We zijn zo langzaamaan eens aan het kijken voor een kamertje maar kwamen er achter dat een nieuw kamertje het sowieso niet gaat worden, wat een belachelijke prijzen!! Nu zat ik eens op Marktplaats te snuffelen maar soms vind ik de prijzen tot nu toe ook best tegenvallen... Voor bijv. een kamer van 4 jaar oud ga ik ook echt geen 400 euro betalen.. Nu vroeg ik mij af; wie van jullie heeft op een super leuke en betaalbare manier de babykamer ingericht? Heb je bijv. verschillende (2dehands) meubels bij elkaar gezocht? Of heb je iets 2dehands gekocht en daarna geverfd bijvoorbeeld? Ben heel erg benieuwd! En met foto's zou helemaal super zijn! Alvast bedankt!
Er zijn wel degelijk nieuwe meubeltjes te koop voor max. 500 euro hoor! Babypark heeft wat budget kamertjes, Burgerhout heeft er wat. En niet eens lelijk hoor Weet ook niet echt wat je smaak is, wil je wit, wil je hout? En Ikea heeft ook leuke meubeltjes, soms moet je even out of the box denken, en bijvoorbeeld een dressoir of ladekastje gebruiken als commode. Wij hebben meubels van iemand over genomen, waarvan we nu zien dat ie totaaaaal niet bij ons of het kamertje past. Staat nu te koop (mocht je de advertentie willen zien, laat het dan even weten), en dan willen we een goedkoop kamertje van babypark o.i.d. halen
commode, kast en bedje van de ikea, (commode is later als kast te gebruiken)we gebruiken het nu voor de 2e en is pima, en niet echt duur!en verder kun je het met accesoires zo duur maken als je zelf wilt.
Wij hebben het complete kamertje bij Ikea gekocht, die van geloogd grenen. Bevalt goed en was niet belachelijk duur. Nu voor de tienerkamer van mijn zoon hebben we bij babypark een showmodel kamertje gekocht. Scheelt ook weer een paar honderd euro
2e hands via via...was precies onze smaak voor 200 euro...met box, 6 dozen kleertje, 10 avent flessen, borstkolf automatisch en handmatig. We hebben verder gewoon leuke kleur muur en mooi schilderij...thats it...kleine meis is er alleen als ze slaapt en dan heeft ze haar ogen dicht hahaha
Commode: 17,50 bij de kringloop + verf wieg + matras en beddengoed: 50,- + verf ledikant hadden we wel nieuw en was het duurst: 200,- Een kast hadden we niet nodig, want die was ingebouwd in de kamer. Eigenlijk hebben we heel veel tweedehands gekocht, zeker de dingen die niet echt aan slijtage onderhevig zijn vond ik allemaal op marktplaats. Sommige mensen vinden dat vies, maar met een goed sopje krijgt niemand er wat van hoor. tummytub, 2,50 badje 2,- badstandaard 10,- maxicosi 80,- In het kamertje zelf hebben we alleen gesausd en twee panelen van piepschuim met PIP-behang beplakt.
Wij hebben een kamertje gekocht bij de babydump hij was 500 euro. De gordijnen,hemeltje schilderijen en bekleding van de mandjes is door me schoonmoeder gemaakt. Ik was 112 euro kwijt aan stof. Mandjes 10 euro en de basisklamboe was 15 euro bij de leen bakker. En aan verf waren we 60 euro kwijt. Oja we hebben wel een nieuwe vloer moeten leggen die was 200 euro. Dus alles bij elkaar waren we voor het kamertje z,n 900 euro kwijt. Niet erg veel toch. Het kan vast veel goedkoper maar ik wou wel alles nieuw hebben
Wij waren bij ikea ongeveer 400 euro kwijt voor alles en 40 euro voor een complete badset bij baby dump. Kinderwagen van marktplaats.
Ik heb ook spullen 2dehands gekocht via marktplaats. -maxi-cosi met wieg en wandelwagen (quinny freestyle) met alle bijbehoren zoals zonnekap, voetenzaqk, muskitonet, regenhoes) 150 euro -commode, ledikant, kledingkast, matras, hemeltje in zeeeer goede staat en geen enkel mankement voor 100 euro Kleding, speelgoed, wipper, speelkleed, beddengoed etc hebben we wel allemaal nieuw gekocht en badspullen, bad met standaard etc. T meeste wel gekregen tijdens een babyshower. Onze kleine heeft helaas geen eigen slaapkamer( we hebben maar 1 slaapkamer) dus de belangrijkste spullen waren wij met 250 euro al klaar Op marktplaats is t goed snuffelen/zoeken/kijken. Ik zag idd ook vaak dure dingen 2dehands, maar je komt ook vaak dingen tegen die er erg goed uitzien en spotgoedkoop worden aangeboden! succes!
Wij gaan bij de Ikea een kamertje kopen. De commode, het bedje en de garderobekast van de Leksvik serie. Mooi en betaalbaar. Vorige week hebben we een kinderwagen gekocht bij de babydump, helemaal compleet voor 399,--. We hebben de Mutsy Transporter.
Inderdaad goed blijven opletten op marktplaats. Zo heb ik nu zelf traphekjes gekocht via marktplaats, maar daar wordt ook nog gerust 25 euro voor gevraagd! Gelukkig heb ik nu een traphekje voor 10 euro en één voor 7,5 euro - die van 7,5 heb ik dus meerdere advertenties gezien met het zelfde hekje voor 20 en 25 .. mazzel dus. Voor ons kamertje hebben we 150 euro betaald. Commode + 3 standen bedje. Van vrij zware kwaliteit. De commode was amper te tillen met z'n 2en (ik zie nu al op tegen de verhuizing volgende maand) . We hadden een inbouwkast, dus een kast verder niet nodig. Gezien de kwaliteit vond ik het een prima prijs. Maar er is zoveel verschil.. Ook qua wagens... er wordt zo 250 euro gevraagd voor een 2e hands wagen! Dan koop ik liever een nieuwe van de oude collectie (daar is het nu weer tijd voor) voor 400... maar oke... hier dus ook 2e hands kamertje, maar helaas ook geen foto nu. Kon zo snel op marktplaats het kamertje ook niet vinden.
Ik was 20 euro kwijt voor het ledikant en de commode en kast kostte me een grote bos bloemen Ik moet zo werken maar zal vanaond even foto's plaatsen!
Wij zijn ook naar de Ikea gegaan en daar hebben we de Leksvik kamer gekocht. Wij hebben hem vrij compleet gehaald maar in principe ben je met een ledikant en commode al een heel eind.
Wij hebben een bedje van het budget park van het babypark koste 74 euro (nieuw in doos) Verder de kast en de commode heeft mijn schoonvader gemaakt dat was aan materiaal 300 euro wat klein materiaal er bij en voor 400 euro een nieuw kamertje daar komt dan nog wel een matrasje bij. Maar bij het babypark in enter hebben ze al hele leuke kamertjes voor 400 euro deze staan in het budget park of zijn overjarig
Jeetje wat zijn jullie goed bezig! Echt superleuk om te lezen en zien, steek hier echt wat van op, bedankt!
onze babykamer heeft 150 euro gekost. we hebben alles overgenomen van de overburen van mijn ouders, en één kast hebben we gekregen en zelf geverfd. bij de 150 euro zaten ook dingen als een mooi speelkleed en een flessenwarmer. de kinderwagen hebben we voor 50 euro van marktplaats.
wij hebben ons kamertje op marktplaats gekocht voor 200 euro.dus de commode, bedje, twee kasten en plankje boven de commode. ook de hemel komt van marktplaats.de lamp hebben we in de opruiming op de kop getikt. alles bij elkaar incl klein spul en verf waren wij rond de 350 euro kwijt.