Hallo, Wij willen deze week naar de Prenatal in Amersfoort omdat dit volgens mij de grootste en net nieuw is...en voor ons nog aardig in de buurt.Maar wie is er al geweest en wat vond je er van? Liefs!
Wij zijn er een paar weekjes terug geweest. Het gebouw is super groot dus daardoor verwachtte ik ook een enorme winkel, maar dit viel erg tegen. De prenatal winkel was helemaal niet zo groot. Verder wel gewoon een mooie winkel met wel een leuke lunchroom erbij!
Wij zijn net een week na de opening geweest en vonden het tien keer niks.... Althans... ze adverteren alsof het een geweldig grote megawinkel is. En dat was echt niet zo. Op zich wel veel spulletjes maar wij wilden echt kinderwagens vergelijken enzo en ze hadden er maar een paar. Wij zijn toen naar Babypark in Kesteren gereden en dat was zeer de moeite waard!
Ik ben er ongeveer 3 weken na de opening geweest, ik vond het ook tegenvallen. Zoals al eerder hier staat groot pand met een naar verhouding kleine winkel. Ik zou voor veel keus ook bij babypark in kesteren gaan kijken.
Ah oke,jammer!Wij gaan toch wel even een kijkje nemen .Wij hebben de grote spullen al het is meer de wat kleinere spullen zoals;babyfoon,mandjes,luier emmer,kleding hangers,etc..
Ik vond het ook tegenvallen....ook het kleine spul zeg maar...dan kun je beter naar de prenatal in breda gaan!!!
Ik vond de winkel erg tegenvallen!! Ik dacht ook dat het een enorme winkel zou zijn omdat het gebouw zo groot is.. Maar de winkel is niet groot!
ik woon er om de hoek en zou als ik jou was doorrijden naar Utrecht, babydump e.d. heeft veel meer keus in accesoires! ik moet wel zeggen dat ze heel veel keus in kleertjes hebben!Grote collectie!
Woon er vlak bij en ben er dus ook een paar x geweest, maar na de eerste keer was al duidelijk dat ik er alleen voor kleertjes en speeltjes naar terug ga. De rest valt vies tegen! Er is helemaal niet veel keus. dus ik raad je aan om naar een andere babyspeciaal zaak te gaan als een babydump, babypark, gardo ofzoiets en anders inderdaad de hema! een keertje kijken kan je natuurlijk altijd doen, maar houd er rekening mee dat je waarschijn lijk niet echt kan slagen wat betreft spulletjes kopen(of ze moeten precies de dingen en kleuren hebben die je nodig hebt natuurlijk).
ik vond het ook erg tegenvallen, zo mega als het doet overkomen is het niet ik zou zelf ontzettend balen als ik er een eind voor zou heb ben gereden ook met kleine spulletjes hebben ze veel minder keus als bijv. de babydump (let wel op of je naar een grote of kleine winkel gaat) babypark zaanstad was ik zaterdag en daar is echt megaveel keus. Overigens heb ik bij prenatal nog niets ontdekt dat niet duurder is als in andere babyzaken!