Patroon Hemeltje voor Ledikant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pomm, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Morgen ga ik met mijn moeder een poging wagen om een Hemeltje voor het ledikantje te maken.
    Ik denk dat we er wel uit komen maar als er iemand is die een patroon of tips heeft hiervoor zijn deze van harte welkom!

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heeej soepkippie! :D

vind het heel moeilijk om uit te leggen eigenlijk.. denk dat t ook wel belangrijk is wat voor hemelstok je hebt en wat voor hemeltje je wilt! :) ik had er toen een met zon circkel aan de bovenkant van de hemelstok, maar je hebt ze ook met een haak..

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hej Pamp! :D

Wij hebben ook een hemelstok met een ring. Gister heb ik in de gardo foto's gemaakt van hoe dit precies op de ring zit. Ik denk dat daar de ''moeilijkheid'' zit maar dat we er wel uit komen..

Thanx voor je reactie!

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Het is eigenlijk heel simpel, als je wilt dat ik een soort voorbeeldje maak in paint doe ik t zo hoor! :) ik heb er bij brayden een gemaakt toen ;)

Alleen de maten zou ik dan niet weten (maar die zou ik zelfs voor je kunnen opzoeken)

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Was van morgen bij souders en zij bleken nog een hemeltje in de kast te hebben liggen! Deze gebruiken we nu als patroon :D

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Kijk ideaal! :D Das t makkelijkste! :D

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dit topic mag sluiten. Hemeltje is inmiddels klaar :D!

Deel Deze Pagina