Hallo Allemaal, Wat vinden jullie van een turquoise, blauwe stokke kinderwagen als je het geslacht niet weet? Heeft iemand zo een kleur kinderwagen voor een meisje is dat wat en kan het? Groetjes Raihana
Als jij de kleur mooi vind ,dan kan het toch? Ik zou niet weten waarom je dat niet voor een meisje zou kunnen doen. Andersom kan ik me er nog wel iets bij voorstellen
Ja ik vind dat ook echt een hele mooie kleur maar ik dacht een beetje te blauw voor als het een girly is,
Wij hebben zo'n kleur maxicosi. Nou prima hoor. Rose jasje, of rose dekentje en het is toch wel duidelijk. En eventueel handig voor een 2e . Ik vind een wagen iets minder belangrijk voor je kindje. Meer voor jezelf waarmee je loopt (qua kleur dan he )
kan zeker. ik vind eigenlijk dat het enige dat niet kan een jongetje met roze/ paars is. je zou zelf toch ook gewoon blauw of turqoise dragen?
wij hebben een chocobruin/turquoise/limegroene wagen (kleur papillon van quinny). vind dat prima kunnen voor zowel jongen als meisje hoor. inderdaad wat al gezegd wordt: een roze wrapper ofzo, of voetenzak, als je dat graag wilt. en als het een meisje wordt kun je haar meisjesachtige kleren aantrekken uiteraard.
Joh waarom zou het niet kunnen? Als jullie je lekker voelen bij een turkoise kinderwagen, dan is dat toch prima? Eventueel kun je - net wat mijn voorgangers ook al gezegd hebben - je meisje gewoon in een mooi roze dekentje wikkelen of echt meisjesachtige kleding aantrekken. Ik heb zelf bijv. juist heel bewust gekozen voor een bruine kinderwagen, sowieso omdat ik er niet van houd om op te vallen op straat (in het oog springende kleurtjes zijn dan echt funest ) en omdat ik bijv. erg neutraal wilde houden. Maar ook ik heb heel wat lichtblauwe accessoires om het boeltje wat jongensachtiger te maken
Ik vind het ook absoluut kunnen! Wij hebben een kleine meid maar onze maxicosi is blauw en heeft een blauwe voetenzak met vliegtuigjes en ook onze kinderwagen heeft geen 'standaard' meisjes kleur, namelijk olijfgroen.
Natuurlijk kan dat... wij hebben de buzz in de turquoase kleur... en in de winter een mooit fuchsia roze zak erin.... kan prima!... In de bak een mooi roze dekentje!
Ik heb de turqoise Stokke en ik heb een dochter, dus het kan prima Wij wisten inderdaad ook niet wat het zou gaan worden en vonden deze kleur gewoon heel mooi. Overigens was de hoofdkleur in haar kamertje ook turqoise en de maxicosi ook. Ik vind dat dat prima kan voor een meisje, beter dan roze voor een jongetje
die heb ik ook voor onze dochter gekocht nou ze ligt er heerlijk in maak niet uit hoor kan voor zowel meisje als jongen hoor die blauw
Ach ik heb een fuchsia titanium baby breeze, echt knalroze dus en nog vragen ze me of het een meisje is terwijl ze ook roze kleding draagt. Dus wat dat betreft.....
Ik heb een turquoise Easywalker sky klaarstaan, het wordt een meisje. We hebben ook de pimp my pramset erbij besteld, die is bruin met groen en blauw. We wilden juist een lekker fel kleurtje en deze vonden we erg mooi... En roze dekentjes en wrappers maken het heel girly hoor!
wij hebben een bugaboo, grijze bak met blauwe kap.... vind het voor zowel een meisje als jongen kunnen hoor! lekker blits toch?!
Wij hebben ook een lichtblauwe wagen en de kamer wordt ook lichtblauw met wit en bruin. Dat is wat ik (en vriendlief) het mooiste vind en als het een meisje is dan kunnen daar prima wat roze accenten bij!
Mijn vriend vond de Stokke niet mooi maar anders was het zeker de blauwe geworden, ik vind hem geweldig! en heel goed kunnen voor jongen en meisje!
Mijn dochtertje zit ook in een oceaanblauw wagentje, we wisten niet wat het zou worden, maar dit kan voor allebei. Haar kamertje heeft lichtblauw behang. Je kunt het met assecoires zo meisjesachtig maken als je zelf wilt.
Wij hebben voor onze meid toch de oranje stokke gekozen (omdat we die mooier vinden) maar turqoise kan best hoor. Je kan altijd een roze verzorigingstas om de kinderwagen hangen, die is goedkoper om te vervangen mocht de volgende een jongetje zijn en met een roze mutsje op ziet toch iedereen dat het een meisje is.
Wij hebben vorige week de Quinny Buzz gekocht in turquoise en wij weten nog niet wat het wordt. Ik vind het een leuke kleur voor zowel een jongen als een meisje!