Zoals de titel zegt! Onze baby wordt waarschijnlijk begin juni geboren. Wat voor deken kan ik dan het best nemen? Is met flanel te warm? Ik wil eigenlijk een witte met zwarte stipjes dus als iemand nog een tip heeft
Ik heb gewoon een dikkere katoenen, zeker als je kind kleertjes aan heeft zou dat goed moeten zijn. Als het te warm is haal je m weg of doe je kleertjes uit
Ik heb de Koeka met flanel, vind ze fijn dun en de TOG-rating is ook niet hoog dus perfect voor de warmere maanden...
Hmm oke.. Ik vind het zo lastig er is zo veel keus! Ik had er een met een leuk motiefje gezien alleen die is gevoerd met flanel dus ik betwijfel of dat niet te warm is.. Hij ziet er verder wel dun uit.. Wat denken jullie?
Het verschilt ook zo per kindje, mijn dochter werd in augustus geboren, was echt nog warm, maar ze lag nog heel lang onder een dubbele deken, met laken, pyjama, mutsje op en twee kruiken in bed...
Wij verwachten ook onze baby in juni Vind dit ook lastog Maar heb me laten vertelen in de winkel dat het niet met het weer te maken heeft in begin maar. Met je baby zelf hoe die zich warm kan houden Ik denk dat ik gewoon zo dun mogelijk dekentje koop en lakentje en dan laat ik de kraamzorg beslissen hoe of wat
ooh sorry zie nu dat je vraag gebasserd is op kraamweek. dan zal ik idd wel een dekentje doen. ik heb nu zelf de jolein duo deken. kan je laagje afhalen. ook erg handig. en dan een sloopje eromheen ipv lakentje. verder mochten wij ons zoontje van kraamzorg nooit teveel dagen te warm houden. het moest zichzelf leren warm houden. dus overdag was het proberen zonder mutje en zonder kruikje. en snachts kruikje. en zodra het kindje zelf warm kon houden geen omslagdoek mutje of wat dan ook. zo bouwde het zelf weerstand op
Hee dat is toevallig zwangere vrouw!! Die wilde ik dus gaan bestellen! Maar vroeg me dus af of die niet te warm zijn.. En de maat is kleiner dan een standaard deken maar zal toch wel kunnen voor standaard ledikant 120 x 60?