Ik zag laatst ergens een groot aankleedkussen (aankleedkussen XXL) bij(www.kidzimpulz.nl). Vind zo'n kussen er wel heel stoer uitzien, zal alleen zelf hoezen moeten maken (zonder hoes lijkt me niet zo hygienisch) Weet iemand of je op dit kussen ook een pasgeborene kan neerleggen om te verschonen, of "verdrinkt" die in dit kussen?
kidzimpulz heeft nu ook hoezen hoor. Voor een pasgeborene kan het kussen ook goed, ze liggen er heerlijk op.
Ik heb ook een groot waskussen. In Duitsland hebben ze bijna alleen maar grote. Ik leg er gewoon een handdoek op. Doen ze hier allemaal.
Volgens mij kan toek. oma niet wachten tot ze iets mag doen....... Handoek is natuurlijk ook goed idee...
@Jalea, bij 'mijn babywinkel' in Duitsland gemiddeld 20 euro. Ik heb er eentje van bebejou in de uitverkoop voor een tientje gehaald. Deze: Hij is alleen anders van vorm dan die van Kidsimpulz zie ik nu
ah dan ga ik eens in duitsland kiujken voor zo'n groot kussen! in nl zijn ze hardstikke duur en vind het toch wel praktisch voor mn oudste van 1,5jr die nog luiers draagt. is dat in duitsland bij iedere willekeurige babyzaak wel te koop?
Mirthe81, uit je antwoord maak ik op dat jij zo'n kussen hebt. Hoe breed is je commode? Op de site van Kidzimpulz staat dat het kussen 55 cm breed is, ik dacht dat mijn commode heel groot (breed) is, maar dit blijkt 53 cm te zijn. Zal het dan wel passen? Een kussen van Knoef is 44 cm breed, maar ook veel minder lang (en mooi). Maar dat past misschien beter. Ik vind het ook zonde van het geld als ik het kussen bestel en het blijkt niet te passen...