Buikgriep!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mamatoB, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Blergh... moet even klagen dames... heb een buikgriep virus opgelopen, sinds dinsdagavond heb ik last van mijn darmen en maag... gisteren de hele dag hartstikke misselijk geweest, diarree, en nu nog... ik heb gisteren helemaal niet veel gegeten en vandaag voorzichtig een banaan en drie crackertjes... maar weet af en toe niet of ik nou misselijk van de honger ben of van de buikgriep, dus weet niet hoe het eten gaat vallen.
    Ik drink wel genoeg, wil niet dat wij met zn tweetjes uitdrogen!
    Diarree vind ik nog niet zo erg, maar misselijkheid daar kan ik echt niet tegen. Was ik net zo blij dat ik tot 9,5 week geen last had gehad van ochtendmisselijkheid :) krijg ik nu buikgriep en alsnog misselijk :(

Maar goed, hopelijk gaat het snel over, het schijnt maar een paar dagen te duren dus hopelijk heb ik het ergste nu gehad toch?

Liefs
    mamatoB

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Nou meid, heb het al 2 weken! Vandaag weer naar de ha geweest en die zei dat ze pas wat moest doen als het 6 weken bezig was. Zolang mag het dus duren :rolleyes:
    Echt balen!

3. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Oooh 2 weken! Arme jij! :( Ik hoop toch dat het wat sneller over zal zijn, want ik ben nu volgens mij al flink aan het afvallen omdat ik bijna niks binnen houd en zo'n erge diarree heb... :(

ik probeer al de hele dag de huisarts te bereiken maar krijg hem maar niet te pakken :( wil weten wat ik eventueel wel mag nemen tegen de buikgriep.

liefs + beterschap!
    mamatoB

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik wilde ook iets tegen de krampen, maar kreeg nix. Je mag alleen paracetamol zei ze..
    Dus verw8 er niet teveel van. Tenzij je echt 10x moet op een dag, daar zou wel weer iets aan gedaan moeten worden.

Jij ook sterkte!

Deel Deze Pagina