ga en na 6 maanden het meerijplankje op mijn "oude" Quinny doe. Daar zijn we namelijk heel blij mee...

Groetjes Jessica

14. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ziet er best leuk uit die marco sky ff gegoogled maare waarom na 6 maanden een meerijplankje? wordt het gewicht dan te zwaar voor de buggy of is dan je oudste groot genoeg?

15. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ik heb ze gemaild en ik zou ook vooruit mogen betalen... nu komt mn man thuis met het idee van een weer een andere... pfff

16. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,

Na 6 maanden kan de baby in de Quinny zitten en is Quinten groot genoeg voor het plankje (hoop ik). Mees kan gewoon meelopen uiteraard...

Groetjes Jessica

17. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Nou het is uiteindelijk een mutsy geworden.. met een duoseat erbij en ook meteen zo'n meerijplankje aangeschaft! De mutsy urban rider is eigenlijk een enkele wagen maar als je het zitje eraf haalt kan je die vervangen door een zitje waar twee stoeltjes op zitten (de achterste kan in 3 standen) Ik ben er echt superblij mee! Als je nieuwsgierig bent moet je maar eens googelen!

Als Firdaous gaat lopen kan ik het plankje ervoor doen en Ameen laten zitten/liggen! En ook als enkele wagen is hij super! Ook heb ik twee luchtbanden voor de voorkant en ook twee kleine wieltjes (zoals een bugaboo)

Deel Deze Pagina