goedkope hydrofiele luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nathalie2012, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Mijn moeder gebruikte de hydrofiele luiers later als schoonmaakdoeken. Nu moeten we de eerste kleine nog krijgen maar toch lijkt het me handig om nu al hydrofiele luiers te gebruiken om mee schoon te maken in huis. Maar ik wil hiervoor niet dezelfde gebruiken als voor onze kleine meid ivm hygiène en vlekken.

Wie weet waar je goedkope (witte) hydrofiele luiers kan kopen?

2. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Marktplaats?

En anders het huismerk van Prenatal, Babydump of Etos.

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
  4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Bij de Hema kosten ze iets van 7€ per 6 stuks... Redelijk betaalbaar, volgens mij goedkoper als een theedoek ;)

5. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Dan is Jysk goedkoper, 12 voor 10 euro ofzo. En ikea heeft ze per 3 voor 2,99.

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Zeeman. :)
    Ze liggen in een soort rol met papieren band eromheen volgensmij, vaak onder de bakken op de grond.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Maar even wat anders: Het lijkt mij niet handig om nu luiers te kopen om mee schoon te maken ( Want microvezel doekjes kosten ook niet veel en werken ook prima! ) en dan straks hydrofiels om je kindje te verzorgen. Hoe ga je dan straks de luiers waar je de wc mee poets, en die waar je je pasgeboren kindje mee afdroogt na het badderen uit elkaar houden?

8. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Wibra verkopen ook hydrofiele luiers

9. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Euhm; witte voor schoonmaken, gekleurde voor baby? Met print voor baby, zonder print voor schoonmaken...

Maar on topic. Hema heeft witte doeken. Ik ken alleen de gekleurden, maar die vind ik veeeeel fijner dan de doeken van prenatal, babydump en wibra. Dus als dat met de witten ook zo is, zou ik voor hema gaan.

10. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Dit zat ik me ook al af te vragen...
    We willen eigenlijk ook witte voor de kleine meid, mooi neutraal voor als we nog voor een 2e gaan en dat wordt een jongen...
    Gekleurde om schoon mee te maken lijkt me ook niet zo praktisch, die witte laten zien hoe vuil iets is ;)

Dus ja weet het ook even niet, misschien toch andere doekjes zoeken om mee schoon te maken....

11. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik liep er vandaag nog maar ik zag alleen die badstof spuugdoekjes liggen :(

12. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik snap niet goed warom je met hydrofieldoeken schoon wil maken.
    dat zijn toch hartikke grote lappen? lijkt mij niet prettig hihi.
    maar goed ieder zijn ding;)

bij babydump had ik ze laats in de aanbieding 6 voor 1,50. normaal 6 voor 2,50. zijn de basic hydrofieldoeken.

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk dat 't meestal andersom is; eer je uit de luiers/babies bent, zijn je hydrofiels nog niet versleten. En gebruiken veel moeders ze dus in huis. Maar andersom lijkt me minder logisch; ik zou zelf eerder poetsdoeken kopen als hydrofiele.

14. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Gewoon poetsdoeken zijn toch veel makkelijker en goedkoper?!

15. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Dit dus! Mijn moeder gebruikte ze nog jaren kan ik me herinneren!!!

16. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Mijn moeder gebruikte ze voor de badkamer muren bijvoorbeeld. En dan wel een aantal keer dubbelgevouwen. Heb je een lekkere stevige lap waar je goed kracht op kunt zetten.

Maar misschien moet ik het idee maar van me afzetten. Wij krijgen volgende week ons nieuwbouw huis en ik dacht dat het handig was om met hydrofiele doeken de badkamer en wc tegels te doen. Maar misschien kan ik beter bij Action goedkoop een stapeltje (microvezel) schoonmaak doekjes halen...

17. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    6 stuks voor 1,50? Ik zie de normale prijs 6 voor 7,95 staan?

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moet zeggen dat ik ze wel beter vocht op vind nemen dan goedkope microvezeldoekjes. Babydump had ze vorige maand in de aanbieding 12 voor 11 euro ofzo maar nu niet meer.
    Ik gebruikte voordat ik afgedankte hydrofielen in huis had, oude theedoeken en dat werkte net zo goed, zijn alleen vaak wat dikker. Maar nemen dus ook goed vocht op en kun je goed de muren van de badkamer mee oppoetsen. Vaak hebben mensen die nog wel liggen.
    Ik gebruik alleen afgedankte hydrofielen voor het ramen zemen en de badkamer, dus ipv zeem en die zitten dusdanig onder de zwarte strepen van m'n raamwisser dat ik die niet verwissel.
    Marktplaats een optie?

19. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ze lagen in een aanbiedingsbak. mischien dat de aanbieding niet meer geldt. jammer..

Deel Deze Pagina