Ben op zoek naar een andere kinderwagen. Wilde eerst misschien een stokke xplory (eergister een topic over geopend), maar het wordt waarschijnlijk toch een bugaboo frog. Lijkt me toch handiger ivm eventuele gezinsuitbreiding in de toekomst. Nu wil ik graag weten vanaf wanneer baby's in de buggy van de bugaboo kunnen (in de ligstand wel te verstaan he). En heb je er ook verkleiners voor? Het lijkt me namelijk dat een baby een beetje verdwijnt in zo'n groot buggyzitje en alle kanten oprolt ondanks de gordel. Via mp een leuke frog gevonden waar ik morgen ga kijken! Als jullie nog tips en gebruikerservaringen hebben, zijn die van harte welkom!!!
Mijn dochter zat tot 6 maanden in de kinderwagen bak. Het voordeel van de bugaboo is, is dat de kinderwagen bak zo groot is. Hoelanger ze daar in liggen...des te beter voor het ruggetje. Mijn dochter had met 6 maanden zelfs nog ruimte over, alleen vond ze het vervelend dat ze niks kon zien, dus toen maar de buggyinzet gebruikt. Hier kon ze met buggyinzet goed in zitten/liggen. Een verkleiner is niet nodig. En als je hem toch wat wilt verkleinen...dan kun je ook de voetenzak erin zetten.
De kinderwagenbak is nu juist net het probleem. Hij wil daar eigenlijk niet meer in. Hij wil om zich heen kunnen kijken, en dat kan daarin niet. Hij houdt het daar maar even in vol, en dan zet hij een keel op...Vandaar dat ik op zoek ben naar een kinderwagen waarbij de buggy in de ligstand kan. Zo kan hij wel liggen en kan hij om zich heen kijken. Hoop dat dat werkt... Hij is al 5 maanden, dus kan hij er bijna in...
Denk dat het met 5 maanden wel moet lukken hoor.... Mijn dochter was 6 maanden en is ook nog iel, het was toen in de zomer. Nu heeft je zoon ook nog een winterjasje aan...dus ga er maar vanuit dat het lukt.
Ik weet niet of er veel verschil zit tussen de frog en de cameleon. Maar bij de cameleon vond ik het juist zo fijn dat je helemaal niet onderuit zakken. In de ligstand liggen ze heerlijk en kunnen ze toch wat zien.
Ik heb een frog en daar in kan je mannetje al hoor. ik zou zo ie zo met dit weer een voetenzak of lodger bunker doen. en daar door zit het dan toch wat "kraper" en door dat ze liggen en er echt een zitting ontstaat kunnen ze niet onder uit zakken.