Alexa vind ik erg leuk! Jade (Nederlandse uitspraak) ook wel. Philine is mijn ding niet, vooral omdat ik niet van de Ph aan het begin van een naam houd.
Lastig zeg. Jade vind ik mooi maar wel op z'n nederlands. Philine vind ik ook prachtig. Alexa iets minder, vind Alexis leuker, evt roepnaam/koosnaam Lexi hihi, zo gaaf!
Sorry dit valt een beetje buiten mijn smaak Maar als ik moest kiezen deed ik het zo: Jade hoor je steeds vaker en is niet altijd duidelijk of je het Engels of Nederlands moet uitspreken Wat Alexa betreft, ik ben niet zo dol op namen waar een 'hippe' letter in voor komt, en dat idee heb ik bij die naam wel een beetje... Dan blijft Philine over. Dus die
Ehm Sexy Lexi? Jade vind ik op z'n Nederlands heel leuk. Alexa moet ik even aan wennen, maar is eigenlijk orgineel en leuk. Ik vind het leuker dan Alexia en Alexis. En Philine vind ik echt niet mooi. Feline trouwens ook niet.
Zou dat je ervan weerhouden de naam te geven? Ik zijn toch zoveel rare rijmpjes te maken... Marloes stoeipoes, Ruth trut/kut, Eef teef... Dan valt Sexy Lexi nog mee, toch?
Nu je het zegt.. Ik had een meisje Ruth op school en daartegen zeiden ze heel vaak 'Ruth kut' (groep 4 ofzo?). Dus dat wordt wel degelijk gedaan.. Aan de andere kant valt er idd van elke naam wel iets te maken en vind ik dat je vooral moet afgaan op een naam die jijzelf mooi vindt. Ik vind Lexi gewoon leuk.