Phil&Teds kinderwagen advies

Discussie in 'De lounge' gestart door mama013, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Oja ik weet niet welke model je wil, maar ik had de original (basismodel) en het extra stoeltje die achterop onderaan wordt gezet die kon je niet in ligstand zetten en als je een luiertas meeneemt zat die behoorlijk in de weg

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Bij de eerste had ik een urban jungle (heet volgens mij tegenwoordig anders), maar al snel was de tweede onderweg en heb ik een vibe gekocht. Hij liep iets minder soepel dan de jungle, maar wat hebben we er veel plezier aan gehad. Wij hebben er geen nestje bijgekocht, maar een bunker. En juist dat de baby onder het stoeltje ligt, vond ik ideaal. Geen ah, oh's en koetsiekoetsies van onbekenden.
    Ook wel handig was dat als we ergens gingen lunchen of wat drinken, we de oudste op een eigen stoel lieten zitten en het stoeltje dan van onderen bovenop zetten -> kinderstoel voor de jongste.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb een Sports gehad, nieuw gekocht en ik vond het een geweldige wagen! Wij hebben hem ook zeker anderhalf jaar gebruikt. Ik heb luie kinderen... ;)

Het grootste nadeel van de wagen vond ik: Jelle en Jitte die steeds ruzie maakten over wie er onderin mocht zitten...;)

Ok, eigenlijk moet het zwaarste kind bovenin, zodat die boven de wielbasis zit. Maar bij ons ging het prima als het andersom was, ze zijn over het algemeen niet zo zwaar. het enige was dan, als Jelle onderin zat, dat hij er als eerste uit moest klimmen en dan Jitte eruit anders kiept hij soms om.

Nog een klein nadeel: Als je het losse stoeltje achterop zet, zitten ze met hun voeten in het boodschappen mandje. Dat betekend dus dat je er dan weinig meer in kwijt kunt. Alhoewel ik tegen die tijd de luiertas niet meer meenam, maar gewoon een klein tasje met een paar luiers en doekjes.

4. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Bedankt meiden, ik zal er eens over nadenken wat we gaan doen. Ik heb nog even...

Deel Deze Pagina