Chicco liteway of maclaren quest

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ineke1983, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi!
    wij zijn op zoek naar een leuke buggy voor op uitstap of vakantie naar zuid-frankrijk.
    we hebben een quinny buzz wandelwagen maar die neemt teveel plaats in voor op vakantie en de quinny zapp maar die kan niet platter (1stand) deze mag dus weg.
    Iemand ervaring met de liteway of quest?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is eigenlijk appels met peren vergelijken.Maclaren is kwalitatief beter en ook een stuk duurder (240 euro en de liteway rond de 100 euro)

Wij hebben een mutsy easyrider, prima buggy voor "erbij", kostte 89 euro..

3. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb de quest. Die bevalt echt GOED. Rijdt heerlijk, makkelijk inklapbaar, lichtgewicht, verstelbare rugleuning etc. Ik ben er erg blij mee. Maar goed, daar betaal je dan ook voor. Enige puntje van kritiek is dat het kliksysteem heel stroef gaat in het begin. Wordt nu wel beter (en ze doen dat zo zodat de kindjes het zelf niet kunnen losmaken maar ze hebben wel wat overdreven).

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook de maclaren en is al voor 2 kindjes gebruikt en de 3e gaat er straks ook in en is nog in prima staat!!

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Precies dit dus!! Maar krijg het rechterriempje ook zo moeilijk los, dit wordt dus wel beter?

6. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik had de chicco liteway aangeschaft voor onze vakantie naar turkije en ben er zeer tevreden over. De wagen reed soepel over de hobbels en de hoge stoepranden waren geen probleem. Daarnaast is de wagen vrij licht en toch heel stevig. Je pasgeboren kindje kan er ook in (onze dochter was 1,5 jaar bij aanschaf).
    Het verstellen van de wagen naar de verschillende standen is vrij eenvoudig en je kindje ligt dus ook vrij plat. In het begin stoeide ik een beetje met de riempjes, maar dat is mijn eigen schuld omdat ik de gebruiksaanwijzing niet had gelezen (de riempjes waren ingesteld voor een pasgeboren baby).

Wij hebben zelf een bugaboo en vond deze wagen wel prettig voor erbij. Helemaal wanneer ik alleen op pad ging en gebruik maakte van het openbaar vervoer. suc6

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik heb de Maclaren Qeust van mijn nicht gekregen.
    Zij heeft hem voor haar 2 zonen gebruikt en nu ik voor mn dochter. Top buggy! Zelfs nadat hij erg veel is gebruikt nog. Alleen is hij rood, zwart & wit en is de zonnekap (rood) wat verschenen. Maar dat voorkom je niet! Ik ben er heel blij mee.

Deel Deze Pagina