Koeka

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jufkyjo, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Heeft er iemand de lakentjes/ dekentjes van Koeka?
    koeka

Is dit 1 geheel of zijn dit 3 losse lakentjes??

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik kan niet zien welk artikel je wilde laten zien bij je vraag.
    Ik heb voor in de wieg (of wandelwagen) een enkele wafeldeken van Koeka. Erg mooi vind ik zelf!

Koeka heeft diverse dekens in de verkoop. Enkele, dubbele, met teddy-voering.
    In veel winkels wordt Koeka verkocht, daar kun je gewoon eens kijken hoe ze eruit zien en hoe ze voelen. De dikte is verschillend.

Ik gebruikte dus een enkele deken. Is niet heel warm. Maar Lotte is geboren in het voorjaar.
    In haar wiegje lag de koeka deken bovenop. Daaronder lag nog een katoenen-deken (zo eentje die lijkt op fleeche); gewoon van prenatal.

Toen ze naar grote bed ging, legde ik de koeka deken er ook nog bovenop. Gewoon omdat ik die mooier vond. En daarvoor was in het begin de wieg-grootte groot genoeg voor.

Nog meer vragen? Dan lees ik ze wel en zal ik nog keertje antwoorden.
    Groetjes!

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    is hoeslaken met laken, wel los van elkaar maar koop je als set.

deken is weer apart te koop.

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Je kan de lakentjes los kopen of in een setje met hoeslakentje. Ik moet zeggen dat de lakentjes met bijpassend hoeslakentje errug schattig zijn! Ik had zo het lakentje met de kruisjes en hartjes. Het hoeslakentje was gewoon wit, maar in een bovenhoek zat zo'n zelfde hartje geborduurd. Ook had ik het wieglakentje met die vilten bloemetjes (oranje-roze) erop, maar daar is volgens mij geen hoeslakentje bij.
    Voor in de wieg had ik net als Marijntje de enkele wafeldeken (ik had er 2). Ook al is Julie in juli geboren, ik had beide dekens dubbelgevouwen op elkaar liggen, anders had ze het toch te koud.
    Nu voor in het ledikant heb ik de dubbele deken (lichtroze-wit). Dat zijn twee wafeldekens die met drukkers aan elkaar zitten, van de zomer kan ik er dan een laag vanaf halen.

Deel Deze Pagina