Welk matrasje van IKEA hebben jullie? Latex, veren, polyester? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik ga meelezen, ben namelijk ook benieuwd. Vond het ikea matrasje met pocketveren wel erg goed voelen. 59 EUR uit mijn hoofd gezegd. Maar is die ook goed? IKEA | Matrassen voor babybedden | Binnenveringsmatrassen | VYSSA VACKERT | Matras voor babybed
Ik heb ook die van 59,95 euro, hij is nog niet in gebruik dus kan er weinig over zeggen maar volgens mij is ie prima
Geloof dat ze het model dat we hebben niet meer hebben, maar is polyether en is een prima matras, neem aan dat het nieuwe model hier op lijkt.
IKEA | Matrassen voor babybedden | Binnenveringsmatrassen | VYSSA VINKA | Matras voor babybed Wij hebben deze gekocht op aanraden van vrienden.. Hun dochter is nu ruim 5 mnd en het matras bevalt prima! Op lang termijn helaas geen ervaring, maar denk dat het wel goed gaat komen! Succes met je keuze!
ik heb 2,5 jaar terug ook een matrasje bij de Ikea gekocht die koste toen 35 euro maar weet niet meer uit me hoofd hoe die heet maar me zoontje heeft er altijd heerlijk op geslapen en ons dochtertje slaapt er nu ook op en het matrasje is nog goed stevig dus geen vorm van het liggen of iets dergelijks.
IKEA | Matrassen voor babybedden | Binnenveringsmatrassen | VYSSA VACKERT | Matras voor babybed wij hebben deze van de ikea moet alleen wel zeggen dat wij er bij haar hoofdje en kontje al een kuil in zien, maar wij hebben dan ook wel een zwaargewichtje, ze is nu al 7 kg
IKEA | Matrassen voor babybedden | Binnenveringsmatrassen | VYSSA VACKERT | Matras voor babybed Die hebben wij ook. Maar dan wel met een dekmatrasje er bovenop, die lekker in de wasmachine kan! Dan blijft het gewone matrasje lekker fris mocht kleintje een keer spugen/lekken/zweten... IKEA | Matrassen voor babybedden | Dekmatrassen | VYSSA TRÖST | Dekmatras
Wat ik niet snap ik wil ook een matrasje van ikea alleen de maten zijn 62 bij 122 en het ledikantje 60 bij 120 past het matrasje dan wel?????