Veel *gavere* huid....

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Ninetje, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hey all!

Het viel me onlangs op dat de witte *gerstekorreltjes* die me al jaren lang plagen onder mijn ogen en jukbeenderen plotsklaps weg zijn!

Mijn huid is veel egaler nu...

Men zegt wel eens dat een meisje je schoonheid wegneemt en een knulletje je juist schoonheid brengt...

Heerlijk bakerpraatje naar alle waarschijnlijkheid maar heel welkom!

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ja heel herkenbaar! Ook mijn huid ziet er een stuk gaver uit dan voor mijn zwangerschap! Ik heb namelijk psoriases (huidziekte) en deze is zowat verdwenen!
    En dat van het bakerpraatje klopt bij mij wel :)

Groetjes Leonie

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Oeh heerlijk dat je even van die *ziekte* afbent zeg!

Nou weet nog toen ik zwanger was van mijn dochter ik alleen maar vlekker had en bobbels in mijn gezicht...dus wie weet!

IK ga over 8 weken voor de 20 weken screening en dan zullen we t hopenlijk weten!

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik zat helemaal onder puisten, had een droge huid en was helemaal vlekkerig. Nooit echt last van gehad en na de bevalling was het ook weer over.....en ik heb een dochter gekregen.

Het zal zeker wel een bakerpraatje zijn, maar bij mij klopte het wel.

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb ook puistjes niet veel maar heb er nooit last van gehad eerst en nu een stuk of 5.

Vanochtend gedoucht en daarna kreeg ik zomaar een allergische reactie van mijn dagcrème die ik al jaren gebruikt. Echt vaag wat er allemaal gebeurd haha

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ik zit ook helemaal onder de puistjes..... ik ben weer net als toen ik 12 was aan de clearasil! :rolleyes:
    ik ben benieuwd wat dat betekent....
    liefs elfje

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi bij mij hetzelfde. Ik heb jarenlang (voordat ik aan de pil ging) erge acne gehad. Tijdens de pil is dat weggetrokken, toen ik stopte ook net echt gekregen, wel af en toe een puistje en vette huid, toen ik zwanger was...EEN RAMP! onder de puisten! en die zijn nu, rond de 14/15de week helemaal weg getrokken, heb nu een gladde, zachte huid, geen vette huid, en iedereen zegt, wat ben je veranderd, wat zie je er stralend en mooi uit!

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    nou bij mee hetzelfde, onder de puistjes en allemaal rode vlekken in mijn gezicht.
    en toch, zit er zeker weten een klein mannetje in mijn buik......

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Daarom, t zijn ook niet voor niks bakerpraatjes.

Maar ik vind die bakerpraatjes wel enorm leuk!
    Hoe verzinnen ze het toch!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Dat bakerpraatje klopt bij mij ook hoor ;)

In het begin van mijn zwangerschap had ik wel wat last van puistjes, ook mijn haar was wat vetter als normaal, dit was nog voor mijn NOD.

Daarna werd het juist alleen maar beter :)
    Mijn huid en haar zijn gaaf en glanzend, EN ik krijg een jochie, haha!

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zie er ook veel beter uit dan voor mijn zwangerschap. En wij verwachten een knulletje.

12. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik krijg een meisje.. heb ineens allemaal vlekjes en dingetjes,
    in me gezicht

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zal er dan toch een kern van waarheid inzitten?

Ik weet het pas over een week of 8...voorgevoel zegt toch echt een meiske...misschien een mannelijk stoer meisje? ;)

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik ben eens benieuwd of die bakerpraatjes kloppen, wij weten namelijk morgen of het een jongen of meisje is...
    Ik zit zelf onder de pukkels, die ik tijdens het pillen niet had... Ik ben er beslist niet mooier op geworden, qua hele uiterlijk niet ;) Volgens het bakerpraatje zou het dan een meisje zijn.
    Mij maakt het helemaal niets uit, maar ben toch wel zenuwachtig voor morgen!

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    En sandra?

Weet je al wat?

16. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Nou, mijn huid ziet er helemaal niet gaver uit.. Lijk wel weer een puber.. Heb er tijdens menstruatie ook altijd al mer last van.. Nu dus ook... Ach, als bakerpraatje waar is, dan laat dat meisje maar komen haha

17. laniche

laniche Lid

23 okt 2006
    35
    0
    0
    bij mij is het zo dat ik sinds twee weken enorm onderde puistjes zit en dat ik elke dag mijn haar wel twee keer moet wassen omdat het anders zo enorm vet is :cry: terwijl ik voor de zwangerschap nooit pukkels had en mijn haar zo droog als stro was... ik hoop dat het weer over gaat :confused:

18. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Ik zie er ook echt niet uit...onder de pukkels. Probeer ze maar weg te smeren met foundation, maar er lijken elke dag weer nieuwe bij te komen. Leuk, zwanger zijn ;) ;) ;)

19. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, nou idd! Hier nog 1. En ben toch al ruim over de 20 weken, dus had gehoopt dat het al wel weer minder zou zijn.
    Volgens de bakerpraatjes zou ik dan inderdaad een meisje moeten krijgen, maar nee.... ;)

Deel Deze Pagina