knrode stipjes op borst

Discussie in 'Gezondheid' gestart door BabeBabe, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    #1 BabeBabe, 7 dec 2009
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
    Dames,

Nou heb ik sinds een aantal dagen een paar knalrode (beetje wijnvlekrood idee) stipjes op mijn ene borst zitten... enig idee wat dit kan zijn? Mijn (.)(.) zijn ook droog en jeukerig dus smeer ze in met creme, maar dit doe ik al sinds het begin, dus daar kan het niet van zijn. Het is ook geen begin van striae, want die heb ik al :p

2. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    gebruikje ook creme? ik gebruik voor mijn borsten zwitsal,en daar staat op de achter kant dit.
    Breng de crème liever niet aan op je tepels en je tepelhof.
    en dat jeuken heb ik ook in het begin gehad.
    en als je het niet vertrouwt effen de dokter bellen of de vk.

3. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meestal zijn dit hele kleine vaatjes (ik heb er zelf echt super veel en ben er al eens mee bij de dokter geweest) je kunt ze ook krijgen door te krabben.

4. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    het zijn gespronger haarvaatjes. Ik heb ze ook. Ze kunnen komen doordat je leverwaardes niet goed zijn. Ik ben dan ook geprikt en doorgestuurd naar de derma. Gelukkig was alles goed en hoort dit gewoon bij de zwangerschap, je doorbloeding wrdt beter waardoor ze eerder springen. Meestal verdwijnen ze vanzelf en zo niet kan je ze weg laten laseren.

5. arielletje

11 sep 2009
    35
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb dit ook wel eens gehad toen ik niet zwanger was. Wat je vooral niet moet doen is aan je borsten krabben als je jeuk hebt, het zal je verbazen hoe snel ze eruit zien als oorlogsgebied!

Deel Deze Pagina