Ik ben hier nieuw en kom gezellig meekletsen. Wij hebben twee zoons en ik ben zwanger van de derde. Welke naam vinden jullie hier leuk bij? Mijn man houdt van wat stoerder en korter (vooral voor een jongen) ik houd wel van een beetje kak. Wat ik leuk vind voor een jongen 1. Niek (deze vinden we wel allebei leuk, wat vinden jullie hiervan?) 2. Max (twijfel bij mn man) 3. Levi (buurjongen heet zo) 4. Julian (Dit vind mijn man niets) 5. Stijn (maar die kan niet meer) Voor een meisje: 1. Liselot (vinden we allebei leuk, vinden jullie dit passen?) 2. Sophie (maar wel erg veel voorkomend) 3. Saar (kan niet meer) 4. Julia (kan niet meer) Verder heb ik voor meisjes niet zoveel inspiratie. ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden (vooral van onze nr's 1) en of jullie zelf nog leuke ideeen hebben. Bedankt alvast! groetjes
Ik vind jullie nr's 1 allebei super mooi! Zou ze zelf kunnen uitkiezen! Misschien vinden jullie ook mooi: - Bram - Joost - Fedde - Mathijs - Jasper - Jurre - Joep - Menno - Pieter - Thomas - Bouke - Casper - Freek - Gijs - Jonas - Lucas - Mats - Milan - Olaf - Tijmen Of voor een meisje: - Esmee - Anne - Eline - Else - Lisa - Eva - Fleur - Isa - Jasmijn - Jolijn - Jolie - Keet - Laura - Lieke - Lotte - Mara - Milou - Philou - Roos - Tessa
Ik wilde zeggen: Stijn! Maar las toen dat die naam niet meer kan, jammer. Ik vind Niek leuk maar minder klassiek dan Tim en Floris. Dan vind ik Julian misschien beter passen. En Noud? Liselot voor een meisje vind ik mooi en ook leuk bij Tim en Floris!
Zowel Niek als Liselot vind ik erg leuk en goed bij de andere namen passen! Andere namen, misschien: Jort Duuk Cas Merijn Tristan Sjoerd Carst Annabel Laurie/Lauren Hannah Marie Belle Juliet Veerle
Ik vind jullie nr 1 namen beide erbij passen hoor. Misschien nog: -Veerle -Merel -Maaike -Marise -Evalin -Madelijn -Marlot(te) -Mirthe -Sanna -Kirsten -Marit -Jenthe -Celeste -Jolien -Marin -Julianne -Sterre -Rosalie -Suzelot(te) -Sanderijn -Aure -Suus/Luus -Evanne -Leonie -Madee -Wende -Vere -Maarten -Yorick/Jorick/Yannick -Midas -Hugo -Stef -Arend -Bob -Ivo -Evan -Jochem -Cas -Kian -Alex -Bodhi -Jens/Jins -Stan -Oskar -Jordi -Andy -Roan -Jord
Niek vind ik een hele leuke naam! Liselot wel wat kak. Charlotte (uitgesproken als Sjarlot) vind ik net wat mooier. Succes!
Jullie huidige opties kunnen er goed bij vind ik. Of: T.im F.loris en Anniek T.im F.loris en Meike T.im F.loris en Nina T.im F.loris en Janne T.im F.loris en Siebe T.im F.loris en Ruben T.im F.loris en Wouter T.im F.loris en Gijs
Ik moest meteen denken aan Julian en anders Daan, Mees of Luuk of Guus. Niek vind ik leuk! Liselot ben ik niet weg van, maar kan prima. Ik moest denken aan Jasmijn
Liselot vind ik fantastisch! Of Lize, of lotte! Van je jongensnamen ben ik minder gecharmeerd, ik dacht aan Mathiijs, Pepijn of jasper
Niek vind ik er fantastisch bij! Super toffe naam, ook een i erin, staat mooi in het rijtje. Max en Stijn vind ik minder, Levi en Julian niet zo passend. Liselot vind ik er ook heel tof bij Sophie vind ik als Sofie er mooier bij staan, maar inderdaad wel populair. Saar en Julia vind ik minder goed passen. Dus Niek of Liselot, jullie favorieten, vind ik al heel tof! # Is het een idee te kiezen voor een naam met weer een i erin net als de broers? Ideetjes daarmee: Bastian, Bastiaan Benjamin Chiel / Giel Christopher David Diederik Elias Emiel Erik Gijs Hidde Julius Jurrian, Jurriaan Levijn Matthijs Mattias / Matthias Maurits Merijn Michiel Mick Niels Olivier Pepijn Quirijn Rein Rik Roderick Silvijn Simon, Siem Tobias Victor William # Amelie, Emilie Aniek / Anniek Annemijn Daniek / Danique Elin Eline, Elise Evelien Evie Ilja Ilse Isa, Ise / Ize Isabel Janiek Jasmijn Jorien Jozefien Juliët Julijn, Jolijn Juline Karlijn Lieke Linde Lise / Lize, Lisa Liva, Livia Loïse, Louise Madelief Maike, Meike Marrit, Marit Milou Mirre, Mirle Mirte / Mirthe Naomi Nienke Nina Ninthe Olivia Philou Robin Roosmarijn Rosalie Silke Yinthe / Jinthe
Noud Thijs Arthur Job Loek Kobe Casper / Cas Lasse Hugo Lize / Liselot Fenne Esther Fiene Emma Nienke Marit Sanne Laure / Lauren Madelief Jasmijn Sara